Hier lopen wel de minst normale Ajacieden. Het niveau in de reeks is ook vooruit geschoten sinds deze SC.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet ik, het gaat om het principe.
Loopneus.(zo dat lucht een beetje op)
Over 9 dagen is de vCL 3 loting alquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:50 schreef DonRaja het volgende:
Heb ik nu net een Ajacied overgehaald hier te blijven, omdat hier normale PSV-ers zitten?!
Die competitie moet echt snel beginnen verdomme
quote:
Deze manquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik dacht nog:"dat grapje gaat hij maken."
Vervolgens dacht ik:"nee, zo'n grote sukkel kan het niet zijn..."
Dit moet nog tussen die tweequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Deze man![]()
Wat een onwijze droeftoeter
quote:
Het gaat daar nu vooruit met het gemiddelde van 1 post per dag...quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier lopen wel de minst normale Ajacieden. Het niveau in de reeks is ook vooruit geschoten sinds deze SC.
Kloptquote:
Ja zo zijn ze allemaal daar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Maar het ging om die gast zelf
Dankzij Smoofie is de Ajax reeks nog dood gemaakt voor een avond wegens het overmatig posten van vrouwen. Dus wellicht is dat een verbetering jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat daar nu vooruit met het gemiddelde van 1 post per dag...
eetsequote:
Homo'squote:Op woensdag 11 juli 2012 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dankzij Smoofie is de Ajax reeks nog dood gemaakt voor een avond wegens het overmatig posten van vrouwen. Dus wellicht is dat een verbetering ja
quote:
Wow. Een trol die nog toegeeft dat hij alleen maar wil trollen. Knap hoor.quote:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wow. Een trol die nog toegeeft dat hij alleen maar wil trollen. Knap hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |