de mooiste bevalling waar ik afgelopen jaar bij was, was van een mevrouw die bij haar eerste een totaalruptuur had gehad. Zij was bang voor een nieuwe scheur en ze had zelf gevraagd om een epi bij dit kind. Sowieso was die eerste bevalling een hel, langdurig, zwaar, slechte behandeling in t ziekenhuis yadayada, ze had het hele pakket.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef Solagratia het volgende:
Bij Amy is de knip uitgescheurd en zo een totaalruptuur geworden. Ik hoop dat ik het zonder knip afkan. Ik zie gewoon heel erg op tegen het hechten. Gek genoeg is dat het enige van de bevalling waar ik tegen op zie. Dus eigenlijk hoop ik dat zij niet knippen en ik niet scheur en er dan geen hechtingen nodig zijn
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:10 schreef Sorbootje het volgende:
Dames, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn de woorden 'knip', 'totaalruptuur' en '(uit)scheuren' niet meer te gebruiken tot ongeveer begin november december? Dank u.
hey je moet wat overhebben voor je karma hèquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:10 schreef Sorbootje het volgende:
Dames, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn de woorden 'knip', 'totaalruptuur' en '(uit)scheuren' niet meer te gebruiken tot ongeveer begin november? Dank u.
Ja jij ook!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
hey je moet wat overhebben voor je karma hè
Van jezelf?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef Troeta het volgende:
mooi, elke keer als hier ranzige spermapraatjes voorbij komen begin ik over knippen en scheuren.
Ik ga vast wat foto's opzoeken.
In het keldertje graag dan.quote:
Dan gaan ze echt vlak voor mijn bevalling los... Mehquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:10 schreef Sorbootje het volgende:
Dames, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn de woorden 'knip', 'totaalruptuur' en '(uit)scheuren' niet meer te gebruiken tot ongeveer begin november? Dank u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |