quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien even wat van Ayumu's ontharingscrème lenen, mn kont is hariger dan een fukking pruik
Het ging over foto's makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar waarom lijkt dit me nou zo zoveel pijnlijker dan de suggestie met de vuisten?
Nagellakquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow 't gaat weer over kleertjes en zo? ff in het andere sc topic kijken
Tevens hoi!
He zonde.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lijkt op de een of andere manier teveel op mijn eigen huidskleur. Als je me in de verte ziet lopen is het net alsof ik 'raar' loop op blote voeten, kleren in die tint draag ik ook niet meer
Dat geloof ik best ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan heel mooi zijn, maar zoals ik zei, alleen als je ervaren make-upper bent anders krijg je heel snel van die jankogen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]Was wel een mooie reactie, ik was oprecht even side-tracked.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien even wat van Ayumu's ontharingscrème lenen, mn kont is hariger dan een fukking pruik
Jij hebt er meer?quote:
Het ging over waar je makkelijk en snel seks kan hebben, maar dan nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow 't gaat weer over kleertjes en zo? ff in het andere sc topic kijken
Tevens hoi!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
dit beeld heb ik bij jou
[ afbeelding ]
Tering, die klopt zoooo enorm goed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
dit beeld heb ik bij jou
[ afbeelding ]
Dat is niet zo aardig van je, rivalquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
dit beeld heb ik bij jou
[ afbeelding ]
Ik heb je een dm gestuurd, niet openen als je op je werk bentquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar waarom lijkt dit me nou zo zoveel pijnlijker dan de suggestie met de vuisten?
Niet weer die walvis hequote:
Als jij dat vindt.quote:
Ik zou het niet weten, ken Joysa niet.quote:
Soms heb je die dagenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
niet zo aardig, stom..... je moet me wel hebben he vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |