Ik heb nog te veel compensatieuren overquote:
Wicked, Mary Poppins, Mamma Mia, Miss Saigon, Les Misérables, My fair Lady, Grease, en nog wat onbekende musicals.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
welke allemaal gezien?
Ik wil wel vaker maar die kaarten zijn zo fucking duur altijd.
Hmmm...met zwembadquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:40 schreef El_Matador het volgende:
Hier slaap ik vannacht weer
[ afbeelding ]
Collega van me is pas 3 weken weg geweest, en heeft nog 40 dagen staan.. Ik heb ook nog een redelijk aantal staanquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb nog te veel compensatieuren over![]()
Ik kan straks een jaar vrij nemen
je hebt het wel aardig getroffen qua werk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:40 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Die staat op mijn lijstje!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:39 schreef kree het volgende:
owh voor alle mensen die twijfelen over musical.
ga naar soldaat van oranje.
Combi film musical
tis maar een tip
Op het dak.quote:
Zou je dan niet eens wat opmakenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Collega van me is pas 3 weken weg geweest, en heeft nog 40 dagen staan.. Ik heb ook nog een redelijk aantal staanDat merk ik omdat nu het stiller wordt ik vaker thuis zit of korte ritjes heb
:;)
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb nog te veel compensatieuren over![]()
Ik kan straks een jaar vrij nemen
Ik help mensen het zwarte goud te vinden. In heel Latijns-Amerika.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:41 schreef kree het volgende:
[..]
je hebt het wel aardig getroffen qua werk.
Wat doe je nou eigenlijk?
Jij bent op vakantie? Waarquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:40 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Hola, ouwe playert.quote:
kloptquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:40 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Wicked, Mary Poppins, Mamma Mia, Miss Saigon, Les Misérables, My fair Lady, Grease, en nog wat onbekende musicals.
Ja je moet er wat voor over hebben
Scrwls is bezet!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hola, ouwe playert.
Hoe bevalt je relatie?
Zou kunnen, maar ik heb geen idee wat ik dan moet met die dagen.. Ik weet het nu al niet meer met 2 dagen vrijquote:
Nou volgend jaar maar een paar maandjesquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:42 schreef Larisssa het volgende:
[..]Ik heb ook TE veel uren, gewoon geen tijd om vrij te nemen
Ik loop zo wel ff voorbij om te kijkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee vanavond niet nee. Hoogstens mijn geest.
Hi Screwquote:
Werk.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga op tijd slapen ja, maar niet tussendoor dutten, want dan kan ik daarna niet in slaap komen..
Ik haat het ook altijd om wakker gebeld te worden ja.. Tisser met mams enzo dan?
Doe maar duur. Heb je iets te vieren?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:40 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |