SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KilometerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onze F5er[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Peraud ligt eraf?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vreemd dat er niemand in het peloton wegrijdt, het gaat allemaal vrij langzaam.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Je komt er nu pas achter?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus man, geil jij op topics openen of wat?"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."![]()
Casar moet lossen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is algemeen bekend manquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus man, geil jij op topics openen of wat?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Soort Gesink #2?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dries houdt het lekker vol
Sympathieker dan die andere Dries, de PSV-dwerg
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus man, geil jij op topics openen of wat?![]()
422 niet kennen
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Zolang LLS op de top nog vooraan zit, is het prima, ook al is het in een groepjequote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Sanchez moet in de afdaling nog wat tijd pakken.![]()
Peloton loopt ook niet meer in, dus echt superhard gaat het daar niet."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Sanchez kan gewoon aankomen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daarom ook, in de pers allemaal roepen dat ze het Wiggins moeilijk gaan maken. Maar de praktijk laat zien dat ze zich er allemaal bij neerleggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:52 schreef marcodej het volgende:
Peloton loopt ook niet meer in, dus echt superhard gaat het daar niet.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Ook gewoon slim gezien van Sanchez. Niet de allerbeste klimmer, dus wegrijden op een minder steil, bijna lopend stuk.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Fukler weer versnellen
Ach hij zal zich in ieder geval niet laten verrassen door zelf de buitenbocht te rijden waarna Casar binnendoor komtquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef zolderraam het volgende:
[..]
tegen casar is de enige tegen wie hij het aflegt in aankomen in deze groep![]()
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Niet per se.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef zolderraam het volgende:
[..]
tegen casar is de enige tegen wie hij het aflegt in aankomen in deze groepXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Lijkt me om het even.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef zolderraam het volgende:
[..]
tegen casar is de enige tegen wie hij het aflegt in aankomen in deze groep
Ik meen van wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het stond toch 2-1 voor Sanchez?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit doet ie wel slim, even aangeven dat ie niet vol rijdt door zn shirt recht te trekken."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Laat die Voeckler zich maar ff kapot rijden op kop jaLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Vallen toch wel mannen met wat naam weg in het peloton, maar Gesink blijft bij."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
FAALHAAS.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:56 schreef marcodej het volgende:
Vallen toch wel mannen met wat naam weg in het peloton, maar Gesink blijft bij.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Het is hoopvol voor de 3e week.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:56 schreef marcodej het volgende:
Vallen toch wel mannen met wat naam weg in het peloton, maar Gesink blijft bij.![]()
Gebeurt niet veel in het peloton. Zelfs Goetarowicz kan aanklampen
Ik had eigenlijk wel iets meer verwacht in het peloton. Met achter Hagen aanrijden doe je Sky niet bepaald pijn.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Kruijswijk wel, Mollema nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Eenskijken het volgende:
zitten kruijswijk en mollema nog in het peleton?![]()
Kruijswijk wel, Mollema is in het begin al gelost.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Eenskijken het volgende:
zitten kruijswijk en mollema nog in het peleton?![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Dan had de finish hier bovenop moeten liggenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:58 schreef BlaZ het volgende:
Ik had eigenlijk wel iets meer verwacht in het peloton. Met achter Hagen aanrijden doe je Sky niet bepaald pijn.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Godzijdank, Leipo Leipheimer zit nog in de groupe maillot jaune.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kruijswijk, Ten Dam en Gesink namens Rabo. Volgens mij geen Vac en Argos.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Eenskijken het volgende:
zitten kruijswijk en mollema nog in het peleton?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Valls zit er nog namens Vacansoleil.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kruijswijk, Ten Dam en Gesink namens Rabo. Volgens mij geen Vac en Argos.![]()
Een bollentrui voor Rabo zal ook wel moraal geven."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Het is alsof Voeckler een lijntje heeft met de regisseur.
"Hej, ga ff op kop rijden, ik schakel zo over naar jullie shot".Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
die voeckler is idd echt verrassend. 2 jaar geleden wist niemand dat ie kon klimmen, maar het laatste jaar doet ie gewoon mee met de goede.There are only 151 Pokémon.![]()
Fuckler wil die bollen, hopelijk pakt Sanchez die Fransoos inLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Fukler en Sanchez.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja ok, maar er zijn zo weinig mogelijkheden om nog wat te doen deze tour. Dat je hier toch even had moeten proberen om Sky pijn te doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan had de finish hier bovenop moeten liggenCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Fukler is irritant. Blijf normaal rijden ipv hele tijd te ontsnappen
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Zo, het begint.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
VDB2 verhoogt het tempo en dan gaat het te hard voor Gesink. Logisch."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Kwaliteitsaanval
Ik denk dat VDB wil prikken en hoopt dat al die anderen met plannen dan gaan meedoen, maar blijkbaar hebben die alleen verbaal zin.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Pinot
Je verwacht het niet he?quote:
Maar niks negatiefs over de grote almachtige Rabo-kopman, anders worden al de Gesink-fanboys boos![]()
![]()
oke dan weten we datquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik noem dat groepje van Wiggins geen peloton meer![]()
Kruyswyk er ook af?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sky neemt het heft weer in handen. Hopelijk kan Gesink wat terug komen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hoe kunnen Gesink en Kruiswijk er af gaan, terwijl Ten Dam kan blijven zitten? Volgend jaar met Ten Dam als kopman naar de Tour!Demain, on roule![]()
Voeckler kan nu als Fransman zijnde lekker even op het publiek schelden.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dat is tegenvallender eigenlijk.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Voor mijn part pakt Devenyns of Scarponi die bollen, als het maar niet Voeckler isLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Tussen die 2e groep en het "peloton" zwemmen Kroon en Sagan toch nog? Samen met 12 anderen.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Sanchez, en dan ook nog etappe winst.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:06 schreef Szura het volgende:
Voor mijn part pakt Devenyns of Scarponi die bollen, als het maar niet Voeckler is★★★![]()
Toevallig hè, laat dat nou de enige zijn van die 4 die niet met 80 km/h tegen het asfalt is gegaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:07 schreef The_Avatar het volgende:
Ten Dam maar kopman maken. Die heeft meer laten zien dan de 2 echte kop mannen en 1 sub kopman.![]()
![]()
Ten Dam stapt toch altijd af in de afdaling om het te voet te doen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:07 schreef The_Avatar het volgende:
Ten Dam maar kopman maken. Die heeft meer laten zien dan de 2 echte kop mannen en 1 sub kopman.![]()
nog steeds dat excuus gebruikenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toevallig hè, laat dat nou de enige zijn van die 4 die niet met 80 km/h tegen het asfalt is gegaan
There are only 151 Pokémon.![]()
Chinese pianist
Boete voor wat? Meerennen
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toevallig hè, laat dat nou de enige zijn van die 4 die niet met 80 km/h tegen het asfalt is gegaantja maar hij was wel eerder die dag gevallen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
En ook de enige die niet gevallen is.![]()
En ook de enige die niet gevallen is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:07 schreef The_Avatar het volgende:
Ten Dam maar kopman maken. Die heeft meer laten zien dan de 2 echte kop mannen en 1 sub kopman."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ten Dam heeft nog nooit in een wedstrijd waarin ze allemaal zijn gestart beter gereden dan die andere 3 en nu zou dat opeens wel het geval zijn onder normale omstandigheden?quote:
Schei toch uit![]()
![]()
Die val maar selectief vergetenquote:
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Sanchez gaat weer een etappe winnen voor Rabo.
All-in op Sanchez.![]()
Boehoe. Gevallen. Boehoe.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toevallig hè, laat dat nou de enige zijn van die 4 die niet met 80 km/h tegen het asfalt is gegaan
Get over it.
Iedere keer dat val-excuus gaat vervelen.![]()
Ten Dam zou mooi kunnen gaan voor een 40ste plaats in het klassementquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ten Dam heeft nog nooit in een wedstrijd waarin ze allemaal zijn gestart beter gereden dan die andere 3 en nu zou dat opeens wel het geval zijn onder normale omstandigheden?
Schei toch uitCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Eens kijken of jij ook zo goed was als voor je 80km tegen het asfalt gaat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:10 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Boehoe. Gevallen. Boehoe.
Get over it.
hij rijdt wel vaker met de grote jongens als evans en wiggans in de kopgroep.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Alsof je met Ten Dam een top 10 in de Tour gaat pakken.There are only 151 Pokémon.![]()
Hij was ooit 22e ofzo!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ten Dam zou mooi kunnen gaan voor een 40ste plaats in het klassement![]()
Weer VDB2[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goed dat je het doet TheArt maar je hoeft niet te reageren op dit soort broodmongolen natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ten Dam heeft nog nooit in een wedstrijd waarin ze allemaal zijn gestart beter gereden dan die andere 3 en nu zou dat opeens wel het geval zijn onder normale omstandigheden?
Schei toch uit![]()
Ik wens je ontzettend toe dat je een keer met 80 km/u op je bek gaat. En dan niet gaan piepen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:10 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Get over it.
Dat je überhaupt er nog op reageert.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Schei toch uit![]()
![]()
Wiggansquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij rijdt wel vaker met de grote jongens als evans en wiggans in de kopgroep.
Oke nu hoef ik je helemaal niet meer serieus te nemen![]()
![]()
Is geen excuus, dat is een reden. Kun je wel doen alsof het niet zo is, omdat het je verveelt, maar je hebt er nu eenmaal mee te maken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:10 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Get over it.
Iedere keer dat val-excuus gaat vervelen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Inderdaad. Mensen zijn gevallen en dan moeten ze herstellen, opkrabbelen en het beste maken van deze tour.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:10 schreef 1-0-8 het volgende:
Get over it.
En vooral voor 100% doorgaan waarmee je bezig was he. Dus niet stoppen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wens je ontzettend toe dat je een keer met 80 km/u op je bek gaat. En dan niet gaan piepen.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
huilen om spelfoutenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wiggans
Oke nu hoef ik je helemaal niet meer serieus te nemenen jij maakt verkapte doodverwensingen
There are only 151 Pokémon.![]()
Oh nee, het was kopwerk. Vriendelijk van hem!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Van den Broeck doet weer alsof hij wil aanvallen.![]()
Verwonderlijk idd dat ik het geduld nog heb om op minder valide mensen te reagerenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:11 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Dat je überhaupt er nog op reageert.![]()
![]()
Art, Adem in, adem uitquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verwonderlijk idd dat ik het geduld nog heb om op minder valide mensen te reageren![]()
![]()
Voeckler straks voor de bollen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
En dat zijn ze nu aan het doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen zijn gevallen en dan moeten ze herstellen, opkrabbelen en het beste maken van deze tour."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Welnee. In tegendeel. Verschil is dat ik geen prof ben met pretenties goede klassementen te rijden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens kijken of jij ook zo goed was als voor je 80km tegen het asfalt gaat.![]()
Leuke etappe.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die werd ook constant afgezeken toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Kunnen ze Boogerd niet klonen of zo? Toch wel de beste Nederlandse wielrenner ooitYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Wacht op de afdaling.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:11 schreef sausagin het volgende:
Waar blijven de aanvallen van Evans of nibali.![]()
Hebben ze gedaan, dat werd Gesinkquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Kunnen ze Boogerd niet klonen of zo? Toch wel de beste Nederlandse wielrenner ooit
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Kunnen ze Boogerd niet klonen of zo? Toch wel de beste Nederlandse wielrenner ooit
Feyenoord!!! * Barça![]()
Inderdaad, dan ben je geen mens meer. Klopt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:12 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Welnee. In tegendeel. Verschil is dat ik geen prof ben met pretenties goede klassementen te rijden."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Stoere boii die Gesink.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wens je ontzettend toe dat je een keer met 80 km/u op je bek gaat. En dan niet gaan piepen.
Helaas niet geschikt voor de TdF, dus neem hem mee naar de Giro etc. maar neem iemand anders mee naar de Tour.★★★![]()
En zoals verwacht niemand die Wiggins pijn durft te doen. Alleen VDB2 die nog wat durft.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Erik Dekker.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Kunnen ze Boogerd niet klonen of zo? Toch wel de beste Nederlandse wielrenner ooit![]()
![]()
Fukler
Pedant kwalletje ben je. Zieltje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verwonderlijk idd dat ik het geduld nog heb om op minder valide mensen te reageren![]()
En jammer dat VDB suckt in aanvallen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:13 schreef Redefine het volgende:
En zoals verwacht niemand die Wiggins pijn durft te doen. Alleen VDB2 die nog wat durft.sd![]()
Pinot
Dat was Mollema volgens iedereen. En Mollema valt op een zelfde manier, presteert net zo weinig meer en daar hoor je niemand overquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stoere boii die Gesink.
Helaas niet geschikt voor de TdF, dus neem hem mee naar de Giro etc. maar neem iemand anders mee naar de Tour.![]()
![]()
Bizar, die 3 anderen moeten toch weten dat ze met 1 sprintje de bollen kunnen pakken en het dan gewoon weggeven.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Dijkstra die nog steeds niet door heeft dat Voeckler dat deed om de punten op de top te pakken.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Gesink faalt nu al 3 keer achter elkaar, Mollema krijgt net pas echt de kans.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was Mollema volgens iedereen. En Mollema valt op een zelfde manier, presteert net zo weinig meer en daar hoor je niemand over
Volgend jaar geen Gesink meenemen, en alles inzetten voor Mollema.★★★![]()
Fukler in de tuin?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Misschien hebben ze liever de rit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bizar, die 3 anderen moeten toch weten dat ze met 1 sprintje de bollen kunnen pakken en het dan gewoon weggeven.![]()
![]()
3 keer achter elkaar? Gesink werd 2 jaar geleden 5e in het eindklassement. Check de feiten voordat je gaat raaskallen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gesink faalt nu al 3 keer achter elkaar, Mollema krijgt net pas echt de kans.
Volgend jaar geen Gesink meenemen, en alles inzetten voor Mollema.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
![]()
Daarbij lag Mollema werkelijk overal open en heeft getracht aan te vallen. Gesink spaart een week en klampt net aan in het pelotonquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
![]()
2 keer achter elkaar of wil je een 5e plaats falen noemen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgend jaar geen Gesink meenemen, en alles inzetten voor Mollema.Citius, Altius, Fortius.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgend jaar geen Gesink meenemen, en alles inzetten voor Mollema.2010 niet gekeken? En het klassement van Mollema vorig jaar was ook niet echt goed.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Voeckler blijft ook gewoon voor de rit gaan, dat gaat je niet hypothekeren door even mee te sprinten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze liever de rit.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Inderdaad. Ik vond Dekker beter dan Boogerd omdat hij gewoon een slimme renner was die alles uit zijn kwaliteiten had geperst.quote:![]()
Wou ik net zeggen. Maar misschien was het ook omdat hij vaak met Menchov was. Daar trok hij zich aan op denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
3 keer achter elkaar? Gesink werd 2 jaar geleden 5e in het eindklassement. Check de feiten voordat je gaat raaskallen!![]()
Haphap.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
3 keer achter elkaar? Gesink werd 2 jaar geleden 5e in het eindklassement. Check de feiten voordat je gaat raaskallen!
Gesink: Ongeschikt.
Lekker Hockeyen.★★★![]()
Wiggins of Froome? Sowieso een aantal Raborenners.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:15 schreef sausagin het volgende:
Er zal sowieso iemand vallen in die afdaling vandaag![]()
Mollema zat tenminste nog mee in een kopgroep in die eerste overgangsetappe. Daarbij is Mollema een nieuwkomer; Gesink maakt het al jaren niet waar op momenten dat het er toe doet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was Mollema volgens iedereen. En Mollema valt op een zelfde manier, presteert net zo weinig meer en daar hoor je niemand over![]()
Nee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgend jaar geen Gesink meenemen, en alles inzetten voor Mollema.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Of Zoetemelk, Knetemann, Raas, Janssen, Van Poppel, Rooks, Winnen, Breukink.quote:
Dan moeten we toch wel een boel klassiekers en (etappes in) rondes kunnen winnen.Neil LOVES Carrots!![]()
Mollema was vorig jaar ook ziek, dus jouw argumentatie houdt al geen stand.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgend jaar geen Gesink meenemen, en alles inzetten voor Mollema.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
morgen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:11 schreef sausagin het volgende:
Waar blijven de aanvallen van Evans of nibali.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Die getallen in beeld kloppen niet.
Fuckler heeft 25 punten.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nieuwkomer? Mollema reed vorig jaar ook de Tour al.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:16 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Mollema zat tenminste nog mee in een kopgroep in die eerste overgangsetappe. Daarbij is Mollema een nieuwkomer; Gesink maakt het al jaren niet waar op momenten dat het er toe doet.
Nog iemand die totaal de feiten niet weet en maar blijft raaskallen. Als je je feiten goed hebt, heb je enig recht van spreken, maar dit klopt gewoon niet wat je beweert.![]()
VDB2 gelooft erin
Fuckler doet niet mee dus dat klopt ook niet dat hij punten zou hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:17 schreef Szura het volgende:
Die getallen in beeld kloppen niet.
Fuckler heeft 25 punten.![]()
VDB stijgt toch wel in mijn achting met dit aanvallende koersen.
Al weet je nooit of hij dat vorig jaar ook had gedaan, dankzij die valpartij..Neil LOVES Carrots!![]()
Contador is weggevallenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:16 schreef sausagin het volgende:
Was het niet 6e 2 jaar geleden? Achter VDB dacht ik![]()
Achterstand loopt terug, terwijl kopgrop afdaalt en peloton de berg op gaat....Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Met een beetje geluk top 5.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar jullie zien Gesink op lange termijn in de top 3 eindigen?![]()
Prima wat VDB2 doet, maar wordt nog wel opgevist."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Herbert heeft ook weer iets nieuws geleerd, elke 10 minuten hij Sky en hun wattages.Citius, Altius, Fortius.![]()
Nee, top 10 is zijn max imoquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar jullie zien Gesink op lange termijn in de top 3 eindigen?Feyenoord!!! * Barça![]()
Waar is dat tussengroepje nou? Dr zou nog een groep van 12 ergens moeten zijnMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Misschien kan hij niet beter. Met deze ploegarts is dat geen verrassing.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:18 schreef Sasman het volgende:
En wat heb je nu gehad aan Vanendert? Laffe mongool![]()
Nibali
Top 5 heeft hij al gehaald, moet weer mogelijk zijn.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Laat Nibali aub niet op z'n gezicht gaan hier, dan wordt de zetel voor Wiggins alleen maar comfortabelerLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zeg nooit nooit, maar op dit moment heeft ie top 10-top vijf potentie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar jullie zien Gesink op lange termijn in de top 3 eindigen?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:19 schreef Szura het volgende:
Laat Nibali aub niet op z'n gezicht gaan hier, dan wordt de zetel voor Wiggins alleen maar comfortabelerEcht joh dat zou je niet zeggen als 1 van de concurrenten uitvalt
![]()
Die gaan gewoon bijna elkaar blijven de favorieten, deze afdaling.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dezelfde bocht als waar Voeckler bijna uit de bocht gingLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Misschien, een top 10 klassering bevestigen is nog best lastig. Genoeg renners met 1 uitschieter die daarna amper nog wat laten zien in de TDF.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, maar op dit moment heeft ie top 10-top vijf potentie.![]()
Rotjers
Evans kan nu ineens wel dalen volgens Ducrot? Die 2 moeten zich echt richten op een komedie show samen of zo.![]()
En er staat al weer jong talent op de deur te kloppenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Misschien, een top 10 klassering bevestigen is nog best lastig. Genoeg renners met 1 uitschieter die daarna amper nog wat laten zien in de TDF.Feyenoord!!! * Barça![]()
Ook in de Vuelta heeft hij al 's top 10 gereden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Misschien, een top 10 klassering bevestigen is nog best lastig. Genoeg renners met 1 uitschieter die daarna amper nog wat laten zien in de TDF.![]()
Ja duh. Wat werd ie toen? 75-80 zoiets? Manman... Ik doelde natuurlijk op de positie die hij in het team inneemt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nieuwkomer? Mollema reed vorig jaar ook de Tour al.
Nog iemand die totaal de feiten niet weet en maar blijft raaskallen. Als je je feiten goed hebt, heb je enig recht van spreken, maar dit klopt gewoon niet wat je beweert.
Nu is hij samen met Gesink kopman, vorig jaar niet. Als hij over 3 seizoenen nog niks gelresteerd heeft is hij net zo'n prutser als Gesink. Voor nu Mollema >>>>> Gesink.![]()
Begint vanavond om 17.45 op Nederland 1.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Meerdere malen maar er zijn genoeg top 10 mannen van de Vuelta die nooit top 10 zullen rijden in een TDF.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook in de Vuelta heeft hij al 's top 10 gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |