stukje jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
Het is hier zowaar lekker buiten. Met een beetje geluk geniet ik vanavond van een wijntje en een stukje cheesecake buiten in het zonnetje.
Neequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stukje ja
niet gewoon de hele cake?
Wat was het danquote:
Cheesecake. Wijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
Het is hier zowaar lekker buiten. Met een beetje geluk geniet ik vanavond van een wijntje en een stukje cheesecake buiten in het zonnetje.
Bier en tieten.quote:
oquote:
Nee, want mijn avond is al volgepland, daar past geen cheesecake meer bijquote:
Jammer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want mijn avond is al volgepland, daar past geen cheesecake meer bijMaar wel lekker
zo hard werkt ie niet hoor trouwens.....quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hij? kan niet hij woont en werkt in Malta
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
zo hard werkt ie niet hoor trouwens.....
Iedereen doet het met elkaar behalve -Miauw- Dat was het thema.quote:
Hoezo? Meer voor jou om van te genietenquote:
Ahaaaaa dus zo denk je over mij, dan is dat ook weer duidelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iedereen doet het met elkaar behalve -Miauw- Dat was het thema.
Dan nog heb ik het beterquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
zo hard werkt ie niet hoor trouwens.....
Jij vuige sletquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahaaaaa dus zo denk je over mij, dan is dat ook weer duidelijk
Oh, hoe denk ik over jou dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahaaaaa dus zo denk je over mij, dan is dat ook weer duidelijk
Jaquote:
Weet ik hetquote:
Het zou wel eens leuk zijn dat je een keer jaloers op mij bentquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo? Meer voor jou om van te genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |