Dat wijf zat echt aan de pilletjes in ranking the stars, of niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gos, Boulevard begint over het Eurovisie, en Glennis Kots Grace moet ook d'r pruilbakkes weer openen
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat wijf zat echt aan de pilletjes in ranking the stars, of niet?
Ze beginnen om negen uur 's ochtends met de champi en dan vier afleveringen achter elkaar opnemen hèquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaKwam heel raar over, en ook bijna stil voor haar doen. Maar die handgebaartjes
Ze drinken toch altijd daar? Champagne en Glennis werkt niet zo goed denk ik
Woaaaah, dat was ik alweer vergeten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze beginnen om negen uur 's ochtends met de champi en dan vier afleveringen achter elkaar opnemen hèAlles voor de uitspraken!
Die handgebaartjes ja, echt alsof ze dacht dat ze kon toveren, typisch iets voor mensen die aan de pillen zitten, die vinden ook altijd iedere beweging ineens zoooo magisch, en prachtig en betoverend, en wowquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaKwam heel raar over, en ook bijna stil voor haar doen. Maar die handgebaartjes
Ze drinken toch altijd daar? Champagne en Glennis werkt niet zo goed denk ik
Of zo iets gehad?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die handgebaartjes ja, echt alsof ze dacht dat ze kon toveren, typisch iets voor mensen die aan de pillen zitten, die vinden ook altijd iedere beweging ineens zoooo magisch, en prachtig en betoverend, en wow![]()
Lekkurrrrrrr!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
Zit de voorwaarden van de universiteitsbibliotheek door te lezen, ik krijg een tof jaar komend jaarJe mag meer (29 boeken en daarnaast nog publicaties et cetera) en langer lenen en het is gratis (studentenkaart is pasje). En zelfs daarna heb je voor 22 euro een pasje, das goedkoper dan hier voor tien boeken per keer
Wauw
quote:
Wat leuk Lut!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
Zit de voorwaarden van de universiteitsbibliotheek door te lezen, ik krijg een tof jaar komend jaarJe mag meer (29 boeken en daarnaast nog publicaties et cetera) en langer lenen en het is gratis (studentenkaart is pasje). En zelfs daarna heb je voor 22 euro een pasje, das goedkoper dan hier voor tien boeken per keer
Wauw
echt een knuffelkontquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ach die oren en oogjes, snoesje
[..]
Wat leuk Lut!
Neu, van deur tot deur is nog geen 100 meter. Maar mijn pasje geeft geen toegang tot de ene deur, gelukkig dat ik toevallig samen met iemand anders die kant op moest en haar pasje heeft wel toegang tot die deur, anders had ik even om moeten lopen naar de voor iedereen toegankelijke ingang.. Maar goed ik moet wel documenten bij me dragen en dat doe ik liever zo dan die stevig omarmd onder mijn jas..quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Van die glimmende?
En Bos, staan die gebouwen ver uit elkaar?
Den dezen:quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Van die glimmende?
En Bos, staan die gebouwen ver uit elkaar?
Snap ik! Heb je zo'n uitklapdinggeval?quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neu, van deur tot deur is nog geen 100 meter. Maar mijn pasje geeft geen toegang tot de ene deur, gelukkig dat ik toevallig samen met iemand anders die kant op moest en haar pasje heeft wel toegang tot die deur, anders had ik even om moeten lopen naar de voor iedereen toegankelijke ingang.. Maar goed ik moet wel documenten bij me dragen en dat doe ik liever zo dan die stevig omarmd onder mijn jas..
Gewoon een simpele handpluu die ik even omhoog moet duwen enzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Snap ik! Heb je zo'n uitklapdinggeval?
En ze glimmen goed Oh. Bam!
NIET?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:40 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG die popo's kunnen dr ook wat van hoor.
In een oud proces-verbaal![]()
Hij sneed het aan stukken met een dikkepeerzaag
Vrouwelijke verbalisant, maar dat spreekt voor zich natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Schrijven ze de Cock wel met C O C K?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Politierapporten zijn echt de meest geniale spelfoutenbroeiplekken hoor, tis wel duidelijk dat die niet zo een hoge vooropleiding genieten als advocaten en rechtbankmensen zeg maar
Whut?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:40 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG die popo's kunnen dr ook wat van hoor.
In een oud proces-verbaal![]()
Hij sneed het aan stukken met een dikkepeerzaag
Vrouwelijke verbalisant, maar dat spreekt voor zich natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Ja idd, en voorheen was het een uurtje en minder snel op de route, dus wel leuker en makkelijker nuquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, hij werkt dus nog! Drie kwartier is niet zoveel, zeker niet voor iemand die veel rijdt.
Yupsquote:
Oehh dat ziet er goed uitquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, vorige week ontdenken Michelle en ik per ongeluk de Frozz in de stad hier, bleek er al twee maanden te zitten. Lekkerrrrrrr is dat zeg![]()
[ afbeelding ]
uhu. Ff yoghurt opeten en dan maar ff extra krijt halenquote:
wat ga je er mee doen dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhu. Ff yoghurt opeten en dan maar ff extra krijt halen
Ja!quote:
welneeequote:
Wat een mooierd!quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:48 schreef oh-oh het volgende:
WTF ga je doen kleuter?
De honden werden net nauwlettend in de gaten gehouden vanaf een dak....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:48 schreef oh-oh het volgende:
WTF ga je doen kleuter?
De honden werden net nauwlettend in de gaten gehouden vanaf een dak....
[ afbeelding ]
quote:
Zoeen schilderij. Geen idee of het wat wordt, zo niet flikker ik het wegquote:
Oh weet ik veelquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Abercrombie & Fitchdie hebben van die jongens met zulke poses op hun billboards
Chico zn leeftijdquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:25 schreef oh-oh het volgende:
We gaan gewoon die 14.5 dik halen dalijk he , nog maar 12 dagen, ik had het echt echt nooit durven hopen
Jaquote:
Dat moet een biermerk zijn, als ik afbeeldingen google zie ik alleen maar sixpacks.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Abercrombie & Fitchdie hebben van die jongens met zulke poses op hun billboards
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat moet een biermerk zijn, als ik afbeeldingen google zie ik alleen maar sixpacks.
Mooi! Maar waarom bloos je dan?quote:
Da's net de eerste drumkit van mijn vader.quote:
quote:
Valt een beetje rauw op m'n dakquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mooi! Maar waarom bloos je dan?
[..]
Da's net de eerste drumkit van mijn vader.
1,5 uur lopen en een uurtje of zo steken, ligt aan de hoeveelheidquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Folders rondbrengen?
Das maar heel weinig werk toch?
Maar tis een leuk begin
Ja en nu?quote:
Wel fijn iets wat je met gemak kan blijven doen naast school en zoquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
1,5 uur lopen en een uurtje of zo steken, ligt aan de hoeveelheid
Ik snap echt de neuk niet wat er de bedoeling van isquote:
Fohnenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap echt de neuk niet wat er de bedoeling van is
Wat voor boekje?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil wasco's voor mijn Round Robin boekje
Ja inderdaad, en ik zal er geen multimiljonair mee worden maar het is een leuke aanvulling. En belangrijker: ik krijg weer wat beweging, ervaring en iets voor op m'n cvquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wel fijn iets wat je met gemak kan blijven doen naast school en zo
Ohhhhhhhh die is tof hea!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:01 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Weet alleen niet of ik hem nog verder wil of zo. Ik vind hem zo best kewl
Beetje de druppels in een juiste richting blazen. Ik vind hem leuker dan het orgineelquote:
De rust van Bob, wwooohhquote:
Ik heb die hele collectiequote:
Slaapkamer. Heb 1 lege muur. Zal zo wel ff naar boven lopen en je laten zien wat ik bedoel.quote:
Oogjesquote:
Ik hoor altijd Duitsland als jij 'zoeen' schrijftquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zoeen schilderij. Geen idee of het wat wordt, zo niet flikker ik het weg
NO WAYquote:
Ja doequote:Op donderdag 12 juli 2012 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slaapkamer. Heb 1 lege muur. Zal zo wel ff naar boven lopen en je laten zien wat ik bedoel.
Hangen al 2 canvassen van de koning. Maar niet op die muur
Als je het niks vindt mag je het ook zeggen hoorquote:
Maar gewoon op dvd ofzo?quote:
Haha geloof me, dat doe ik ookquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je het niks vindt mag je het ook zeggen hoor
Eminent. Downloadquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar gewoon op dvd ofzo?
Wie had dat gedacht, Qwea aan de Bob
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha geloof me, dat doe ik ookAlleen dan luistert er nooit iemand
Echt zo zijn mensenquote:
tof!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:01 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Weet alleen niet of ik hem nog verder wil of zo. Ik vind hem zo best kewl
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef Lutte het volgende:
Vraaaag het dan niet. En loop maar lekker voor schut
Wapenkluisjequote:Op donderdag 12 juli 2012 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
Cool, ik ga ook Bob hunten! En ik word ook heel kalm van zijn little friends jaRUST.
Mooie kleur blauw QweaWat is dat kastje op de muur?
De andere kamer is groenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
Cool, ik ga ook Bob hunten! En ik word ook heel kalm van zijn little friends jaRUST.
Mooie kleur blauw QweaWat is dat kastje op de muur?
Dafuqquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt zo zijn mensenNegen van de tien keer is het veiliger gewoon te bevestigen wat men wil horen dan eerlijk te zijn
Vriendinnetje ging shirts passen, een 38 en *oh schande* een 40. Vraagt ze: welke staat beter? Ik: de tweede. Zij: oke ik neem de eerste.
Vraaaag het dan niet. En loop maar lekker voor schut
Ah!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wapenkluisje
Nu in gebruik als gewoon kluisje
Kan nog ietsjes, dan is het wat voller, maar dat is net wat jij mooi vindt. Zo is hij ook mooiquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef Qwea het volgende:
Maar hij moet dus niet nog wat verder doorlopen?
Ik twijfel, daarom vraag ik hetquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan nog ietsjes, dan is het wat voller, maar dat is net wat jij mooi vindt. Zo is hij ook mooi
Ik vind hem wel mooi zo, die middelste lijnen raken het einde nog niet, dat vind ik wel leuk als er overal nog echt wit onder zitquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:15 schreef Qwea het volgende:
Nou ja, ik luister wel vaak hoor met dit soort dingen
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel mooi zo, die middelste lijnen raken het einde nog niet, dat vind ik wel leuk als er overal nog echt wit onder zit
quote:
Hoerige kut, dat had ik niet gelezenquote:
Dat geeft ook niks, want hij is nog steeds leuk!quote:
Ik las harige kutquote:
Ik ben even aan het kijken waar Mo zou kunnen liggen, dan kan daar precies het schilderij komenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:10 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Boven het bed
[ afbeelding ]
Tegenover het bed
[ afbeelding ]
Naast het bed. Hier dus.
Oke, nu lach ik hardopquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:34 schreef Qwea het volgende:
Ooh, dikke kut met peren.
Hij is geflikkerd van het ophangsel
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Miniem, ga es van Pisc d'r account af
Jezus nep ict-er, kantel die foto eensquote:
quote:
Teveel moeitequote:Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jezus nep ict-er, kantel die foto eens
Nou, ehm, kijk :quote:
Ik wilde ook lopen met doggies. Dus ik asiel bellen, nee, hoefde niet. Schoonmaken kon ik wel doen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:57 schreef Ynske het volgende:
Vandaag had ik Loeki bij me, maar k vind t toch lastiger om met een kleine dan een middelgrote of grote hond te lopen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde ook lopen met doggies. Dus ik asiel bellen, nee, hoefde niet. Schoonmaken kon ik wel doen.
Ja, doei
ja hier bij t asiel is t ook maar voor enkelen weggelegd en owee als je een keer niet kuntquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde ook lopen met doggies. Dus ik asiel bellen, nee, hoefde niet. Schoonmaken kon ik wel doen.
Ja, doei
Blegh, vies dweiltje is datquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:57 schreef Ynske het volgende:
Vandaag had ik Loeki bij me, maar k vind t toch lastiger om met een kleine dan een middelgrote of grote hond te lopen
[ afbeelding ]
IK HEB GEEN HONDENOPVANG/PENSIONquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja hier bij t asiel is t ook maar voor enkelen weggelegd en owee als je een keer niet kunt
dit is zoveel beter geregeld, en de dieren hebben ook lekker de ruimte voor zich
doe mij idd maar wat waar ik mee kan lopenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Blegh, vies dweiltje is dat![]()
Kleine hondjes schoppen zo lekker weg man
quote:
ow joyquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK HEB GEEN HONDENOPVANG/PENSIONDAT ZIT BIJ HET ASIEL IN
Heb ik ook iddquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe mij idd maar wat waar ik mee kan lopen
Dat is natuurlijk larie, en totaal niet gebonden aan het formaat van de hond maar aan de conditie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe mij idd maar wat waar ik mee kan lopen
"Ehm. Nee, dank je. Ik heb een schijthekel aan schoonmaken en hou wel van honden uitlaten. Dus nee, bedanktquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow joy
wat heb je gezegd? poepscheppen kan ik thuis al?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ik ook idd
Grote golden, grote lab, boxer, deense dog, duitse mag ookherder, ect.
Ehm, mooi wel dus.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jij kan alleen zelf niet lopen, klein puntje!
klopt, maar ik vind t niet prettig lopen. maar dat is gewoon persoonlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk larie, en totaal niet gebonden aan het formaat van de hond maar aan de conditie.
Met die van mij kun je lopen wat je wil hoor, zelfs met Chico op dit moment, die gaat als een mofo
Nou ja ik denk echt dat dat ook van hond tot hond verschilt hoor, niet alleen op formaat. Als je zo een groterd heb die niet lekker meeloopt is het weer een stuk lastiger dan een bokkend ukjequote:Op donderdag 12 juli 2012 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt, maar ik vind t niet prettig lopen. maar dat is gewoon persoonlijk.
dat is waar, laat ik t anders stellen, ik heb niets met dit soort.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja ik denk echt dat dat ook van hond tot hond verschilt hoor, niet alleen op formaat. Als je zo een groterd heb die niet lekker meeloopt is het weer een stuk lastiger dan een bokkend ukje
tis anders echt lekker buiten nu. niet te warm, niet te koud.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:07 schreef Qwea het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)-die-mooie-zomer.xml
Nee ik zou dr ook niet mee willen lopen, nog niet een keer een uurquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is waar, laat ik t anders stellen, ik heb niets met dit soort.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:13 schreef Ynske het volgende:
en nu stinken mn handen
naar die hond
andere zeep zoeken gaat
heb dat niet vaak dat ik honden vind stinken
Ik wil wel met Sjon wandelenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Neem Sjon maar, ken je lopen wat je wil!
Het is een wonderquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, mooi wel dus.
Geen idee hoe, maar ik loop weer prima![]()
Ik snap er alleen zelf geen fuck van.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik wil wel met Sjon wandelen![]()
Ynske wat leuk dat je dat doet zeg, ik ga eens hier in de buurt kijken voor zoiets.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:19 schreef indaha het volgende:
Ja maar hij is zo leuken anders neem ik gewoon een stuk vlaai mee dan komt hij wel achter me aan
ehhhhquote:Vanwege uw psychische stoornis en in mindere mate uw ouderdomsproblemen heeft u zorg nodig
Nou zeg , er wordt weer goed opgeletquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:26 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij is er iets misgegaan met mijn zorgindicatie:
[..]
ehhhh
Is dat die vrouw waarvan je iets op Facebook hebt gezet? wel een heftig verhaalquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga mss een hond nemen van die vriendin die op sterven ligt.
Haar bullterrier/naakthond mix zoekt nog een tehuis.
Als het goed is is het al een ouder teefje, ik moet nog een paar kleine dingen weten, ik ken het hondje van vroeger nog wel goed, het is een heerlijk ding...
Wat lief van jequote:Op donderdag 12 juli 2012 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga mss een hond nemen van die vriendin die op sterven ligt.
Haar bullterrier/naakthond mix zoekt nog een tehuis.
Als het goed is is het al een ouder teefje, ik moet nog een paar kleine dingen weten, ik ken het hondje van vroeger nog wel goed, het is een heerlijk ding...
Ja, die K ziekte is vreselijk. Zo ben ik ook mijn moeder daarin binnen 5 maanden verloren. Komende dinsdag alweer 6 jaar geledenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:40 schreef indaha het volgende:
Hopelijk gaat Magick bij jou een goed huisje krijgen, had ze nog meer honden?
Ze fokte ook honden of heb ik dat verkeerd begrepen .
Het is echt een kloteziekte zo snel als dat kan gaan
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die K ziekte is vreselijk. Zo ben ik ook mijn moeder daarin binnen 5 maanden verloren. Komende dinsdag alweer 6 jaar geleden![]()
Ja ze moet natuurlijk wel passen in je roedel en haar andere lieveling wordt daar ook nog een huis voor gezocht.?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Ze had onwijs veel huisdieren, naaktkatten, naakte cavias en honden.
Op haar twee lievelingen na is alles nu geplaatst gelukkig.
Maar met Magick zit ze natuurlijk onwijs.
Magick verhuist morgen sowieso eerst naar een vrijwilliger die in de buurt van het hospice woont, zodat ze elke dag op bezoek kan bij haar![]()
Ik denk dat ik dat zo zou laten als ik besluit haar te nemen en als dat allemaal kan.
Ik moet er echt even goed over nadenken hoor. Ik kan haar ook alleen echt nemen als ze in de roedel past, van wat ik me vroeger van haar herinner is het een schat van een hond maar ik wil wel weten wat de reden is dat ze nu nog over is zeg maar, want er is maar plek voor 1 Sjon in mijn huis
Was dat in E dan ga ik eens kijken of ik ook kan komen, ik heb alleen geen hond om mee te nemen en de katten laat ik maar thuisquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja zij dus ook haar moeder, twee maanden voor ze zelf de diagnose kreeg.
Bos als ik ga vind je het mss wel leuk om te komen kijken de 22e?
Is in jouw plaats, die happening.
Je hoeft niks te geven hoor, echt echt niet, maar er komen heel veel honden, mss vind je dat wel leuk?
Megaveel chineesjes ook!
ja, ik zag het. Ik ken de sporthal. Heb daar vroeger gymles gehad. Je het lijkt me wel leuk om even een kijkje te nemen ja maar ik geef dan echt wel iets hoor, Dan koop ik gewoon een lotquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja zij dus ook haar moeder, twee maanden voor ze zelf de diagnose kreeg.
Bos als ik ga vind je het mss wel leuk om te komen kijken de 22e?
Is in jouw plaats, die happening.
Je hoeft niks te geven hoor, echt echt niet, maar er komen heel veel honden, mss vind je dat wel leuk?
Megaveel chineesjes ook!
daarom heb ik m ook meegenomen vandaagquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ohh, dat arme ukje wilt misschien ook graag lopenMaar ik snap je wel Ynske, voorkeur heb je toch wel
Ik moet van het berichtje al slikken, jee wat klote zegquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie trouwens net op dr site dat Magick 9 jaar is, 10 kilo weegt en geholpen is, dat werkt allemaal in haar voordeel wat mij betreft.
Ja, het is echt een klotesituatie.
Morgen verlaat ze voorgoed haar huis, ze verhuist naar een hospice, om daar te overlijden.
En de geschatte tijd wordt steeds korter.
Ze is net een week thuis geweest uit het ziekenhuis, op haar verjaardag vorige week vrijdag mocht ze naar huis, en nu gaat ze voorgoed weg.
En als je de foto's ziet ziet ze er gewoon nog goed uit.
Ze kan alleen gewoon nu al niks meer
Dat is al een prima start zegquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Dus ik laat het jullie zeker wel weten als ik weet of ik ga of niet, ik wil wel graag natuurlijk.
Sowieso komen daar echt heeeeeeeeeel veel mensen bij elkaar die ik ken.
En ik ben zo benieuwd, het is nu nog heel moeilijk schatten hoeveel mensen er op af zullen komen.
We hebben wel al 2600 euro bij elkaar
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ehhhh
Voor mij is het een uur met de trein MAAR ik heb dus geen kortingskaart meer en voor mij alleen zou de trein al 30 euro kosten en dan ook nog 6 euro voor de honden. Dat vind ik in dit geval dus echt zonde van mn geld, dat doneer ik dan liever gewoon zo.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet van het berichtje al slikken, jee wat klote zeg![]()
En wat lief als je het hondje zou willen adopteren, als het past in je roedel.
Jammer dat het zo'n eind is, anders zou ik ook zeker komen!
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie trouwens net op dr site dat Magick 9 jaar is, 10 kilo weegt en geholpen is, dat werkt allemaal in haar voordeel wat mij betreft.
Ja, het is echt een klotesituatie.
Morgen verlaat ze voorgoed haar huis, ze verhuist naar een hospice, om daar te overlijden.
En de geschatte tijd wordt steeds korter.
Ze is net een week thuis geweest uit het ziekenhuis, op haar verjaardag vorige week vrijdag mocht ze naar huis, en nu gaat ze voorgoed weg.
En als je de foto's ziet ziet ze er gewoon nog goed uit.
Ze kan alleen gewoon nu al niks meer
[..]
Ja, die K ziekte is vreselijk. Zo ben ik ook mijn moeder daarin binnen 5 maanden verloren. Komende dinsdag alweer 6 jaar geleden![]()
quote:
Dan ben je nog wel een lekker hapje voor zo'n oud besje, Bosquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ehhhh
[..]
Nou ja dat is wat "we"nu online al ingezameld hebben, met dingetjes, en spontane giften zeg maar. Ik geloof dat dat merendeels het geld voor de kist is ook. Die hebben we met een groep mensen voor haar bij elkaar , want die zou beschilderd worden door een vriendin van haar.quote:
Dit is Strega (mijn account doet het niet... dus....)quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:25 schreef oh-oh het volgende:
We gaan gewoon die 14.5 dik halen dalijk he , nog maar 12 dagen, ik had het echt echt nooit durven hopen
Volgend jaar?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dit is Strega (mijn account doet het niet... dus....)
Ik begrijp het precies. Ik heb hier ook gekruiste vingers voor m'n Kundun. 15 april word hij veertien. Ik hoop zo dat hij het haalt. De oudste Shar-Pei bij Pagan's (stief)loeder en vader is vrijdag ingeslapen. En die was twee jaar jonger dan mijn Peitje. Veertien is best oud voor ze...maar toch, ik wil hem nog niet kwijt.
Nou, eerst maar eens 13 en half, dat is 15 oktober. Hij is wel echt oud aan het worden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgend jaar?
Zo ver kijk ik bij Chico echt niet meer vooruit, aan de winter durf ik echt totaal niet te denken![]()
Is dit Magick?quote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dit is Strega (mijn account doet het niet... dus....)
Ik begrijp het precies. Ik heb hier ook gekruiste vingers voor m'n Kundun. 15 april word hij veertien. Ik hoop zo dat hij het haalt. De oudste Shar-Pei bij Pagan's (stief)loeder en vader is vrijdag ingeslapen. En die was twee jaar jonger dan mijn Peitje. Veertien is best oud voor ze...maar toch, ik wil hem nog niet kwijt.
Ik hoop echt dat jullie allebei nog lang geen afscheid hoeven te nemen van jullie oudjesquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgend jaar?
Zo ver kijk ik bij Chico echt niet meer vooruit, aan de winter durf ik echt totaal niet te denken![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:41 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop echt dat jullie allebei nog lang geen afscheid hoeven te nemen van jullie oudjes
[..]
Bah soms komt het allemaal tegelijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:44 schreef Pagan het volgende:
[..]![]()
Net een zwaar gesprek gehad met onze directe buren. Zij heeft ik korte tijd (de laatste drie maanden) haar moeder en haar zuster verloren, en nu heeft haar vriend (tevens onze buurman, ze wonen samen) te horen gekregen dat zijn longkanker er niet goed uit ziet.
Meer onderzoeken zijn nodig om te kijken of het operabel is. Tot vandaag dachten ze dat bestraling voldoende zou zijn, nu is de vraag of zijn andere long voldoende functie heeft om de gevolgen van de operatie op te vangen.O ja, hun kat heeft ook nog een tumor, vertelde hun DA ze vandaag.
Hoeveel tegenslagen kan een mens hebben.
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:54 schreef Miniem het volgende:
Miniem heeft vandaag zijn moerasbak afgemaakt.
[ afbeelding ]
mocht ze geen plaatsing kunnen vindenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah, wat een tegenslagen weer...
Magick gaat hem niet worden hier.
Ze is niet betrouwbaar met kleine hondjes en kleine kinderen...
Ik heb gisteren een dagkaart overgenomen van een Fokkerquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:06 schreef Ynske het volgende:
miniem en ohoh, de blokker heeft weer nskaarten voor 14.50
Oh, zaterdag ff halen! Voor in het weekend???quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:06 schreef Ynske het volgende:
miniem en ohoh, de blokker heeft weer nskaarten voor 14.50
Nee dat snap ik, ik wil ook ooit minderen denk ik. Maar zoals het nu gaat is het ook goed, liefst heb ik Chico vooral nog heeeeeel lang hoor!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:59 schreef Pagan het volgende:
Magick wordt hem hier ook niet. Wij willen eerst het einde van Kundun afwachten (geen haast, absoluut geen haast) en dan voorlopig door met alleen Tashi. Dan eens kijken hoe Tashi zich solo ontwikkeld. Wij zijn ons leven een beetje aan het terug claimen en een rolstoel met 1 hond is net even makkelijker als een rolstoel en meerdere honden.
Net als voorgerecht (we zijn late eters) verse oesters, Kundun (en later ook Tashi) en twee katten hebben meegesmuld.Kundun is addicted to seafood.
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
Miniem; hoe was het in Den Haag? Nog wat gewinkeld?
Ramon of Sander?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:33 schreef Miniem het volgende:
Goeiemorgenvandaag eens de klusjesman uithangen
Leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja
Een riem gekocht, en 2 paar nieuwe sneakers.
Ik heb al zoveel toffe patta's
Percyquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:56 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo mevrouw oh-oh, hoe is het met Chico?
Is alweer een maand of 3 terugquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PercyPercy lijkt wel net van de kapper te komen!
Oh oooooooooh oooooooooohquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:56 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo mevrouw oh-oh, hoe is het met Chico?
Ik vind het leuk om te shoppen, vooral schoenenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk
Mijn zwarte ballerina's hebben kleine gaatjes (soort mini bloemetjes) in de schoen, die beginnen kapot te gaan na 2 zomers, nu moet ik nieuwe. Schoenen kopen (echt moeten zoeken) vind ik altijd ruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |