Doeiquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou volgend jaar maar een paar maandjes
[..]
Ik loop zo wel ff voorbij om te kijken
[..]
Hi Screw![]()
En tjuus, afspraak is er![]()
jaa gaat lekkaah!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hola, ouwe playert.
Hoe bevalt je relatie?
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat is deze.
Pics van de deerne screw!
Ook al in het buitenland werkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Werk.Dit is Bucaramanga, Colombia. 2 dagen werken en erna met maat B. die op bezoek is lekker chillen.
Baas betaalt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Doe maar duur. Heb je iets te vieren?
Het blijft onmetelijk hilarisch, zeg, die spytool...maar ik ben ook de beroerdste niet, dus ik leg mijn beweegredenen achter de vraag wel even uitquote:
haha no way ik zet dat arme kind niet op fok!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat is deze.
Pics van de deerne screw!
Ohh wacht ja, van je broertje enzo dat weet ik nogquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:43 schreef Evie het volgende:
[..]dat ze leeft
Is niet zo bevordelijk voor mn broertje oa
Colombia is een aanrader.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:44 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ook al in het buitenland werken
Ik hoop dat mijn baas ook een keer naar het buitenland stuurt.
Wel een warm land dan
Lekkahquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Baas betaalt.
2 dagen, de rest zelf.
Hoe random kun je zijn...quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het blijft onmetelijk hilarisch, zeg, die spytool...maar ik ben ook de beroerdste niet, dus ik leg mijn beweegredenen achter de vraag wel even uit
Verkort weergegeven: ik zag de overeenkomsten tussen beide betrokkenen in dit stelletje niet zo. En aangezien ik nooit zo sterk geloofd heb in "tegengestelden trekken elkaar aan", kwam er een doodserieuze vraag in me op.
Daarbij heb ik natuurlijk geen rekening gehouden met eventuele veranderingen in mensen of omstandigheden tijdens mijn langdurige afwezigheid, dat dan ook weer niet, maar de vraag op zich had geen verkeerde bedoelingen. Slechts oprechte nieuwsgierigheid.
Zo, ik heb mijn portie verklaar-je-nader voor vandaag wel weer gehad. Dank u
o...k.....quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het blijft onmetelijk hilarisch, zeg, die spytool...maar ik ben ook de beroerdste niet, dus ik leg mijn beweegredenen achter de vraag wel even uit
Verkort weergegeven: ik zag de overeenkomsten tussen beide betrokkenen in dit stelletje niet zo. En aangezien ik nooit zo sterk geloofd heb in "tegengestelden trekken elkaar aan", kwam er een doodserieuze vraag in me op.
Daarbij heb ik natuurlijk geen rekening gehouden met eventuele veranderingen in mensen of omstandigheden tijdens mijn langdurige afwezigheid, dat dan ook weer niet, maar de vraag op zich had geen verkeerde bedoelingen. Slechts oprechte nieuwsgierigheid.
Zo, ik heb mijn portie verklaar-je-nader voor vandaag wel weer gehad. Dank u
Haha dat laatste moest er weer ff bij natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik help mensen het zwarte goud te vinden. In heel Latijns-Amerika.
Ja, ik heb het zeker getroffen. Maar niet door binnen mijn comfort zone te blijven
DM, PM, Mail, Livestream, breng haar langs...quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:44 schreef screwloose het volgende:
[..]
haha no way ik zet dat arme kind niet op fok!
Have funquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou volgend jaar maar een paar maandjes
[..]
Ik loop zo wel ff voorbij om te kijken
[..]
Hi Screw![]()
En tjuus, afspraak is er![]()
Hij zegt niet op fok, dus wel elders!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
DM, PM, Mail, Livestream, breng haar langs...
Opties te over.
en heeeeel optijd reserveren zit nog steeds vol elke keer.quote:
ja dan ga je dr weer van me jatten enzo...quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
DM, PM, Mail, Livestream, breng haar langs...
Opties te over.
Ik ben accountmanager bij een groot international bedrijfquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Colombia is een aanrader.
Brazilie ook. Sowieso veel in Latijns-Amerika. Mexico DF, ook al zo'n toffe stad.
Wat doe je voor werk?
Ik heb nog geen smerige pics in mijn dm.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij zegt niet op fok, dus wel elders!![]()
Ik ga lunchen met dansmeisje en dineren met Shakira II. Dus ik ben aardig bezig ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lekkah
Ondertusen vrouwen versieren bij de vleet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |