abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114469086
Is het heel erg dat ik bij het lezen van dit bericht meteen aan dit topic denk?

quote:
'Nieuwe liefde voor Sonja Silva'
van onze redactie
AMSTERDAM - Sonja Silva heeft weer een nieuwe liefde in haar leven. Dat maakt de presentatrice zelf bekend op haar Facebookpagina.

Op haar Facebook veranderde ze haar relatiestatus naar "Sonja Silva heeft een relatie" en schrijft ze: "life is good en dat werd weer eens tijd ook."

In De Telegraaf bekende ze dat overspel de oorzaak was van de scheiding met Declan, met wie ze op 18 januari 2012 in het huwelijkbootje stapte. Een maand voordat ze haar jawoord gaf aan haar echtgenoot, was hij vreemdgegaan met een ander.

De oud-TMF-vj, die kampt met de vermoeidheidsziekte ME, heeft inmiddels al drie mislukte huwelijken achter de rug.
  † In Memoriam † vrijdag 20 juli 2012 @ 17:33:30 #77
43556 miss_dynastie
pi_114469219
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:29 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik wilde net hetzelfde bericht komen posten, dus nee _O-
pi_114559551
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:29 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Werd Sonja Silva ook niet meteen na haar laatste scheiding aan Pyke gelinkt? Kan me vaag zoiets herinneren, dat ik dat zo' n rare combinatie vond..
pi_114559889
Is het nu ook zeker wie die nieuwe partner is is?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 23 juli 2012 @ 11:30:55 #80
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_114560021
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_114560491
Sonja Silva is een beetje een Gordon he? Alleen trouwt ze steeds voor ze erachter komt dat het niets is.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 23 juli 2012 @ 11:53:35 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114560588
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:07 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Werd Sonja Silva ook niet meteen na haar laatste scheiding aan Pyke gelinkt? Kan me vaag zoiets herinneren, dat ik dat zo' n rare combinatie vond..
Ja, dat gerucht ging (in dit topic) al toen de scheiding amper bekend was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114560598
Huh, die Pyke was toch met die vrouw van die groep Adlicious?
pi_114560718
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:54 schreef OliviaV het volgende:
Huh, die Pyke was toch met die vrouw van die groep Adlicious?
Shirley Spoor ja. Overigens heeft pyke ook al een scheiding achter de rug, van het nichtje van Gerard Joling.
pi_114562581
quote:
Huwelijksproblemen Orlando Bloom en Miranda Kerr? van onze redactie
AMSTERDAM - Het zou niet goed gaan tussen acteur Orlando Bloom en Victoria's Secret-model Miranda Kerr.

De twee zijn allebei zonder hun trouwring gespot, meldt The Sun.

Een vriend van het koppel heeft tegenover een Australisch blad verklaard dat het huwelijk op springen zou staan. "Miranda heeft het gewoon erg druk en het zou kunnen dat de relatie hieronder heeft geleden", aldus de bron.

Mirandas manager drukt het gerucht de kop in: "Dit is absoluut niet waar", verklaart hij. Het stel trouwde precies twee jaar geleden. Een half jaar later beviel Miranda van zoontje Flynn.

pi_114563350
quote:
Oh wacht, dat was van 'nee hij is toevallig een huisgenoot' of iets in die richting :')
pi_114563608
Toch vraag ik me af hoe je als een Sonja Silva het voor elkaar krijgt om op relatief jonge leeftijd al 3 scheidingen te hebben. Trouw je dan te snel, heb je weinig inzicht, vertrouw je niet op je gevoel of mis je gewoon allerlei signalen?
  maandag 23 juli 2012 @ 13:40:32 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114563707
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh wacht, dat was van 'nee hij is toevallig een huisgenoot' of iets in die richting :')
Ja, zoiets; 2 maanden geleden had shownieuws het kennelijk al gemeld:
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:28 schreef Starlie het volgende:
Sonja Silva schijnt het inmiddels te doen met Pyke van X-factor... Haar toekomstige ex woont boven en zij beneden met Pyke... Aldus Shownieuws! Heeeel bijzonder.....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114563731
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:37 schreef vencodark het volgende:
Toch vraag ik me af hoe je als een Sonja Silva het voor elkaar krijgt om op relatief jonge leeftijd al 3 scheidingen te hebben. Trouw je dan te snel, heb je weinig inzicht, vertrouw je niet op je gevoel of mis je gewoon allerlei signalen?
Zal wellicht een combinatie daarvan zijn. Die laatste ex deed namelijk een Gullitje (al voor het huwelijk vreemdgaan).

[ Bericht 0% gewijzigd door MightyMightyM op 23-07-2012 14:30:20 ]
pi_114563811
quote:
Verliefd worden op iedereen die naar je glimlacht misschien?
En alles over-romantiseren.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_114637524
quote:
'Sylvana Simons weer single'

van onze redactie
AMSTERDAM - Sylvana Simons en Roland Kahn zouden definitief een punt hebben gezet achter hun relatie.
Dit melden bronnen in het weekblad Story. De presentatrice zou de Amsterdamse villa van de schatrijke oprichter van onder andere Cool Cat, America Today en MS Mode hebben verlaten.
Sylvana en Roland gingen al eerder uit elkaar, maar na vijf maanden sloeg er toch weer een vonk over. "De breuk is goed voor ons geweest. We weten precies wat we aan elkaar hebben en wat we anders moeten doen", vertelde Sylvana. Ze sprak zelfs al voorzichtig over een tweede huwelijk.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_114637555
quote:
Barry Paf weer vrijgezel

van onze redactie
AMSTERDAM - Na ruim vijf jaar hebben Radio 538-dj Barry Paf en zijn vriend Tim Koomen een punt gezet achter hun relatie.

Over de reden van de breuk wil Barry niets kwijt. "Het is nog heel vers", vertelt hij aan RTL Boulevard.
Vorige week was het stel nog te zien in het tv-programma Ik kom bij je eten. Ze leken erg gelukkig samen en grapten zelfs over een huwelijk. Maar op het moment van uitzending waren Barry en Tim net uit elkaar.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_114637661
quote:
Weinig zelfrespect :Y alsof je anders bij elke scheet weer gaat trouwen :') Gelukkig nog niet bij 3 mannen kinderen.
pi_114638906
Nog meer SS-PP dirrrrrt

quote:
Derde ex-man over oud-TMF-vj?

„Ik heb mij erg in Sonja vergist"

AMSTERDAM - De scheiding is nog niet eens rond of er is alweer een nieuwe liefde in het leven van Sonja Silva. De gelukkige is oud-X Factor-deelnemer Pyke Pos. Declan Vermaat, met wie Sonja op papier nog steeds getrouwd is, vertelt dat de twee elkaar al kenden toen zij nog een relatie had met hem. „Hij heeft in januari zelfs op onze bruiloft gezongen. Of er toen al iets gaande was tussen hen weten alleen zij. Maar dat zij nu een relatie hebben, verbaast mij niets. Ik hoorde in mei al dat ze hand in hand waren gesignaleerd.”

Volgens Sonja ging Declan een maand voor het jawoord vreemd. Voor haar dé reden om de scheiding aan te vragen. Ingewijden die zich bij ons meldden, beweren echter het omgekeerde. „Declan is nooit vreemdgegaan, die vrouw verzint alles bij elkaar!” Declan bevestigt wat de bronnen beweren.

En nu is Sonja dus met Pyke. Declan: „Hoe erg ik mij in haar heb vergist… Zo bizar! Ik leefde met haar in een soort droomwereld, maar ben heel blij dat ik wakker ben geworden. In die tijd zag ik mijn kinderen en familie niet en mijn vrienden amper. Ik raakte zelfs mijzelf kwijt. Ik zat voornamelijk binnen en was best ongelukkig.”

In een reactie laat Sonja weten dat Declans verhaal niet klopt. „Er is gewoon niks van waar. Ik weet zoveel dingen waarmee ik hem kapot kan maken. Maar ik ga niet in details treden. Ik wil me niet tot zijn niveau verlagen door modder te gooien.” Ook beweert Sonja dat de scheiding al rond is en dat ze al verhuisd was voordat ze een relatie met Pyke kreeg.
  woensdag 25 juli 2012 @ 12:28:48 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114639025
Het zou me niet verbazen als het niet helemaal spoort in de bovenkamer van Silva.
En is het Paik of Pieke, qua uitspraak?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114639149
Paike!
pi_114639150
Nee nog erger, volgens mij gewoon Pijke (Peike). Is Fries of zo.

Inderdaad, volgens mij spoort die niet helemaal. Werkt ze eigenlijk nog of zo? Zou eigenljik niet eens meer weten waar ze bekend van is.
  woensdag 25 juli 2012 @ 12:39:20 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114639318
Dycke van BZV werd toch uitgesproken als Dieke?
Dan zou ik Pyke als Pieke uitspreken, maar ik spreek geen Frysk.

Grappig; de naam komt maar in 1 Friese gemeente voor als geboortegemeente:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/verspreiding/naam/Pyke

De anderen met die naam zijn allemaal buiten Friesland geboren :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114639343
Martijn en Wendy spraken het bij VOH uit als Paike en Peike, als ik het goed herinner.
pi_114639356
Ja, dat klopt, maar in dat programma waar hij in zat (Idols of zo?) zeiden ze het als Peike.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')