ja het is een scorende spits, technisch geweldig...quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
De topscoorder van het kampioensjaar voor jullie 3e ster.
Onjuist danquote:
Make en educated guessquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehe. Moord als in kind weghalen of als in de man vermoorden of als in jezelf vermoorden?
[..]
Watwatwatwatwatwat
De bescheidenheid, rooaaarrrrquote:
Over 3 jaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Ow... Nou daarna maar dan
euhhh niets.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehe. Moord als in kind weghalen of als in de man vermoorden of als in jezelf vermoorden?
[..]
Watwatwatwatwatwat
Het zijn vaak toch moeilijke jongens die Marokanenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
ja het is een scorende spits, technisch geweldig...
met een kutkarakter!
ik wilde het nog net niet daaraan hangen... maar.... Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn vaak toch moeilijke jongens die Marokanen
Ik ben niet heetquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Jou laat ik lekker even links liggen dadelijk als je afgekoeld bent kom ik wel weer terug
quote:
Ik denk niet dat ik geil word van een homo die daarnaast ook nog eens op Russische dames valt, hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Zal ik jou eens lekker heet maken dan
Ja wel vertel.quote:
En anders even naar de spermabank en op het potje "Speciaal voor Flips" zetten.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik geil word van een homo die daarnaast ook nog eens op Russische dames valt, hoor.
Nou ja kan het altijd eens proberen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik geil word van een homo die daarnaast ook nog eens op Russische dames valt, hoor.
ben je ineens overgestapt ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Zal ik jou eens lekker heet maken dan
Nou ja, jij wilt mij heet maken, ik wens je succesquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nou ja kan het altijd eens proberen?
Je kunt het misschien ook gewoon in je diepvriezer bewaren toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef Flippiee het volgende:
Nu ben ik juist nieuwsgierig.
[..]
En anders even naar de spermabank en op het potje "Speciaal voor Flips" zetten.
Weet niet of dat een goed plan is aangezien ik nog thuis woon..quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Je kunt het misschien ook gewoon in je diepvriezer bewaren toch?
Ik verveel mequote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, jij wilt mij heet maken, ik wens je succes.
Ja je weet maar nooit waar anderen het potje voor aanzienquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet of dat een goed plan is aangezien ik nog thuis woon..
Dadelijk denkt je mams dat het een ijsje isquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet of dat een goed plan is aangezien ik nog thuis woon..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |