SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KilometerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Saai enkel die Nibali deed wat leuks voor de rest een Sky treintje en een afwachtende kopgroep.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:52 schreef Djokotron het volgende:
[..]hebben toch mooie dingen gezien man.
![]()
Misschien kunnen we van Garderen nog halen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Was eerste giro en het verschil was maar een minuut of 13 aan de streep. Zonder die bonus zou hij ook bij de eerste 15 hebben gezeten. Zoiemand halen als knecht die de jeugd heeft is slim.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel sterk, maar niet echt goed. Werd er bergop overal afgereden.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Stinho![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Menchov moet nog verteld worden dat ie moet mee sprinten.quote:Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Alle ritten zijn kutritten... als ik elke dag die posts voorbij zie komen, kijk dan niet
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Moet je hem geen faalhaas noemen? Hij is gelost op een cat. 3 klim.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat is de nederlandse kant van tejayquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet je hem geen faalhaas noemen? Hij is gelost op een cat. 3 klim.
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
alle beetjes helpenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:56 schreef sausagin het volgende:
vdb en rolland al 40 seconden. Maar die staan wel al ver in het klassement
Stel dat Wiggins en Evans er morgen doorzakken, staan ze er toch ineens een stuk beter voor
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hij had geen top vijftien gereden als hij niet zo hoog had gestaan. Dan was die 50e geweest. Daarna heeft hij ook laten zien dat dart zijn niveau is. Een hele goede knecht, meer niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Was eerste giro en het verschil was maar een minuut of 13 aan de streep. Zonder die bonus zou hij ook bij de eerste 15 hebben gezeten. Zoiemand halen als knecht die de jeugd heeft is slim.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |