Euhhhw die heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is weer een andere. De meeste recente gefilmde moord is ook wel echt ranzig, gaat ie een lijk neuken en zo.
Ah kom op zegquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb je een dm gestuurd, niet openen als je op je werk bent_!!!
Ja, maar dan hoef ik het nog niet meteen te zien bwegquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah kom op zeg. Dat is toch gewoon ultiem dom wat ze doen?
Heb een beetje medelijden met die vent. Mensen die niet squatten en daardoor een pijnlijke dood sterven zijn ook dom maar daar heb ik ook gewoon medelijden mee hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah kom op zeg. Dat is toch gewoon ultiem dom wat ze doen?
Ik vind het ook sneu voor hem, maar ik moest wel lachenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb een beetje medelijden met die vent. Mensen die niet squatten en daardoor een pijnlijke dood sterven zijn ook dom maar daar heb ik ook gewoon medelijden mee hoor
Jij wou zien wat wij aan het kijken warenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij was ik 1 van de weinige die er niet om vroeg
Nee dat ook weer nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb altijd de behoefte aan een paar afleveringen van my little pony te gaan bekijken na het zien van dat soort filmpjes
als dit nog ff zo doorgaat sluit ik het internet gewoonquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoef bij nader inzien ook niets meer te zien
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb altijd de behoefte aan een paar afleveringen van my little pony te gaan bekijken na het zien van dat soort filmpjes
ik denk dat jij mijn woorden aan het verdraaien bentquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij wou zien wat wij aan het kijken waren
Dan heb ik die gemist omdat het topic al dicht wasquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Even mijn naam zuiveren Barbusse
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Steven: Met wel hele luie homo's #11
Moet je maar niet altijd mooi weer spelen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb ik die gemist omdat het topic al dicht was
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat jij mijn woorden aan het verdraaien bent
Niet meer dan normaal om het dan te laten zien toch?quote:
Dan hebben we altijd nog die videobanden uit de jaren 90. Hoe heet die rommel ook alweerquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
als dit nog ff zo doorgaat sluit ik het internet gewoon
Is dat niet die gast die het met knetter deed?quote:
Doetquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dat niet die gast die het met knetter deed?
Dat klopt.quote:
Ja dat zou mij ook gay makenquote:
Ik zou het niet weten... Ik hoop voor haar van nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:22 schreef Murdera het volgende:
SAMZZ weet jij of die vrouw aan dat spit nou echt was of niet?
homoquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Niet meer dan normaal om het dan te laten zien toch?
Ik zou dan ook homo wordenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dat niet die gast die het met knetter deed?
quote:
quote:
faces of death op vhs! ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan hebben we altijd nog die videobanden uit de jaren 90. Hoe heet die rommel ook alweer
Je bent de grootste pussyquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet weten dat ik de meeste pussy heb van dit hele topic
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten... Ik hoop voor haar van niet.
Ik ben al superlang niet meer in de gym geweest, hertentamens enzoquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent de grootste pussy
Je wil nog steeds niet kickboksen tegen mij
ik ga hier niet op inquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Goed excuusquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben al superlang niet meer in de gym geweest, hertentamens enzo
ik heb daar nog beelden van op mijn netvlies staanquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OjaDat was helemaal hot bij de jongetjes bij mij uit de klas
Dus ergens in September gaan we een keer?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:24 schreef Drommeldaris het volgende:
18e ga ik weer heenen dan de 21e weer en 22e kickboksen
Picsquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet weten waar het om gaat en toch je grote waffel opentrekkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:24 schreef Typisch het volgende:
steven die stoer doet omdat hij toevallig kickbox lessen volgt.
hey dat jij dat nodig hebt is prima hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de afgang, je squat niet eens man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |