Mijn beste vriend zijn vader is overleden. Acht jaar geleden. Een dag na zijn begrafenis zaten we in de tuin en schoot zijn zus in tranen. Wat bleek? Tijdens het afscheid nemen van zijn kinderen zei hij twee dagen voor hij overleed in een verhaal: En ik zal op je vingers landen als een vlinder. Wat denk je dat er op dat moment gebeurde?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat er iets is wat niet te verklaren is, wil niet zeggen dat het paranormaal is.
Er zijn genoeg dingen buitengewoon zijn, de kans dat jij en ik allebei bestaan en met elkaar spreken is onwaarschijnlijk klein, en toch is het zo. Je zou dat buitengewoon kunnen noemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:09 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat 1 persoon het niet begrijpt is het nog niet buitengewoon.
Ik geloof niet in het bestaan van een ziel, maar voor jouw verhaal zal ik even doen alsof de ziel wel bestaat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn beste vriend zijn vader is overleden. Acht jaar geleden. Een dag na zijn begrafenis zaten we in de tuin en schoot zijn zus in tranen. Wat bleek? Tijdens het afscheid nemen van zijn kinderen zei hij twee dagen voor hij overleed in een verhaal: En ik zal op je vingers landen als een vlinder. Wat denk je dat er op dat moment gebeurde?
Is het toeval? Geen ideee. Is het onverklaarbaar? Jazeker. Is het paranormaal? Geen idee. Ik weet niet of dat soort zaken bestaan. Ik vraag me alleen af hoe jij stellig durft te zeggen dat het flauwekul is.
Aan wie dan wel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Okeeeee, heb het alleen aan mijn moeder voorgeschoteld etc.
Zinloze discussie
Wat is onverklaarbaar?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn beste vriend zijn vader is overleden. Acht jaar geleden. Een dag na zijn begrafenis zaten we in de tuin en schoot zijn zus in tranen. Wat bleek? Tijdens het afscheid nemen van zijn kinderen zei hij twee dagen voor hij overleed in een verhaal: En ik zal op je vingers landen als een vlinder. Wat denk je dat er op dat moment gebeurde?
Is het toeval? Geen ideee. Is het onverklaarbaar? Jazeker. Is het paranormaal? Geen idee. Ik weet niet of dat soort zaken bestaan. Ik vraag me alleen af hoe jij stellig durft te zeggen dat het flauwekul is.
Zullen we ons beperken tot het onderwerp? Het is niet de bedoeling dat dit topic om zeep wordt geholpen door een welles/nietes discussie.quote:
Ik zie nog nergens welles/nietes...?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zullen we ons beperken tot het onderwerp? Het is niet de bedoeling dat dit topic om zeep wordt geholpen door een welles/nietes discussie.
Het gaat er niet om of paranormale zaken wel of niet bestaan, of wat wel of niet buitengewoon genoemd kan worden. Dat is meer iets voor F&L.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:42 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ik zie nog nergens welles/nietes...?
Dat is ook wat ik bedoelde. Natuurlijk kun je van mening verschillen. Het is alleen te vaak gebeurd dat een topic ontspoorde omdat er te nadrukkelijk om bewijzen werd gevraagd die uiteraard niet geleverd konden worden, waarna de users die ervaringen wilden uitwisselen zich voor gek versleten voelden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:45 schreef Outsideparanormal het volgende:
Dank je Enneacanthus_Obesus
Maar ik snap dat er menigen verschillend over zijn en dat is echt geen probleem.
Maar als het kan terug naar de locaties !
iemand ook ooit eens gehoord van Huize Spijkenisse? het is trouwens weg (zegt niets)
En dat is ook niet mijn bedoeling. Ik zal me verder buiten dit topic houden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik bedoelde. Natuurlijk kun je van mening verschillen. Het is alleen te vaak gebeurd dat een topic ontspoorde omdat er te nadrukkelijk om bewijzen werd gevraagd die uiteraard niet geleverd konden worden, waarna de users die ervaringen wilden uitwisselen zich voor gek versleten voelden.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Daarom wil ik graag de focus op het onderwerp houden: locaties die omgeven zijn door een mythe, dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |