SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:17 schreef SoldMayor het volgende:
Kwam Nick trouwens tegen.![]()
Is Nick een neger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brugklasniveau?quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:17 schreef Rijst het volgende:
Die ruzies hier zijn wel van een hoger niveau.
Nah, maar sold wil ook een grapje makenquote:
Ik verkoop geen onzin zijn allemaal je eigen domme woorden. Het erge is nog dat het zo makkelijk is om jou domme shit te laten zeggen dat het saai begint te worden. Ach als je op de man wil spelen en dan als eerste boos bent is dat jou probleem. Bovendien hang ik nergens de grootte jonge uit als je dat meent want dan zorgde ik wel dat ik iets tofs had gedaan in plaats van de lokale zolder kneus op de kast jagenquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Domme geblaat? Jij denkt dat ik stil hou als jij constant onzin blijft verkopen? Nee dan heb je het mis.
Haha je hebt mij op de mute gezet op het moment dat je er achter kwam ik het helemaal niet gezegd heb. Wel jammer hoor dat je op dat moment niet de grote jongen wilt uithangen
Maar idd, goed idee dat je nu je bek er over dicht houd, want constant onzin verkopen siert je niet. Dat Anita gebrabbel is dan nog grappig, dit is eerder een partij triest
[..]![]()
Ach van mij part doen ze het de hele dag, ik hoef het niet te zien
quote:
Pas maar op als ik echt gragjes ga maken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, maar sold wil ook een grapje maken![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toch minstens hoog brugklasniveau.
Ruzies in het FUT topic zijn ook amusant. 15 jarige kinderen die elkaar aanvallen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toch minstens hoog brugklasniveau.
In dat topic krijg je nog fatsoenlijk weer woord als je VDM gaat trollen kun je hier niet zeggenquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ruzies in het FUT topic zijn ook amusant. 15 jarige kinderen die elkaar aanvallen.
So much voor het laatste woord hequote:Op donderdag 12 juli 2012 02:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik verkoop geen onzin zijn allemaal je eigen domme woorden. Het erge is nog dat het zo makkelijk is om jou domme shit te laten zeggen dat het saai begint te worden. Ach als je op de man wil spelen en dan als eerste boos bent is dat jou probleem. Bovendien hang ik nergens de grootte jonge uit als je dat meent want dan zorgde ik wel dat ik iets tofs had gedaan in plaats van de lokale zolder kneus op de kast jagen
Plaatje doet het niet? Funnyjunk ofzo doet het nietquote:
Bij mij wel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet? Funnyjunk ofzo doet het niet
Dat is wel een echte batta hond.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet? Funnyjunk ofzo doet het niet
[ afbeelding ]
zemmelpot
quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Geeft niet ook waren 2 zoenende mannen.
Fijne rechtse heeft iequote:
Ik praat geen onzin gast jij bent net een marionettepop je trekt aan een touwtje en het reageert precies zoals je wil.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
So much voor het laatste woord he![]()
je verkoopt al de hele tijd onzin dat ik zogenaamd een homo hater ben. Gast je weet niks(Nee hoor, ik heb die behoefte nooit gehad om het met een vent te proberen, voordat je daar mee komt
)
Op de man spelen? Volgens mij heb ik dat nog niet eens gedaan,en als ik dat uberhaupt had willen doen dan had ik het ook wel gedaan, dont worry. Daarom kan ik dit niet eens boos worden noemen![]()
![]()
En iets tofs? Laat me niet lachen man. Je blijft maar grapjes maken over een zolder of geen werk, en ondertussen weet je wederom helemaal niks![]()
![]()
![]()
Begrijpelijk dat dan weer wel
Maar ga vooral verder met onzin verkopen kereltje. Volgens mij is het punt nu wel duidelijk
Right Stef, Doe maar net alsof het niet zo isquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik praat geen onzin gast jij bent net een marionettepop je trekt aan een touwtje en het reageert precies zoals je wil.
OOOOOOOOOOOHquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik praat geen onzin gast jij bent net een marionettepop je trekt aan een touwtje en het reageert precies zoals je wil.
Je weet zelf ook dat ik gelijk heb dat is nog wel het mooiste en kom nou niet met die klets van ik ben tenminste niet te lam om te reageren. Want als je ook maar een klein beetje slimmer was geweest had je gisterenavond al gestopt met reageren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Right Stef, Doe maar net alsof het niet zo is
Oh dan, dan heb je toch precies gekregen waar je vanuit ging![]()
![]()
. Wel matig Stef, had beter van je verwacht.
Ja Stef je hebt helemaal gelijk, want schijnbaar wil je alleen maar geloven wat eruit je eigen strot komtquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat ik gelijk heb dat is nog wel het mooiste en kom nou niet met die klets van ik ben tenminste niet te lam om te reageren. Want als je ook maar een klein beetje slimmer was geweest had je gisterenavond al gestopt met reageren.
Nee bed inquote:
Same here... gezellige bende om in thuis te komenquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:51 schreef PierreTT het volgende:
Ik kom net terug van een avond zuipen. Ik lees hier drie pagina's terug. Ik word daar niet vrolijk van. Ellende om niks,nergens goed voor. Ik zou een Aartje Twinkel geven als ik de url kon vinden. Shoutout naar m'n homies Michhas,Sold,Bassie,Natte,Flugel Freek en Morgen-
quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:59 schreef PierreTT het volgende:
Mijn koninkrijk voor een Kapsalon,helaas is niks meer open
Shoutout naar Teun,man van gezelligheid,pils,verfballen en Grolschquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Same here... gezellige bende om in thuis te komen
Ook lekker! Ik Grolsch,Havana Club,Bacardi,Flugel (Freek!!1!2),Sambuca en een SouthernComfort met cola,lekker man!quote:
Deze manquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:51 schreef PierreTT het volgende:
Ik kom net terug van een avond zuipen. Ik lees hier drie pagina's terug. Ik word daar niet vrolijk van. Ellende om niks,nergens goed voor. Ik zou een Aartje Twinkel geven als ik de url kon vinden. Shoutout naar m'n homies Michhas,Sold,Bassie,Natte,Flugel Freek en Morgen-
Zou chill zijn Frank! Dan probeer ik ook te komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:29 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik kan vrijdag na mn werk wel richting Tilburg komen denk ik, ik bekijk et nog even.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou chill zijn Frank! Dan probeer ik ook te komen
alleen is deze shit nog meer gay dan die 2quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:36 schreef Pixell het volgende:
Goedemorgen heren!
Wat een gezemmel in dit topic af en toelijkt gvd goor en geer wel..
hohoooo dat rijmtquote:Op donderdag 12 juli 2012 08:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
alleen is deze shit nog meer gay dan die 2
hoi bob wat leuk waarom moet je naar de fysio. met mij is alls goed ik heb net magere franse kwark gegeten en nu voel ik me alsof ik moet overgeefselen ha ha maar goed dat hoort dr bij had ik kunnen aan zien komequote:Op donderdag 12 juli 2012 08:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hoi mich, alles gaat goed, zo ff lekker sporten bij de fysio! Met jou ook alles goed?
minder over lullen, meer het filmpje postenquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:03 schreef KoningStoma het volgende:
jonges ik ben een vet grappig filmpje aan het uploaden van battle field haha ;D ;DDD
Btje aan de conditie werken onder begeleiding, want ik heb shinplints..quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
hoi bob wat leuk waarom moet je naar de fysio. met mij is alls goed ik heb net magere franse kwark gegeten en nu voel ik me alsof ik moet overgeefselen ha ha maar goed dat hoort dr bij had ik kunnen aan zien kome
te veel gewandeld?quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:10 schreef Pixell het volgende:
[..]
Btje aan de conditie werken onder begeleiding, want ik heb shinplints..
Jaa!! xD ik zette laatst een stap buiten de deur, had ik nooit moeten doen, dom dom! Nu moet ik helemaal naar de fysio voor dit gezeur!quote:
wat was je denkende, een stap buiten de deur zettenquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:15 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jaa!! xD ik zette laatst een stap buiten de deur, had ik nooit moeten doen, dom dom! Nu moet ik helemaal naar de fysio voor dit gezeur!(
quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:51 schreef PierreTT het volgende:
Wat is het verschil tussen Nick en Stef?quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
alleen is deze shit nog meer gay dan die 2
Doen man,sowieso leukquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:29 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik kan vrijdag na mn werk wel richting Tilburg komen denk ik, ik bekijk et nog even.
fucking gay, vooral omdat je lafjes rond vliegt en te chicken bent om met eigen boots on the ground te staanquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:22 schreef KoningStoma het volgende:
haha kijk die bootjes ze zitten op dhet land zonder rede ;DD ;D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
fucking gay, vooral omdat je lafjes rond vliegt en te chicken bent om met eigen boots on the ground te staan
[ afbeelding ]Kom 1 op 1 black ops danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]neen, ik heb black ops niet meer, heb ik geruild voor the sims op de pc
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:01 schreef Bozz187 het volgende:
1 op 1 sims dan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:01 schreef Bozz187 het volgende:
sterk spul he, frisse luchtquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:22 schreef Pixell het volgende:
Lamme spieren xD voel me helemaal raar nu ik uit het huis ben geweest!1!!!
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sorry Nickie zullen we het maar gewoon laten rusten
vuige nachthengelaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik, ik, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen
niet de animatie? dit is toch ook kindertijd?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:05 schreef Bozz187 het volgende:
Wtf star Wars: the clone wars is op tv, waarom op dit tijdstip
quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
niet de animatie, dit is toch ook kindertijd?
ja de animatie, maar nog steeds dit tijdstip wtfquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
niet de animatie? dit is toch ook kindertijd?
Herhalingstijdquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja de animatie, maar nog steeds dit tijdstip wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |