SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KilometerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onze F5er[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Peraud ligt eraf?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vreemd dat er niemand in het peloton wegrijdt, het gaat allemaal vrij langzaam.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Je komt er nu pas achter?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus man, geil jij op topics openen of wat?"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."![]()
Casar moet lossen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is algemeen bekend manquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus man, geil jij op topics openen of wat?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Soort Gesink #2?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dries houdt het lekker vol
Sympathieker dan die andere Dries, de PSV-dwerg
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus man, geil jij op topics openen of wat?![]()
422 niet kennen
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Zolang LLS op de top nog vooraan zit, is het prima, ook al is het in een groepjequote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Sanchez moet in de afdaling nog wat tijd pakken.![]()
Peloton loopt ook niet meer in, dus echt superhard gaat het daar niet."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Sanchez kan gewoon aankomen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daarom ook, in de pers allemaal roepen dat ze het Wiggins moeilijk gaan maken. Maar de praktijk laat zien dat ze zich er allemaal bij neerleggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:52 schreef marcodej het volgende:
Peloton loopt ook niet meer in, dus echt superhard gaat het daar niet.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Ook gewoon slim gezien van Sanchez. Niet de allerbeste klimmer, dus wegrijden op een minder steil, bijna lopend stuk.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Fukler weer versnellen
Ach hij zal zich in ieder geval niet laten verrassen door zelf de buitenbocht te rijden waarna Casar binnendoor komtquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef zolderraam het volgende:
[..]
tegen casar is de enige tegen wie hij het aflegt in aankomen in deze groep![]()
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Niet per se.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef zolderraam het volgende:
[..]
tegen casar is de enige tegen wie hij het aflegt in aankomen in deze groepXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Lijkt me om het even.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef zolderraam het volgende:
[..]
tegen casar is de enige tegen wie hij het aflegt in aankomen in deze groep
Ik meen van wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het stond toch 2-1 voor Sanchez?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit doet ie wel slim, even aangeven dat ie niet vol rijdt door zn shirt recht te trekken."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Laat die Voeckler zich maar ff kapot rijden op kop jaLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Vallen toch wel mannen met wat naam weg in het peloton, maar Gesink blijft bij."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
FAALHAAS.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:56 schreef marcodej het volgende:
Vallen toch wel mannen met wat naam weg in het peloton, maar Gesink blijft bij.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Het is hoopvol voor de 3e week.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:56 schreef marcodej het volgende:
Vallen toch wel mannen met wat naam weg in het peloton, maar Gesink blijft bij.![]()
Gebeurt niet veel in het peloton. Zelfs Goetarowicz kan aanklampen
Ik had eigenlijk wel iets meer verwacht in het peloton. Met achter Hagen aanrijden doe je Sky niet bepaald pijn.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Kruijswijk wel, Mollema nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Eenskijken het volgende:
zitten kruijswijk en mollema nog in het peleton?![]()
Kruijswijk wel, Mollema is in het begin al gelost.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Eenskijken het volgende:
zitten kruijswijk en mollema nog in het peleton?![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Dan had de finish hier bovenop moeten liggenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:58 schreef BlaZ het volgende:
Ik had eigenlijk wel iets meer verwacht in het peloton. Met achter Hagen aanrijden doe je Sky niet bepaald pijn.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Godzijdank, Leipo Leipheimer zit nog in de groupe maillot jaune.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kruijswijk, Ten Dam en Gesink namens Rabo. Volgens mij geen Vac en Argos.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Eenskijken het volgende:
zitten kruijswijk en mollema nog in het peleton?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Valls zit er nog namens Vacansoleil.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kruijswijk, Ten Dam en Gesink namens Rabo. Volgens mij geen Vac en Argos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |