abonnement Unibet Coolblue
pi_114051163
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:18 schreef Kluts het volgende:

Freddy
:'(
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:19:46 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114051167
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:18 schreef Ang3l het volgende:

Als ik me inleef in PA vind ik 'm ook eng. Of nou ja, creepy/spannend. En ook daarvan kan ik best snappen dat mensen er geen zak aan vinden want ook daar gebeurt geen ene reet :D
Maar er gebeurd letterlijk geen reet. Er is geen spannende omgeving, zelden bewegende camera's. Het duurt heel lang voordat er ook maar iets gebeurd, te veel verhaal ofzo. Weet niet.
natuurlijk het idee is best eng. Maar ik kan me niet zo goed inleven :+
pi_114051180
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Als ik me inleef in PA vind ik 'm ook eng. Of nou ja, creepy/spannend. En ook daarvan kan ik best snappen dat mensen er geen zak aan vinden want ook daar gebeurt geen ene reet :D
Ik vond PA ook wel eng :@ Deel 2 en 3 niet meer. En het eind van deel 1 was ook wel heel jammer.
M'n zus wilde hem alleen overdag kijken, die zat met alle gordijnen open op de bank met een kussen voor het gezicht. M'n moeder begint er niet aan, die is nog Misery en Silence of the Lambs aan het verwerken en m'n vader is nergens van onder de indruk.
Tap tap tap
pi_114051196
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:18 schreef L-E het volgende:

[..]

Ziek in je hoofd, dat ben je. ;(
Dat komt dus door het kijken van horror op jeugdige leeftijd. :')

Kan me nog wel herinneren dat ik 5 was en mijn moeder the Blob had opgenomen, daar mocht ik dan een paar kleine stukjes van zien. Te tof was dat toen. O+
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:20:42 #105
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_114051204
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:18 schreef Kluts het volgende:

[..]

Toen ik zo oud was keek ik die films voor de lol!
Ik vond toendertijd de leukste met die jongelui in een soort van gesticht, dat Freddy uit de tv kwam. :')
Volgens mij is dat 3, maar weet t niet zeker. De laatste die ik gezien heb. En New Nightmare heb ik ook nog gezien. De rest staat in de kast, maar nog niet aan toegekomen.

Ik vind The Descent ook erg leuk. Nou ja, totdat de dingen echt duidelijk te zien zijn. Dat eerste stuk is gewoon heerlijk beklemmend!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_114051212
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar er gebeurd letterlijk geen reet. Er is geen spannende omgeving, zelden bewegende camera's. Het duurt heel lang voordat er ook maar iets gebeurd, te veel verhaal ofzo. Weet niet.
natuurlijk het idee is best eng. Maar ik kan me niet zo goed inleven :+
Ik ben als de dood voor spoken 9en toch vind ik het juist leuk :') ), misschien is dat het.

Net zoals glaasje draaien met een vriendin, stil moment, in afwachting naar dat bord kijken, gaat ineens de telefoon. Ik lag zowat op de grond.
Tap tap tap
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:21:53 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114051241
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben als de dood voor spoken 9en toch vind ik het juist leuk :') ), misschien is dat het.

Net zoals glaasje draaien met een vriendin, stil moment, in afwachting naar dat bord kijken, gaat ineens de telefoon. Ik lag zowat op de grond.
_O- dat zijn hilarische momenten

Glaasje draaien durf ik niet te doen :@
pi_114051242
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Volgens mij is dat 3, maar weet t niet zeker. De laatste die ik gezien heb. En New Nightmare heb ik ook nog gezien. De rest staat in de kast, maar nog niet aan toegekomen.

Ik vind The Descent ook erg leuk. Nou ja, totdat de dingen echt duidelijk te zien zijn. Dat eerste stuk is gewoon heerlijk beklemmend!
De eerste keer dat je die dingen ziet :r Via de camera. Ik dacht dat het een thriller was in de grotten, wist ik veel wat er allemaal in beeld zou komen. Verslikte me zowat.

Had bij Drag Me To Hell ook even een momentje dat ik spijt kreeg van dat paaseitje dat ik net had genomen.
Tap tap tap
pi_114051251
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Volgens mij is dat 3, maar weet t niet zeker. De laatste die ik gezien heb. En New Nightmare heb ik ook nog gezien. De rest staat in de kast, maar nog niet aan toegekomen.

Ik vind The Descent ook erg leuk. Nou ja, totdat de dingen echt duidelijk te zien zijn. Dat eerste stuk is gewoon heerlijk beklemmend!
Ik heb ze allemaal gezien, ook de Freddy vs Jason film en zulks. De laatste delen zijn wel tamelijk bagger, maar ach, voor de volledigheid. :P

Die Hellraiserreeks daarentegen, heb ik ook allemaal gezien, maar dat is totaal niet mijn ding. Deel 1 ging nog, maar wat een rare films zijn dat zeg.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_114051270
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

_O- dat zijn hilarische momenten

Glaasje draaien durf ik niet te doen :@
Ik ook niet. Ik geloof er totaal niet in, maar je weet maar nooit ofzo, denk ik dan. :')
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_114051271
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:20 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat komt dus door het kijken van horror op jeugdige leeftijd. :')

Kan me nog wel herinneren dat ik 5 was en mijn moeder the Blob had opgenomen, daar mocht ik dan een paar kleine stukjes van zien. Te tof was dat toen. O+
Ik ben veel te gevoelig voor enge dingen eigenlijk. Toen ik 8 was ving ik een keer per ongeluk een stukje op van Opsporing Verzocht. Was iemand de bosjes ingetrokken, meer hoorde ik niet. Mijn verder basisschooltijd ben ik kilometers omgelopen op de weg naar school, omdat er een heel pad langs de bosjes liep. :')
pi_114051279
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:22 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb ze allemaal gezien, ook de Freddy vs Jason film en zulks. De laatste delen zijn wel tamelijk bagger, maar ach, voor de volledigheid. :P

Die Hellraiserreeks daarentegen, heb ik ook allemaal gezien, maar dat is totaal niet mijn ding. Deel 1 ging nog, maar wat een rare films zijn dat zeg.
Ik heb alleen de eerste en laatste Freddy gezien (tenminste, new Nightmare geloof ik?) en de eerste Halloween. Al die andere slasherfilms niet. Ja, Scream en een deel van I Know What You Did. Maar da's toch anders/
Tap tap tap
pi_114051307
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:22 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik ben veel te gevoelig voor enge dingen eigenlijk. Toen ik 8 was ving ik een keer per ongeluk een stukje op van Opsporing Verzocht. Was iemand de bosjes ingetrokken, meer hoorde ik niet. Mijn verder basisschooltijd ben ik kilometers omgelopen op de weg naar school, omdat er een heel pad langs de bosjes liep. :')
Ik vind Opsporing Verzocht nog steeds veel enger dan films :')

Gisteren lag er hier trouwens een brief in de bus: er was weer een meisje aangerand of verkracht in de buurt :r
Tap tap tap
pi_114051310
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:22 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik geloof er totaal niet in, maar je weet maar nooit ofzo, denk ik dan. :')
Ik geloof er wel in, ben als de dood dat ik dan ineens contact heb met mijn ouders.

En dat mijn dode moeder vervolgens gaat zeiken over de troep op zolder ofzo. Zo is ze. :')
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:24:07 #115
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_114051311
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vond PA ook wel eng :@ Deel 2 en 3 niet meer. En het eind van deel 1 was ook wel heel jammer.
M'n zus wilde hem alleen overdag kijken, die zat met alle gordijnen open op de bank met een kussen voor het gezicht. M'n moeder begint er niet aan, die is nog Misery en Silence of the Lambs aan het verwerken en m'n vader is nergens van onder de indruk.
Ik vind het leuke aan 1, 2 en 3 kijken dat ze leuk in elkaar haken. Dat deel 2 zich voor en na deel 1 afspeelt en je te weten komt waarom het gebeurt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat je bij deel 3 weer een stukje meer info krijgt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:24:16 #116
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114051316
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:22 schreef Kluts het volgende:

Ik ook niet. Ik geloof er totaal niet in, maar je weet maar nooit ofzo, denk ik dan. :')
Mijn levensbeschouwing leraar vertelde ooit dat hij het had gedaan met een paar leerlingen (glaasje draaien dus! :P ) en dat 1 van die meiden werd achtervolgt voor een paar maanden door een geest :{
pi_114051331
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vind Opsporing Verzocht nog steeds veel enger dan films :')

Gisteren lag er hier trouwens een brief in de bus: er was weer een meisje aangerand of verkracht in de buurt :r
Daar krijg je een brief over? Charmant. O+
pi_114051345
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:22 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik geloof er totaal niet in, maar je weet maar nooit ofzo, denk ik dan. :')
Ik liet me een beetje meeslepen toen ik een jaar of 16 was, ermee gestopt, later weer met een andere vriendin gedaan, maar ik vond er geen zak meer aan. behalve de eerste keer, met Halloween. Toen kregen we steeds hele rare antwoorden en beide katten renden ineens hard weg. Toen vond ik het ook wel weer mooi geweest.
Tap tap tap
pi_114051357
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:22 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik ben veel te gevoelig voor enge dingen eigenlijk. Toen ik 8 was ving ik een keer per ongeluk een stukje op van Opsporing Verzocht. Was iemand de bosjes ingetrokken, meer hoorde ik niet. Mijn verder basisschooltijd ben ik kilometers omgelopen op de weg naar school, omdat er een heel pad langs de bosjes liep. :')
Vroeger werd je idd nog gewaarschuwd voor kinderlokkers die je lokten met snoep.
Heb wel een tijdje toen in elke vent een potentiële kinderlokker gezien. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb alleen de eerste en laatste Freddy gezien (tenminste, new Nightmare geloof ik?) en de eerste Halloween. Al die andere slasherfilms niet. Ja, Scream en een deel van I Know What You Did. Maar da's toch anders/
New Nightmare is volgens mij die remake van deel 1 toch? Het zijn er iig echt een stuk of 8 ofzo.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:26:02 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114051377
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:22 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb ze allemaal gezien, ook de Freddy vs Jason film en zulks. De laatste delen zijn wel tamelijk bagger, maar ach, voor de volledigheid. :P

Die Hellraiserreeks daarentegen, heb ik ook allemaal gezien, maar dat is totaal niet mijn ding. Deel 1 ging nog, maar wat een rare films zijn dat zeg.
Hellraiser, idd volledige debiel, maar wel zo cool vormgegeven allemaal.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_114051383
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:24 schreef L-E het volgende:

[..]

Daar krijg je een brief over? Charmant. O+
Ja, maar als ze de weg recht voor het huis ineens openbreken hoor je er niets over -O-
Tap tap tap
pi_114051388
Oh ja, 'kinderlokkers'. Gek dat ik me als kind nooit heb afgevraagd wat die kinderlokkers dan doen met de kinderen die ze lokken. Dat het niet goed was, was iig duidelijk.
pi_114051397
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hellraiser, idd volledige debiel, maar wel zo cool vormgegeven allemaal.
Dat wel idd, maar verder vond ik het gewoon rare films.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_114051404
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:25 schreef Kluts het volgende:

[..]

Vroeger werd je idd nog gewaarschuwd voor kinderlokkers die je lokten met snoep.
Heb wel een tijdje toen in elke vent een potentiële kinderlokker gezien. :')

[..]

New Nightmare is volgens mij die remake van deel 1 toch? Het zijn er iig echt een stuk of 8 ofzo.
Ow, nou ja, het was met die Heather en dat enge kind van d'r, ze was actrice en werd weer achterop gezeten door dinges.
Tap tap tap
pi_114051415
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:26 schreef L-E het volgende:
Oh ja, 'kinderlokkers'. Gek dat ik me als kind nooit heb afgevraagd wat die kinderlokkers dan doen met de kinderen die ze lokken. Dat het niet goed was, was iig duidelijk.
Ik kan me nog wel herinneren dat ik een jaar of 11 was ofzo tijdens dat hele Dutroux-gebeuren.
Dat heeft toen wel indruk gemaakt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')