Ik doe het met niemand in dit topicquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iedereen doet het met elkaar behalve -Miauw- Dat was het thema.
Dat is toch verdomme geen 24uur stoephoerquote:Meneer u moet nog even geduld hebben, eind van de dag kan u weer gebruik maken van uw rekening
Oh, okquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou wel eens leuk zijn dat je een keer jaloers op mij bent.
En het is een gemis, kan ik je vertellenquote:
Ik ben heel saaiquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel heftige sex met Miauw voor een avondje
Neequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, okIK WIL OOK CHEESECAKE!
Zo beter?
![]()
![]()
Dat weet je niet, natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het is een gemis, kan ik je vertellen
hoe weet je dat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel heftige sex met Miauw voor een avondje
True. Maar ik wil het stiekem wel weten eigenlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar dank je voor het proberen
.
[..]
Dat weet je niet, natuurlijk.
Ow maar misschien kan ik wel de leeuwin in je wakker maken en 9 maanden loop je achter de kinderwagen wie weet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben heel saai![]()
Maar jij, zoals je met die watermeloen tekeer ging *roarrr*
Glazen bolquote:
Ow uiterlijk! Maar daar had ik het niet overquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik ging namelijk meteen kijken maar kwam weer eens op een leeg fobo
Jawelquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef Murdera het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd of miauw nou echt zo verschrikkelijk lelijk is.
Oh god neequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ow maar misschien kan ik wel de leeuwin in je wakker maken en 9 maanden loop je achter de kinderwagen wie weet?
wat dan wel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ow uiterlijk! Maar daar had ik het niet over
why?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik moet gewoon huilen van geluk en verdriet
Wil je je tranen met ons delen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik moet gewoon huilen van geluk en verdriet
Miauw ik wil dan wel op je kind passen als je geen tijd hebt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ow maar misschien kan ik wel de leeuwin in je wakker maken en 9 maanden loop je achter de kinderwagen wie weet?
Ik kan mijn rekening nog steeds niet gebruiken, dat is om te huilenquote:
Haar sprankelende persoonlijkheid natuurlijk!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ow uiterlijk! Maar daar had ik het niet over
Van mij niet hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet mezelf iedere dag bewijzen. Het is nu wel eens genoeg
Ik bezwanger jou ook wel hoor als het moetquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Miauw ik wil dan wel op je kind passen als je geen tijd hebt?![]()
mocht eens tijd wordenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan mijn rekening nog steeds niet gebruiken, dat is om te huilen
Hij is weg: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168863
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Miauw ik wil dan wel op je kind passen als je geen tijd hebt?![]()
It's a trapquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Aaaw
[..]
Ze klinkt zo lief vind je ook niet?
Doet ie maar lekker in Italië dan vieze vuile rat en werkweigeraarquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
mocht eens tijd worden
wel jammer dat hij daar weer aan de lopende band gaat scoren....
Nee man ik moet nog studie afmaken en naar Australie reizen. Nu zwanger raken zou echt een nachtmerrie zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik bezwanger jou ook wel hoor als het moet![]()
Ja, dat snap ik wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True. Maar ik wil het stiekem wel weten eigenlijk
Ik zou een moord plegen als ik nu zwanger zou rakenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man ik moet nog studie afmaken en naar Australie reizen. Nu zwanger raken zou echt een nachtmerrie zijn.
euhm. oeps.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man ik moet nog studie afmaken en naar Australie reizen. Nu zwanger raken zou echt een nachtmerrie zijn.
Wie zou je vermoorden?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou een moord plegen als ik nu zwanger zou raken.
Nee hoorquote:
Ow... Nou daarna maar danquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De topscoorder van het kampioensjaar voor jullie 3e ster.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan mijn rekening nog steeds niet gebruiken, dat is om te huilen
Hij is weg: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168863
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
De topscoorder van het kampioensjaar voor jullie 3e ster.
Mijn oog viel op een fles Spa die hier al drie dagen in de zon/regen/zon staat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haar sprankelende persoonlijkheid natuurlijk!
Jou laat ik lekker even links liggen dadelijk als je afgekoeld bent kom ik wel weer terugquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whehe. Moord als in kind weghalen of als in de man vermoorden of als in jezelf vermoorden?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Watwatwatwatwatwatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |