abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114249794
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat Isa zegt.

Ik zou graag willen dat ik spijt kn hebben van O+ wijn O+. Dan zou ik het misschien eens laten.

Schuld van Vanyel.
:o
Vanyel dronk heel geen wijn!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_114249988
Nee die slobberde mijn wodka op :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_114250452
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:24 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat je spijt voelt rhubarbje. Een avond gezellig eten met familie waarbij het eten heerlijk is en waarbij je ook nog eens rekening met je dieet hebt gehouden lijkt mij een slechte reden voor gevoelens van spijt.

Ben ik nou gek of hebben veel mensen die proberen af te vallen een ongezonde houding tov eten en gevoel. Ik heb ook wel eens spijt, maar dan omdat ik bijv een vies stuck diepvriestaart heb genomen omdat ik de gastvrouw wilde plezieren of zo.
k heb totaal geen spijt bij wat ik vorige week op vakantie heb gegeten. Ik had er ook voor kunnen kiezen om alleen salade te eten, maar zovaak ben ik nou ook weer niet op Gran Canaria...en vakantie is er ook om te genieten hoor!! Ik heb ervoor gekozen om lekker (en ook veel te veel :')) te eten en daar draag ik de consequenties ook van... Komende week gewoon keihard ertegenaan.
Ondertussen hoef ik nog maar 1,3 kg om weer op mijn oude gewicht te komen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_114250950
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:13 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Vertel eens wat je gegeten hebt dan? Overigens weet ik niet of je voorgerecht inruilen voor ijs echt handig is...

Xx
nee niet zo letterlijk :P eerder die dag gingen we een ijsje eten en later die dag heb ik het voorgerecht geskipt
daarna kwam toch de dessert kaart en kon ik het niet laten en heb ik een dessert met mijn lief gedeeld

ik had groene asperges met een vegetarische geitenkaas loempia
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_114251056
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:24 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat je spijt voelt rhubarbje. Een avond gezellig eten met familie waarbij het eten heerlijk is en waarbij je ook nog eens rekening met je dieet hebt gehouden lijkt mij een slechte reden voor gevoelens van spijt.

Ben ik nou gek of hebben veel mensen die proberen af te vallen een ongezonde houding tov eten en gevoel. Ik heb ook wel eens spijt, maar dan omdat ik bijv een vies stuck diepvriestaart heb genomen omdat ik de gastvrouw wilde plezieren of zo.
ik ben gewoon nogal (onrealistisch) aan ht stressen de laatste tijd
en dan heb ik op het moment geen spijt dan is het heerlijk en gezellig en daarna denk ik: oh ik ga dood aan suikerziekte wan ik ben dik etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_114251539
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 23:10 schreef rhubarbje het volgende:

ik ben gewoon nogal (onrealistisch) aan ht stressen de laatste tijd
en dan heb ik op het moment geen spijt dan is het heerlijk en gezellig en daarna denk ik: oh ik ga dood aan suikerziekte wan ik ben dik etc
Och jee, dat zijn idd best onrealistische gedachten na één etentje :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_114251675
Ik weet het :')

Het is gewoon vakantie stress hoor die ik ergens anders op projecteer
als ik over een week aan het strand lig is het zo voorbij :P
Tot ik heimwee krijg of zo :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 16 juli 2012 @ 07:02:37 #233
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_114258710
Zo, nu weer goed aan de slag na kort weekendje stiekem kamperen in de Veluwe. :D Veel gelopen/gezwommen en heeeeeeeeeeeeel slecht gegeten.
pi_114258771
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 07:02 schreef Silmarwen het volgende:
Zo, nu weer goed aan de slag na kort weekendje stiekem kamperen in de Veluwe. :D Veel gelopen/gezwommen en heeeeeeeeeeeeel slecht gegeten.
stiekem toch een beetje op vakantie geweest? ;)

hier blijk ik naast een blaasontsteking ook een "spastische dikke darm " te hebben -O-
de dokter vroeg me om op te schrijven wat ik eet om er zo achter te komen waardoor ik dat had.. nou.. ik weet het geloof ik wel... -O-

een half jaar geleden zo'n last gehad, zondag last gehad en nu weer enormlast en volgens mij heb ik alle drie die keren meergranen pannenkoeken van de AH gegeten -O-
die komen er dus niet meer in.. crepes ( van die franse) hebben niet hetzelfde effect, dus moet nog even checken of " gewone" pannenkoeken ( zonder een pakje :P ) ook niet goed zijn :{
en ik vind pannenkoeken nou juist zo lekker als weekend lunch! :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 16 juli 2012 @ 09:05:32 #235
30252 Soempie
Procreating
pi_114259712
Barretje, hopelijk gaat het alleen om de pannenkoeken van de AH. Is het dan ook vrij snel over nadat je zoiets gegeten hebt? Of blijf je dan langer last houden van je darmen?

Hier 93,4 al een paar dagen. *O* Na ongeveer twee weken stilstand en frustratie. En dat ook na gister: slecht gegeten en gedronken in Scheveningen. :Y) Niet iets waar ik me schuldig om voel trouwens. Alleen nu voel ik me weer schuldig dat ik me niet schuldig voel over het eten en het drinken. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 16 juli 2012 @ 09:15:44 #236
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_114259854
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:05 schreef Soempie het volgende:
Barretje, hopelijk gaat het alleen om de pannenkoeken van de AH. Is het dan ook vrij snel over nadat je zoiets gegeten hebt? Of blijf je dan langer last houden van je darmen?

Hier 93,4 al een paar dagen. *O* Na ongeveer twee weken stilstand en frustratie. En dat ook na gister: slecht gegeten en gedronken in Scheveningen. :Y) Niet iets waar ik me schuldig om voel trouwens. Alleen nu voel ik me weer schuldig dat ik me niet schuldig voel over het eten en het drinken. :')
:o Scheveningen! en dan kom je niet even langs?? o|O

mja.. we gaan het merken.. de eerste keer was het 4 dagen, nu iets langer, maar ik denk dat die blaasontsteking er ook mee te maken heeft dat het nu langer duurt ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Licht Ontvlambaar maandag 16 juli 2012 @ 09:23:18 #237
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_114259982
2 weken heerlijk eten, veel wijn en zon... dik een kilo lichter. En weer thuis in druilerig Maastricht ;(
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 16 juli 2012 @ 09:47:58 #238
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_114260388
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:23 schreef Sjeen het volgende:
2 weken heerlijk eten, veel wijn en zon... dik een kilo lichter. En weer thuis in druilerig Maastricht ;(
^O^

je vergeet wsl de enorme beweging die je daar gehad hebt itt de "normale"kantoor baan?
  maandag 16 juli 2012 @ 18:31:19 #239
30252 Soempie
Procreating
pi_114279890
quote:
12s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:15 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:o Scheveningen! en dan kom je niet even langs?? o|O
Excuses. :@ :P

Lijstje van vandaag:

O: 2 volk. boterh. een oude kaas, een appelstroop
T: kwart mango
L: 2 volk. boterh. met mozzarella en een tomaat
T: niks
D: biefstuk, roerbakgroenten en gebakken aardappeltjes
schaaltje yoghurt.
T: ?

Sjeen, wat goed! ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Licht Ontvlambaar maandag 16 juli 2012 @ 20:00:10 #240
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_114283758
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:47 schreef Barreltje het volgende:

[..]

^O^

je vergeet wsl de enorme beweging die je daar gehad hebt itt de "normale"kantoor baan?
Nou... Ik heb op kantoor meer beweging dan hangen voor vouwwagen met een ereader en een glas wijn en dan 's avonds naar het terras bij de bar lopen voor nog meer wijn :+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_114283853
S: intensief gymnastiek, 1.5 uur. :)
Twiddel
  dinsdag 17 juli 2012 @ 07:41:05 #242
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_114304365
Dag 1 van het nieuwe begin was geslaagd. *O*

Als het nou even niet hoost vanavond, kan ik ook hardlopen. (Heb nog geen regenshirt/jack)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:30:14 #243
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_114307364
Ziek zijn scheelt!

Teller op 117 ipv de 119.2 van voor het weekendje weg :+
pi_114307502
Nou ik dacht ik zal mij eens wegen
6 keer na elkaar op dat ding gestaan en 6 verschillende gewichten :,) en dan geen verschil achter de komma zeg maar

tijd voor een nieuwe weegschaal
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:44:00 #245
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_114307776
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik dacht ik zal mij eens wegen
6 keer na elkaar op dat ding gestaan en 6 verschillende gewichten :,) en dan geen verschil achter de komma zeg maar

tijd voor een nieuwe weegschaal
of nieuwe baterijen ..
dat helpt bij ons wel eens :P
pi_114309015
Nou hij stond al bij het stapeltje weg gooien want oud en vies en zo maar heb hem even er uit gevist om de koffers te kunnen wegen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_114334690
Overmorgen maar eens kijken of het harde sporten afgelopen maand nut heeft gehad. Ik merk wel verschi in mn figuur, maar ik kan niet zeggen dat ik de laatste twee weken zo goed gegeten heb. Beetje nerveus dus. Morgen nog maar een keer knallen in de sportschool :)
My salvation lies in your love..
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:47:55 #248
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_114335243
Omg, dit is echt omgekeerde wereld. Ik heb net de eerste paar happen van mijn avondeten eruit gegooid. En nou zit ik tegen heug en meug de tomaten-groentesoep op te eten die ik net on the fly heb gemaakt omdat ik van niet eten zieker word dan van wel eten.
Spoilers!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:33:49 #249
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_114337821
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:30 schreef GI het volgende:
Ziek zijn scheelt!
Teller op 117 ipv de 119.2 van voor het weekendje weg :+
Weet je wat ook helpt? Je pols breken en je elleboog ontwrichten, mijn eetlust is compleet weg ^O^
-weg-
  woensdag 18 juli 2012 @ 10:22:28 #250
30252 Soempie
Procreating
pi_114352186
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:33 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Weet je wat ook helpt? Je pols breken en je elleboog ontwrichten, mijn eetlust is compleet weg ^O^
Dat is wel heel drastisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')