abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 17:14:35 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_114069897
Omdat ik vandaag een ultieme "ik merk dat ik ouder word" beleving had, revival van dit topic.

Elke week krijg ik een email van Woningnet met voor mij geschikte woningen en deze keer kon ik wel janken ;( kijk nou wat er tussen staat:


Een seniorenwoning :'( ik ben een oud wijf volgens Woningnet.

En nog veel te duur ook, sukkels en in Noord wil ik heul niet meer wonen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_114069993
:')
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
pi_114070196
Welke van de drie is dan een seniorenwoning?

en zeker duur voor zulke baggerwoningen ! :o

dat zijn niet de beste buurten :P
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 17:23:40 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_114070312
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Welke van de drie is dan een seniorenwoning?

en zeker duur voor zulke baggerwoningen ! :o

dat zijn niet de beste buurten :P
De middelste met dat oranje balkje, staat er ook in met witte letters, Seniorenwoning.

Nou ik heb ik Noord gewoond en vond het best fijn wonen, maar die files he bij de Coentunnel... dat wil ik niet meer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_114070316
Damn, wat een prijzen!
Ik zal nooit meer klagen over de prijzen hier in Groningen.
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 17:25:33 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_114070395
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef TonyVermicelli het volgende:
Damn, wat een prijzen!
Ik zal nooit meer klagen over de prijzen hier in Groningen.
De goedkoopste (er stonden er nog meer) was deze keer 569 euro, Amstelveen, 3 kamerwoning.

OK off topic ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_114070409
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef Karina het volgende:

[..]

De middelste met dat oranje balkje, staat er ook in met witte letters, Seniorenwoning.

Nou ik heb ik Noord gewoond en vond het best fijn wonen, maar die files he bij de Coentunnel... dat wil ik niet meer.
ow jah... ik zie het, toch tijd voor een brilletje misschien :')

Ik vind het écht veel te duur voor zulke woningen en die buurten zijn ook niks :P
pi_114143546
wat ontzettend grappig, ik heb in een ver verleden in de Petmolen gewoond. (ieuw, niet doen, slechte buurt!). maar ik begrijp wat je bedoeld als er seniorenwoning bij staat.
maar als het je troost: ivm werk en afstand huren lief en ik er wat bij en tijdens onze zoektocht zagen we ook een particulier verhuurde seniorenwoning. kijk je verder in de tekst en dan staat er alleen '40+ woning'
pff, excuse me, maar seniorenwoning en dan al vanaf 40 jaar?!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 11:23:50 #9
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_114145802
Ach Karina, het kan ook voordelen hebben. Zo heb ik een senioren-aanvullende-verzekering...daar zit namelijk geen kraamzorg meer in en dat scheelt aanzienlijk.
Prrrrr
pi_114147486
Mijn huurflatje van vroegah was maar 450 gulden per maand :-)
  Moderator vrijdag 13 juli 2012 @ 12:25:29 #11
9859 crew  Karina
Woman
pi_114148540
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 11:23 schreef mrspoeZ het volgende:
Ach Karina, het kan ook voordelen hebben. Zo heb ik een senioren-aanvullende-verzekering...daar zit namelijk geen kraamzorg meer in en dat scheelt aanzienlijk.
Mijn verzekering gaat via mijn werk, maar goede tip, misschien kan ik aan het eind van het jaar (als ze weer met een nieuwe polis komen), iets aanpassen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 12:01 schreef DerekB het volgende:
Mijn huurflatje van vroegah was maar 450 gulden per maand :-)
Ik weet niet meer wat ik vroeger betaalde, maar ik denk nog minder zelfs, voor een vierkamerwoning!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_114148864
Jeetje, wat is Noord duur geworden; zat ooit voor nog geen 350 piek aan de rand van Nieuwendam.
pi_114149011
is die hele Molenwijk in noord niet onwijs op de schop gegaan paar jaar geleden?
toen zijn ze toch ook de verkoop ingegaan na renovatie?
staat mij iets van bij althans...
dat zou dan de hogere huurprijzen wel verklaren, al blijft het volgens mij een achterbuurtje.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 09:48:39 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_114186976
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 12:33 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Jeetje, wat is Noord duur geworden; zat ooit voor nog geen 350 piek aan de rand van Nieuwendam.
Volgens mij heb jij redelijk bij mij in de buurt gewoon vroeger :D Bij de brandweerkazerne?

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 12:37 schreef WRH het volgende:
is die hele Molenwijk in noord niet onwijs op de schop gegaan paar jaar geleden?
toen zijn ze toch ook de verkoop ingegaan na renovatie?
staat mij iets van bij althans...
dat zou dan de hogere huurprijzen wel verklaren, al blijft het volgens mij een achterbuurtje.
Ze zijn inderdaad redelijk aan het bouwen geslagen, maar die prijzen zijn inderdaad idioot hoog, voor Noord zeker.

Al heeft dit niets meer met ouder worden te maken :+
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_114193872
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 09:48 schreef Karina het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij redelijk bij mij in de buurt gewoon vroeger :D Bij de brandweerkazerne?

Ik word oud, ik kan me niet meer herinneren waar die is. Ik zat pal naast de A10, een paar straten achter 'het kleine winkelcentrum' van het Waterlandplein. Daar is volgens mij ook alles gesloopt en opnieuw opgebouwd, toch?
pi_114278759
Dit is pas groot, en letterlijk wonen in het groen. Deze buurt ken ik en daar heb ik mij al voor laten inschrijven als ik 55 wordt dan ga ik ervoor..

http://www.woonzorg.nl/schandelerhof_



Van ¤ 306,15 tot ¤ 491,04 per maand

Ik val sinds kort onder het zg ''Sociaal statuut'' ivm sloop en renovatie, maar ik krijg maar geen seniorenwoning omdat ik pas 47 ben , alleen maar keuzes uit oude en slechte baggerwoningen. Maar ik ga toch voor een eengezidswoning met 3 slaapkamers in de betere buurten, daar ik toch ruim 2 jaar de tijd heb (herstruktureerder) en een inschrijfduur heb opgebouwd van ruim 13 jaar. Dit ga ik samen met het status sociaal statuut verzilveren.
  maandag 16 juli 2012 @ 18:20:03 #17
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_114279502
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:00 schreef Fusionfreak het volgende:
Dit is pas groot, en letterlijk wonen in het groen. Deze buurt ken ik en daar heb ik mij al voor laten inschrijven als ik 55 wordt dan ga ik ervoor..

http://www.woonzorg.nl/schandelerhof_

[ afbeelding ]

Van ¤ 306,15 tot ¤ 491,04 per maand

Ik val sinds kort onder het zg ''Sociaal statuut'' ivm sloop en renovatie, maar ik krijg maar geen seniorenwoning omdat ik pas 47 ben , alleen maar keuzes uit oude en slechte baggerwoningen. Maar ik ga toch voor een eengezidswoning met 3 slaapkamers in de betere buurten, daar ik toch ruim 2 jaar de tijd heb (herstruktureerder) en een inschrijfduur heb opgebouwd van ruim 13 jaar. Dit ga ik samen met het status sociaal statuut verzilveren.
En daaraan merk je dat je oud wordt?
Prrrrr
  Moderator maandag 16 juli 2012 @ 18:21:13 #18
9859 crew  Karina
Woman
pi_114279543
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:24 schreef Wild_Overstekend het volgende:

[..]

Ik word oud, ik kan me niet meer herinneren waar die is. Ik zat pal naast de A10, een paar straten achter 'het kleine winkelcentrum' van het Waterlandplein. Daar is volgens mij ook alles gesloopt en opnieuw opgebouwd, toch?
Ja klopt, er wordt nog steeds gebouwd, allemaal nieuwe woningen, mijn moeder woont daar tegenover. Die krijgt straks een flat voor haar neus.
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:00 schreef Fusionfreak het volgende:
Dit is pas groot, en letterlijk wonen in het groen. Deze buurt ken ik en daar heb ik mij al voor laten inschrijven als ik 55 wordt dan ga ik ervoor..

http://www.woonzorg.nl/schandelerhof_

[ afbeelding ]

Van ¤ 306,15 tot ¤ 491,04 per maand

Ik val sinds kort onder het zg ''Sociaal statuut'' ivm sloop en renovatie, maar ik krijg maar geen seniorenwoning omdat ik pas 47 ben , alleen maar keuzes uit oude en slechte baggerwoningen. Maar ik ga toch voor een eengezidswoning met 3 slaapkamers in de betere buurten, daar ik toch ruim 2 jaar de tijd heb (herstruktureerder) en een inschrijfduur heb opgebouwd van ruim 13 jaar. Dit ga ik samen met het status sociaal statuut verzilveren.
Dat is niet duur! Dat krijg je in Amsterdam echt niet voor dat geld...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_114280534
quote:
99s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:21 schreef Karina het volgende:


[..]

Dat is niet duur! Dat krijg je in Amsterdam echt niet voor dat geld...
Amsterdam eo heeft mij nooit getrokken, hooguit voor een dagje uit, maar niet om er te wonen. Te duur, te slechte en voor mij als man die dagelijks als vrouw door het leven ga zou ik daar geen leven hebben met al die Amsterdamse (allochtone) hang jeugd.

Maar terug komend op die flat, deze lgt in Heerlen nabij natuurgebied terworm en de Brunssummerheide, deze flats zijn in 2005 gebouwd en geheel afgeloten met eigen priveterrein en ik heb ze eens van binen gezien. De balkons zijn ruim 7 tot 8 meter breed en 3 meter diep, 2 slaapkamers en de woonkamer is dacht ik iets van 6 bij 8 meter. Verder twee liften en prive berging. Maarja ik ben (nog) iets te jong ervoor, maar de huurprijs is ongveer gelijk dat wat ik nu voor mijn huidige (sloop)woning betaal (waar ik overgens al ruim 16 jaar met plezier woon hoor)
Mijn woning heeft in 2010 zelfs nog een grondige renovatie gehad, nieuwe vloeren, nieuwe muurisolatie, nieuw dak, nieuw glaswerk iin 2011 zelfs nog een nieuwe tuin, en 2 bewoners zelfs een nieuwe HR ketel. Maar er komt een park en mijn flat valt net in de ''gevarenzone'' Ook enkele huiseigenaren moeten gedwongen hun huis verkopen voor 2014.
  Moderator maandag 16 juli 2012 @ 18:51:44 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_114280607
Netjes :) Maar inderdaad, even terug OT, zoals mrspoeZ al zei. Merk je zelf al dat je ouder wordt? En dan misschien niet eens aan jezelf maar misschien aan "de buitenwereld". Krijg je al aanbiedingen voor senioren, of een speciale behandeling omdat je "oud" bent?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_114280787
quote:
99s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:51 schreef Karina het volgende:
Netjes :) Maar inderdaad, even terug OT, zoals mrspoeZ al zei. Merk je zelf al dat je ouder wordt? En dan misschien niet eens aan jezelf maar misschien aan "de buitenwereld". Krijg je al aanbiedingen voor senioren, of een speciale behandeling omdat je "oud" bent?
Nee hoor, ik niet veel mensen schatten mij als ze mij in mijn ''andere'' en alternatieve kleidng zien juisty jonger. Zeker nu mijn haartjes al op een behoorlijke lengte beginnen te krijgen. in 2014 moet het op z'n minst op taille of heuplengte zijn. :)
  Moderator maandag 16 juli 2012 @ 18:57:39 #22
9859 crew  Karina
Woman
pi_114280849
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:56 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Nee hoor, ik niet veel mensen schatten mij als ze mij in mijn ''andere'' en alternatieve kleidng zien juisty jonger. Zeker nu mijn haartjes al op een behoorlijke lengte beginnen te krijgen. in 2014 moet het op z'n minst op taille of heuplengte zijn. :)
Ja maar dat is als mensen je zien, Woningnet ziet mij ook niet natuurlijk als ze aanbiedingen sturen voor Seniorenwoningen :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 16 juli 2012 @ 19:02:16 #23
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_114281036
Ik vind jou niet te schatten FF, als ik me de foto;s in herinnering haal. Kan alles zijn tussen 45 en 65.

Ik vond vanmorgen een grijze haar; in mijn wimpers! ZO raar!
Prrrrr
pi_114281119
quote:
99s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja maar dat is als mensen je zien, Woningnet ziet mij ook niet natuurlijk als ze aanbiedingen sturen voor Seniorenwoningen :D
Dan heb jij toch in je zoekprofiel aangegeven voor deze specifieke woningen te willen gaan. De ervaring is dat seniorenwoningen in het algemeen beter, groter en vooral van een latere bouwperiode zijn (zeg maar vanaf bouwjaar 1992) vanaf dat jaar werd er al beter gebouwd. Maar doorgaans is het woningaanbod in de grotere steden duur, slecht en in oude buurten en wijken. Hier in het zuiden hebben voor woningbouwverenigingen te maken met bevolkingskrimp waardoor er zelfs een overschot is onstaan op de sociale huurmarkt. Kijk maar eens op de grootste woningsite van ''Thuis in Limburg'' daar krijg ik vaak 2 tot 3 woningen per dag aangeboden binnen mijn zoekprofiel per e mail.
  Moderator maandag 16 juli 2012 @ 19:13:40 #25
9859 crew  Karina
Woman
pi_114281480
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:04 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Dan heb jij toch in je zoekprofiel aangegeven voor deze specifieke woningen te willen gaan. De ervaring is dat seniorenwoningen in het algemeen beter, groter en vooral van een latere bouwperiode zijn (zeg maar vanaf bouwjaar 1992) vanaf dat jaar werd er al beter gebouwd. Maar doorgaans is het woningaanbod in de grotere steden duur, slecht en in oude buurten en wijken. Hier in het zuiden hebben voor woningbouwverenigingen te maken met bevolkingskrimp waardoor er zelfs een overschot is onstaan op de sociale huurmarkt. Kijk maar eens op de grootste woningsite van ''Thuis in Limburg'' daar krijg ik vaak 2 tot 3 woningen per dag aangeboden binnen mijn zoekprofiel per e mail.
Nee hoor dat staat er niet, er staat alleen hoeveel kamers ik wil en welke huur en welke buurt, verder niets. Dat senioren doen ze zelf, omdat je je geboortedatum moet invullen ...

quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:02 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik vind jou niet te schatten FF, als ik me de foto;s in herinnering haal. Kan alles zijn tussen 45 en 65.

Ik vond vanmorgen een grijze haar; in mijn wimpers! ZO raar!
:D Ik heb nog niet heel veel grijs haar, de meeste zitten in mijn pony, ik denk (geen verstand van) dat, dat komt omdat je pony het vaakst wordt geknipt en er meer nieuwe haren zitten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')