quote:Op zondag 15 juli 2012 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat Isa zegt.
Ik zou graag willen dat ik spijt kn hebben vanwijn
. Dan zou ik het misschien eens laten.
Schuld van Vanyel.
k heb totaal geen spijt bij wat ik vorige week op vakantie heb gegeten. Ik had er ook voor kunnen kiezen om alleen salade te eten, maar zovaak ben ik nou ook weer niet op Gran Canaria...en vakantie is er ook om te genieten hoor!! Ik heb ervoor gekozen om lekker (en ook veel te veelquote:Op zondag 15 juli 2012 22:24 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat je spijt voelt rhubarbje. Een avond gezellig eten met familie waarbij het eten heerlijk is en waarbij je ook nog eens rekening met je dieet hebt gehouden lijkt mij een slechte reden voor gevoelens van spijt.
Ben ik nou gek of hebben veel mensen die proberen af te vallen een ongezonde houding tov eten en gevoel. Ik heb ook wel eens spijt, maar dan omdat ik bijv een vies stuck diepvriestaart heb genomen omdat ik de gastvrouw wilde plezieren of zo.
nee niet zo letterlijkquote:Op zondag 15 juli 2012 22:13 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Vertel eens wat je gegeten hebt dan? Overigens weet ik niet of je voorgerecht inruilen voor ijs echt handig is...
Xx
ik ben gewoon nogal (onrealistisch) aan ht stressen de laatste tijdquote:Op zondag 15 juli 2012 22:24 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat je spijt voelt rhubarbje. Een avond gezellig eten met familie waarbij het eten heerlijk is en waarbij je ook nog eens rekening met je dieet hebt gehouden lijkt mij een slechte reden voor gevoelens van spijt.
Ben ik nou gek of hebben veel mensen die proberen af te vallen een ongezonde houding tov eten en gevoel. Ik heb ook wel eens spijt, maar dan omdat ik bijv een vies stuck diepvriestaart heb genomen omdat ik de gastvrouw wilde plezieren of zo.
Och jee, dat zijn idd best onrealistische gedachten na één etentjequote:Op zondag 15 juli 2012 23:10 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben gewoon nogal (onrealistisch) aan ht stressen de laatste tijd
en dan heb ik op het moment geen spijt dan is het heerlijk en gezellig en daarna denk ik: oh ik ga dood aan suikerziekte wan ik ben dik etc
stiekem toch een beetje op vakantie geweest?quote:Op maandag 16 juli 2012 07:02 schreef Silmarwen het volgende:
Zo, nu weer goed aan de slag na kort weekendje stiekem kamperen in de Veluwe.Veel gelopen/gezwommen en heeeeeeeeeeeeel slecht gegeten.
quote:Op maandag 16 juli 2012 09:05 schreef Soempie het volgende:
Barretje, hopelijk gaat het alleen om de pannenkoeken van de AH. Is het dan ook vrij snel over nadat je zoiets gegeten hebt? Of blijf je dan langer last houden van je darmen?
Hier 93,4 al een paar dagen.Na ongeveer twee weken stilstand en frustratie. En dat ook na gister: slecht gegeten en gedronken in Scheveningen.
Niet iets waar ik me schuldig om voel trouwens. Alleen nu voel ik me weer schuldig dat ik me niet schuldig voel over het eten en het drinken.
quote:Op maandag 16 juli 2012 09:23 schreef Sjeen het volgende:
2 weken heerlijk eten, veel wijn en zon... dik een kilo lichter. En weer thuis in druilerig Maastricht
Excuses.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]Scheveningen! en dan kom je niet even langs??
![]()
Nou... Ik heb op kantoor meer beweging dan hangen voor vouwwagen met een ereader en een glas wijn en dan 's avonds naar het terras bij de bar lopen voor nog meer wijnquote:Op maandag 16 juli 2012 09:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
je vergeet wsl de enorme beweging die je daar gehad hebt itt de "normale"kantoor baan?
of nieuwe baterijen ..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik dacht ik zal mij eens wegen
6 keer na elkaar op dat ding gestaan en 6 verschillende gewichten :,) en dan geen verschil achter de komma zeg maar
tijd voor een nieuwe weegschaal
Weet je wat ook helpt? Je pols breken en je elleboog ontwrichten, mijn eetlust is compleet wegquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:30 schreef GI het volgende:
Ziek zijn scheelt!
Teller op 117 ipv de 119.2 van voor het weekendje weg
Dat is wel heel drastisch.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:33 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Weet je wat ook helpt? Je pols breken en je elleboog ontwrichten, mijn eetlust is compleet weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |