Ten eerste is bovenstaande onzin en ten tweede is het niet zo dat je geen trauma kunt oplopen als je ergens een training in hebt gehad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef S1nn3rz het volgende:
de machinist een trauma heeftNou geloof me, die machinist krijgt daar echt wel een training in hoor.
Op het moment dat je anderen er mee lastig valt door: voor een trein te springen, een granaat te laten ontploffen op een vol marktplein, bovenop een voorbijganger springt vanaf de dom etc. etc. Ben je een beetje jammer bezig. Maargoed, ik zal je er dan niet op aanspreken.quote:
Ja, dat roepen die mensen dus en dat ontkracht ik bij deze. Beter lezen knul.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:26 schreef BrittDekker het volgende:
[..]
Ten eerste is bovenstaande onzin en ten tweede is het niet zo dat je geen trauma kunt oplopen als je ergens een training in hebt gehad.
Verder vind ik dat iedereen lekker zelf moeten weten wat hij doet met zijn leven.
We leven nu eenmaal in een land waarbij het een het ander niet uitsluit. Vaak is het een wanhoopsdaad waar best wat meer begrip voor zou mogen zijn. Sommigen verketteren die mensen hier of waren het heksen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Opzich moeten mensen het voor zichzelf uitmaken natuurlijk.
[..]
Op het moment dat je anderen er mee lastig valt door: voor een trein te springen, een granaat te laten ontploffen op een vol marktplein, bovenop een voorbijganger springt vanaf de dom etc. etc. Ben je een beetje jammer bezig. Maargoed, ik zal je er dan niet op aanspreken.
Waar ontkracht je dat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, dat roepen die mensen dus en dat ontkracht ik bij deze. Beter lezen knul.
Ja leuk doe dat dan thuis of in het bos maar niet voor een trein waardoor ik mijn tentamen mis en niet overga naar het volgende jaar vol schulden kom te zitten en mezelf ook voor de trein gooi.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Mensen die vinden dat je geen zelfmoord mag plegen, hebben totaal geen empathie.
Zij kunnen zich niet voorstellen hoe het is om diep ongelukkig te zijn en dat het echt niet bij iedereen weer beter wordt.
Quote het dan gewoon even.... Je ontkracht het namelijk niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Lezen knul. En dan pas terugkomen met je gemauw.
Je ontkracht niks.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Lezen knul. En dan pas terugkomen met je gemauw.
Nee hoor, het leven lacht mij veel te veel toe elke dag. Ik heb nergens last van. Hier geen crisis. Ik heb net een nieuwe GLK besteld, dan kan mijn E350 de deur weer uit na 2 trouwe jaren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef mstx het volgende:
Van mij mag jij wel zelfmoord plegen hoor TS.
Ga jij eens weg, lelijke schoenen fetisjist.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je ontkracht niks.
Dat ze er op getraind zijn, betekent niet dat ze er geen trauma aan over kunnen houden.
Anders zouden er ook geen soldaten met PTSS bestaan.
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef piere het volgende:
Je mag van mij lekker zelfmoord plegen hoor S1nn3rz
Ik vind het ergens ook triest dat deze mensen niet ergens pijnloos en gemakkelijk kunnen worden geholpen. Maargoed praktisch gezien kan ik daar ook niet echt een oplossing voor verzinnen. (Op ernstige ziekte na)quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Mensen die vinden dat je geen zelfmoord mag plegen, hebben totaal geen empathie.
Zij kunnen zich niet voorstellen hoe het is om diep ongelukkig te zijn en dat het echt niet bij iedereen weer beter wordt.
Machinisten moeten niet klagen, het is onderdeel van hun baan. Net zoals een politie agent bij een schietpartij betrokken kan raken en een brandweerman doden uit een gebouw moet halen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef Klipnap het volgende:
Ik ben het met de klacht eens behalve het stuk over de machinisten.
Mooi zo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Altijd. Geen zorgen, ik pleeg geen zelfmoord
En jij bent degene die jankt dat je topics steeds veranderen in backfiretopics?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ga jij eens weg, lelijke schoenen fetisjist.
Dat is het ook. Het is een beetje als met downloaders he, die vinden ook dat ze niet geukkig kunnen omdat ze nergens mogen downloaden. Kunnen we die ook niet een plekje geven ergens?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind het ergens ook triest dat deze mensen niet ergens pijnloos en gemakkelijk kunnen worden geholpen. Maargoed praktisch gezien kan ik daar ook niet echt een oplossing voor verzinnen. (Op ernstige ziekte na)
Gaweg.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En jij bent degene die jankt dat je topics steeds veranderen in backfiretopics?![]()
Flikker op zeg. Ik postte gewoon ontopic.
Je mag overal downloaden in Nederland.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het is een beetje als met downloaders he, die vinden ook dat ze niet geukkig kunnen omdat ze nergens mogen downloaden. Kunnen we die ook niet een plekje geven ergens?
Vertrollen? Waar dan? Ik post gewoon ontopic hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je mag overal downloaden in Nederland.
Overigens ben ik steeds weer onder de indruk hoe goed jij je eigen topics kunt vertrollen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Vertrollen? Waar dan? Ik post gewoon ontopic hoor.
Quote je nog even waar je het ontkracht? Je ontkracht het namelijk niet. Beter typen én lezen, knul.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, dat roepen die mensen dus en dat ontkracht ik bij deze. Beter lezen knul.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef S1nn3rz het volgende:
triestfalers
huilebalken die dan gaan lopen miepen
----------------------------
Laat iedereen lekker in zijn waarde
Lees de OP, knul.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef BrittDekker het volgende:
[..]
Quote je nog even waar je het ontkracht? Je ontkracht het namelijk niet. Beter typen én lezen, knul.
Het is gewoon een kuttroll.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef BrittDekker het volgende:
[..]
Quote je nog even waar je het ontkracht? Je ontkracht het namelijk niet. Beter typen én lezen, knul.
Pleur op. Ga lekker lelijke schoenen posten daar ergens ver weg. Graag ontopic of gewoon weckwezen.quote:
Die heb ik al gelezen en daar wordt het niet ontkracht. In plaats van er omheen te draaien kun je het natuurlijk ook even quoten. Tenzei je besluit om alsnog toe te geven dat jij degene bent die niet goed leest, "knul".quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Pleur op. Ga lekker lelijke schoenen posten daar ergens ver weg. Graag ontopic of gewoon weckwezen.
Ze reageerde ontopic. Misschien moet jij eens normaal doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je ontkracht niks.
Dat ze er op getraind zijn, betekent niet dat ze er geen trauma aan over kunnen houden.
Anders zouden er ook geen soldaten met PTSS bestaan.
Veel mensen hadden al jarenlang gevochten voordat ze zelfmoord pleegden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:37 schreef Argo het volgende:
Verder is het zo dat ook al moeten we nutteloze dingen in het leven doen, en moeten we strijden die strijd zelf vult ons hart. We moeten dan ook niet zelfmoord plegen en opgeven, we moeten als een rebel tekeer gaan. Het zou wat zijn als iedereen zelfmoord ging plegen, omdat het even tegen zou zitten. Er zijn natuurlijk ook sterkere redenen om zelfmoord te plegen, maar het lost niets op, beter vecht je nog even door. Want dat het lezen kloten is, of kloten kan zijn dat weet iedereen wel, maar Beethoven pleegde ook geen zelfmoord toen hij doof werd, dus petje af.
Ok, je wilt mijn gelijk niet lezen en toegeven. Maakt niks uit, maar dan ga ik verder niet in discussie met zo'n dikbuikje als jou.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef BrittDekker het volgende:
[..]
Die heb ik al gelezen en daar wordt het niet ontkracht. In plaats van er omheen te draaien kun je het natuurlijk ook even quoten. Tenzei je besluit om alsnog toe te geven dat jij degene bent die niet goed leest, "knul".
Nee dat doet ze niet. Hier niet en de vorige keren ook niet. Daarom ben ik er wel klaar mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
[..]
Ze reageerde ontopic. Misschien moet jij eens normaal doen.
Allemaal onzin. Schade aan materiaal is er niet. Identificatie vindt plaats door middel van gebit. Er is geen hulpverlener die je een uiteengereten lichaam laat zien hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef Wootism het volgende:
Dat iemand zo nodig zelfmoord wil plegen moet hij/zij natuurlijk lekker zelf weten, maar ga dan niet anderen lastigvallen door voor een trein te springen. Dat is gewoon compleet achterlijk.
Machinist wordt er niet vrolijk van
Vertragingen
Schade aan materiaal
Mensen moeten je uiteengereten lichaam opruimen
Je ligt er niet echt lekker bij als familieleden je moeten identificeren
Nee, doe het dan op een manier dat je tenminste nog herkenbaar bent na je daad en dat anderen geen last van je hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |