quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
[..]
En toch blijf ik Mark-Paul Gosselaar geil vinden
nee, al krijg ik nog steeds kippenvel bij het intromuziekjequote:Op donderdag 12 juli 2012 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Van de week nog even Airwolf gekeken, zelfs dat niet meer zo tof als vroeger..
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:25 schreef Tally het volgende:
[..]
En toch blijf ik Mark-Paul Gosselaar geil vinden
Ik mot niets, maar dat is me toch een kansloze kutseriequote:
In de jaren '90 waren we toch allemaal kansloos.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mot niets, maar dat is me toch een kansloze kutserie.
Balkan-sloos misschienquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In de jaren '90 waren we toch allemaal kansloos.
Mooi was die tijdquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In de jaren '90 waren we toch allemaal kansloos.
Hij wil je nog steedsquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Oj, boss man heeft zijn seksueel getinte grapje voor vandaag weer gemaakt..
noteren... alles noteren.. zaak van makenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Oj, boss man heeft zijn seksueel getinte grapje voor vandaag weer gemaakt..
Oh jippie!quote:
Ach nee joh, hij bedoelt het ook niet serieus, ik kijk er altijd maarquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
noteren... alles noteren.. zaak van maken
Ehm, wat voor kans?quote:
Oeh lekker! Had je nou nog een vakantie weten te boeken?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:58 schreef missbehavin het volgende:
Maar straks fijn 3 weken geen last van 'm!
Dat je per ongeluk opeens naakt achter je bureau zit denk ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, wat voor kans?Vaak genoeg alleen op kantoor met 'm hoor.
Neequote:Op donderdag 12 juli 2012 10:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oeh lekker! Had je nou nog een vakantie weten te boeken?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat je per ongeluk opeens naakt achter je bureau zit denk ik.
Costa Balkonia.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
NeeAankomende week een week zonder zoonlief, 'vakantie' in Utrecht dus ws..
"ik wist dat ik iets vergeten was vanmorgen!"quote:
Niet met dit takkeweerquote:
Sinds wanneer ben jij mijn secretaresse?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:03 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, hij zei dus, aangezien ik morgenochtend voor het laatst werk 'Nou dan doen we morgenochtend het afscheidswipje wel he!'
![]()
![]()
En als ie dan een hoedje opdoet?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:03 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, hij zei dus, aangezien ik morgenochtend voor het laatst werk 'Nou dan doen we morgenochtend het afscheidswipje wel he!'
![]()
![]()
Utrecht!quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
NeeAankomende week een week zonder zoonlief, 'vakantie' in Utrecht dus ws..
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:03 schreef missbehavin het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En als ie dan een hoedje opdoet?
Yay, in de stromende regen!quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Utrecht!!
Kan je de hele week mij stalken.
Ik weet net zo min waar Q woont dan waar jij woont, dus de kans is aanwezigquote:
Nou, dan moeten jullie maar eens bij ons langskomen dan, als jullie je vervelen.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet net zo min waar Q woont dan waar jij woont, dus de kans is aanwezig
Inderdaad, kunnen jullie kleppen, en Michael en ik Streetfighter spelen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dan moeten jullie maar eens bij ons langskomen dan, als jullie je vervelen.
We motten nog bowlenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dan moeten jullie maar eens bij ons langskomen dan, als jullie je vervelen.
Stelletje nerds.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Inderdaad, kunnen jullie kleppen, en Michael en ik Streetfighter spelen.
Ook dat!quote:
En slechte horrors kijkenquote:
quote:
Wat loop je nou te janken he?quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhhh
Maar waar in utrecht gaan jullie op vakantie?
Ik ben er vanavond weerquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het gaat hier nooit overEnschede.
Daar valt ook niets over te zeggen toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar kom ik ook nooit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
wazige parkeergarages daar onder het centrumquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De nieuwe term voor 'held' .. maar ze waren er niet zeker van of ie het zou begrijpen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:34 schreef Kluts het volgende:
Kinderen die gered worden door een strandwacht en een kaartje sturen.
[ afbeelding ]
Maar ik vraag me toch af, vanwaar dat Maffiabaas?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De nieuwe term voor 'held' .. maar ze waren er niet zeker van of ie het zou begrijpen?
Nee, oke, dan snap ik het weer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:36 schreef ArTiC het volgende:
omdat baas het modewoord voor stoer,tof is?
waait wel weer over...zoals vet, kaas en al die andere modewoorden
Automobilisten worden hier behandeld als melaatsen ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wazige parkeergarages daar onder het centrum
ik zie 3 rooie kruisjesquote:
Mijn eten begint omhoog te komen, kappen nu!quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik voel weer een flauw plaatjestopic aankomen.
eerste plaatje, eerste auto van rechts...parkeerskillsquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Done.
Want?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Done.
Agossie, een pre-paint-plaatjequote:
Wiens stadion is er eigenlijk ingestort?quote:
Mag hoor, er zijn natuurlijk geen echte anti-twente plaatjes, niemand geeft een neukquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk best wel gniffelen hier.It's the thought that counts.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wiens stadion is er eigenlijk ingestort?
liever vandaag dan morgen trouwens dat die ufo wegvliegt trouwens
Er is in Nederland maar 1 stadion: de Kuip
Wat dat betreft zijn er eigenlijk maar 2 clubs in NL ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag hoor, er zijn natuurlijk geen echte anti-twente plaatjes, niemand geeft een neuk.
True, true.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Er is in Nederland maar 1 stadion: de Kuip
quote:
Ik heb vlakbij het Eagles-stadion gewoond, en als Zwolle speelde ging de cafetaria uit voorzorg dicht.quote:
Ja, overal wouten ookquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vlakbij het Eagles-stadion gewoond, en als Zwolle speelde ging de cafetaria uit voorzorg dicht.
Niet het fijnste volk in Deventer nee. Behalve Missb natuurlijk, die is oké...quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb vlakbij het Eagles-stadion gewoond, en als Zwolle speelde ging de cafetaria uit voorzorg dicht.
Ik kende een GA-supporter die een woning toegewezen kreeg op de Zwolseplaats in Dter, en vanwege die straatnaam de woning afwees.quote:
Almelo is erger.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:06 schreef 100% Tukker het volgende:
Enschede is eigenlijk ook maar één grote tokkie-bende.
Er zijn uitzonderingen!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:06 schreef 100% Tukker het volgende:
Uiteraard.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet het fijnste volk in Deventer nee. Behalve Missb natuurlijk, die is oké...
En ik woon er niet eens meer!quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:06 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb je Deventer wel eens bekeken? Op MissB na wonen daar echt alleen maar tokkies.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard.Maar, come on... loopt me hier soms een volk rond in de stad... meine liebe. Almelo heeft een hoog medelandergehalte, maar Enschede loopt echt wel voorop met het aantal 'arische' tokkies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |