ligt er natuurlijk ook aan hoe lang de glijbaan wasquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:19 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, ook een eenmalige uitglijder is gestopt op een zeker moment.
sterker nog, peer was nog getrouwd kennelijk, want hij is pas onlangs gescheiden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk komisch dat zij haar man verweet zich snel in een andere relatie te storten, en het vervolgens zelf ook deed.
Ja, nee, maar dat is anders hè. Liefde kan je niet sturen, dat overkomt je. En Knut is een man, dan telt dat niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk komisch dat zij haar man verweet zich snel in een andere relatie te storten, en het vervolgens zelf ook deed.
Klinkt als kut met peren.quote:
Gelukkiger dan ooit nadat je vent vreemdgegaan is, hoe laag zijn je principes dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:16 schreef groenen het volgende:
Denk het niet. En dat ze gelukkiger dan ooit zijn lijkt mij bullshit.
twitter:TheDutchDolphin twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 14:30:53Helaas een spijtig bericht... Mijn vrouw en ik hebben besloten uit elkaar te gaan. (1) reageer retweet
twitter:TheDutchDolphin twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 14:31:29Ik heb er veel verdriet van en hoop dat iedereen respecteert dat ik dit verder privé wens te houden. (2) reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:04 schreef Marcoss het volgende:
twitter:TheDutchDolphin twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 14:30:53Helaas een spijtig bericht... Mijn vrouw en ik hebben besloten uit elkaar te gaan. (1) reageer retweet
twitter:TheDutchDolphin twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 14:31:29Ik heb er veel verdriet van en hoop dat iedereen respecteert dat ik dit verder privé wens te houden. (2) reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Die uitleg doet bij mij nog niet per se een bel rinkelen hoor!quote:
Ik moest ook 5 keer kijken.quote:
Burn!quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Dacht eerst dat het Jodie Bernal was.
quote:
twitter:TheDutchDolphin twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 11:55:17Gisteren blauw gelegen van het lachen tijdens de nieuwe show van Theo Maassen! Ga dat zien! #humoromtelachen http://t.co/9M1YeWVv reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |