Lijkt op de een of andere manier teveel op mijn eigen huidskleur. Als je me in de verte ziet lopen is het net alsof ik 'raar' loop op blote voeten, kleren in die tint draag ik ook niet meerquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef Flippiee het volgende:
Even Van Haren checken dan maar.
Hahah hoezo?
Het kan heel mooi zijn, maar zoals ik zei, alleen als je ervaren make-upper bent anders krijg je heel snel van die jankogenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hahaha. Rood oogschaduw zou ik ook niet doen. Super enge kleur lijkt mij dat en ik hou het sowieso liever wat minder opvallend.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh fuck ik dacht dat je daar wel over heen las.
Mooi, rode oogschaduwquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hahaha. Rood oogschaduw zou ik ook niet doen. Super enge kleur lijkt mij dat en ik hou het sowieso liever wat minder opvallend.
Gelukkig maar, ik ben daar veel te lui voor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef Flippiee het volgende:
Niets moet, maar dat zou een oplossing zijn.
Ja wie gaat er nou de wallen op met hakkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:56 schreef Samzz het volgende:
Nude pumps. Ik heb mijne weg moeten gooien na een avontuur in Amsterdam
. Hak lag eraf.
iedereen die daar werkt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wie gaat er nou de wallen op met hakken
Nee, meer met een spiegelquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik volg het topic niet, maar heeft dat makkelijk gaan iets met vuisten te maken?
Die lopen ook gewoon op sneakers daarheenquote:
Ik. Ik draag overal hakken. Dus ook in Damsko.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wie gaat er nou de wallen op met hakken
Misschien even wat van Ayumu's ontharingscrème lenen, mn kont is hariger dan een fukking pruikquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef Flippiee het volgende:
Dat komt wel goed
[..]
Stuur je hem mij dan via whatsapp?
Ja en door jou liepen we onwijs traagquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik. Ik draag overal hakken. Dus ook in Damsko.
Ook zonder hakken loop ik niet snel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en door jou liepen we onwijs traag
150 lakjes.. wat schattig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vriendin van mij is erger die heeft over de 150 lakjes.
Ik ben wanhopig op zoek naar pumps met nude kleur.
Catrice heeft nu wel leuke nude kleurtjes.
Gisteren zat je nog te verkondigen dat je snel bent enzoquote:
Ok, laat maar danquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien even wat van Ayumu's ontharingscrème lenen, mn kont is hariger dan een fukking pruik
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die lopen ook gewoon op sneakers daarheen
ja 1 keer was voldoende hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doe komen ook gewoon in gympies op hun werk hoor
Ik weet niet waarom, maar waarom lijkt dit me nou zo zoveel pijnlijker dan de suggestie met de vuisten?quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien even wat van Ayumu's ontharingscrème lenen, mn kont is hariger dan een fukking pruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |