Dat wijf zat echt aan de pilletjes in ranking the stars, of niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gos, Boulevard begint over het Eurovisie, en Glennis Kots Grace moet ook d'r pruilbakkes weer openen
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat wijf zat echt aan de pilletjes in ranking the stars, of niet?
Ze beginnen om negen uur 's ochtends met de champi en dan vier afleveringen achter elkaar opnemen hèquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaKwam heel raar over, en ook bijna stil voor haar doen. Maar die handgebaartjes
Ze drinken toch altijd daar? Champagne en Glennis werkt niet zo goed denk ik
Woaaaah, dat was ik alweer vergeten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze beginnen om negen uur 's ochtends met de champi en dan vier afleveringen achter elkaar opnemen hèAlles voor de uitspraken!
Die handgebaartjes ja, echt alsof ze dacht dat ze kon toveren, typisch iets voor mensen die aan de pillen zitten, die vinden ook altijd iedere beweging ineens zoooo magisch, en prachtig en betoverend, en wowquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaKwam heel raar over, en ook bijna stil voor haar doen. Maar die handgebaartjes
Ze drinken toch altijd daar? Champagne en Glennis werkt niet zo goed denk ik
Of zo iets gehad?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die handgebaartjes ja, echt alsof ze dacht dat ze kon toveren, typisch iets voor mensen die aan de pillen zitten, die vinden ook altijd iedere beweging ineens zoooo magisch, en prachtig en betoverend, en wow![]()
Lekkurrrrrrr!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
Zit de voorwaarden van de universiteitsbibliotheek door te lezen, ik krijg een tof jaar komend jaarJe mag meer (29 boeken en daarnaast nog publicaties et cetera) en langer lenen en het is gratis (studentenkaart is pasje). En zelfs daarna heb je voor 22 euro een pasje, das goedkoper dan hier voor tien boeken per keer
Wauw
quote:
Wat leuk Lut!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
Zit de voorwaarden van de universiteitsbibliotheek door te lezen, ik krijg een tof jaar komend jaarJe mag meer (29 boeken en daarnaast nog publicaties et cetera) en langer lenen en het is gratis (studentenkaart is pasje). En zelfs daarna heb je voor 22 euro een pasje, das goedkoper dan hier voor tien boeken per keer
Wauw
echt een knuffelkontquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ach die oren en oogjes, snoesje
[..]
Wat leuk Lut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |