KNAKWORSTJESquote:[img]http://i.fokzine.net/p/1s
gif[/img] Op woensdag 11 juli 2012 12:49 schreef lipper het volgende:
Mijn vriendin en ik gaan over 2 weken naar zweden om een week te kanoën.
Tijdens die tocht gaan we wildkamperen in het bos of langs het water. In zweden mag je nog een kampvuur maken. (niet overal)
We zijn op zoek naar leuke recepten met eten dat geen koeling nodig heeft. We nemen ook een gaspitje mee.
Zijn er mensen met leuke ideeen?
Ja in brooddeeg verstoppen en dan even boven het vuur. Brood kan gebakken worden in een pan trouwens!quote:
We kunnen het water uit de meren drinken dus er kan best een hoop gedaan worden. En ik ga maar 7 dagen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:52 schreef Paralectic het volgende:
Zonder koeling wordt het lastig, plaatselijke slacht? Of twee weken groenvoerl
Zit al in de tonquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef Deetch het volgende:
Oh en vergeet niet DEET oid mee te nemen en een vliegennet geschikt voor Zweedse knutjes.
Het moet wel een [CUL] topic blijven en geen [quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:30 schreef gosschalks het volgende:
Ragout met rijst, en dat alle dagen! Goedkoop, voedend en makkelijk te bereiden.
Pasta neem ik niet mee. Veel te veel ruimte voor. Bij penne achtig vervoer je meer lucht dan energie en spaghetti neemt te veel plaats in. Te groot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:31 schreef Sjaam het volgende:
pasta (sowieso houdbaar) en dan met dingen die ook houdbaar zijn zoals gegrilde paprika, vis uit blik of droge worst, uitje, knoflookje, wat kruiden...
Oew, niet eens over nagedacht, maar dit is wel een goede op veldtochten. kant en klare pannenkoekmix.quote:Pannenkoeken! (met houdbare melk dan uiteraard of kant en klaar waar alleen water bij moet)
Zeg nou t niet te hard, doe het in spoilers of in t klein. Als Piet het ziet wil hij je standrechtelijk executeren. Ik eigenlijk ook maar je bent al schuldbewust zie ikquote:Blikjes smeerleverworst voor op je zelf gebakken brood zijn trouwens ook goed houdbaar en nog best lekker. En ik vind Smac ook best te eten als je het bakt en door je spagettisaus doet (maar dit is volgens mij strafbaar om te zeggen in Culinesse dus pas op)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |