Maar er gebeurd letterlijk geen reet. Er is geen spannende omgeving, zelden bewegende camera's. Het duurt heel lang voordat er ook maar iets gebeurd, te veel verhaal ofzo. Weet niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:18 schreef Ang3l het volgende:
Als ik me inleef in PA vind ik 'm ook eng. Of nou ja, creepy/spannend. En ook daarvan kan ik best snappen dat mensen er geen zak aan vinden want ook daar gebeurt geen ene reet
Ik vond PA ook wel engquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik me inleef in PA vind ik 'm ook eng. Of nou ja, creepy/spannend. En ook daarvan kan ik best snappen dat mensen er geen zak aan vinden want ook daar gebeurt geen ene reet
Dat komt dus door het kijken van horror op jeugdige leeftijd.quote:
Volgens mij is dat 3, maar weet t niet zeker. De laatste die ik gezien heb. En New Nightmare heb ik ook nog gezien. De rest staat in de kast, maar nog niet aan toegekomen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was keek ik die films voor de lol!
Ik vond toendertijd de leukste met die jongelui in een soort van gesticht, dat Freddy uit de tv kwam.
Ik ben als de dood voor spoken 9en toch vind ik het juist leukquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar er gebeurd letterlijk geen reet. Er is geen spannende omgeving, zelden bewegende camera's. Het duurt heel lang voordat er ook maar iets gebeurd, te veel verhaal ofzo. Weet niet.
natuurlijk het idee is best eng. Maar ik kan me niet zo goed inleven
quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben als de dood voor spoken 9en toch vind ik het juist leuk), misschien is dat het.
Net zoals glaasje draaien met een vriendin, stil moment, in afwachting naar dat bord kijken, gaat ineens de telefoon. Ik lag zowat op de grond.
De eerste keer dat je die dingen zietquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat 3, maar weet t niet zeker. De laatste die ik gezien heb. En New Nightmare heb ik ook nog gezien. De rest staat in de kast, maar nog niet aan toegekomen.
Ik vind The Descent ook erg leuk. Nou ja, totdat de dingen echt duidelijk te zien zijn. Dat eerste stuk is gewoon heerlijk beklemmend!
Ik heb ze allemaal gezien, ook de Freddy vs Jason film en zulks. De laatste delen zijn wel tamelijk bagger, maar ach, voor de volledigheid.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat 3, maar weet t niet zeker. De laatste die ik gezien heb. En New Nightmare heb ik ook nog gezien. De rest staat in de kast, maar nog niet aan toegekomen.
Ik vind The Descent ook erg leuk. Nou ja, totdat de dingen echt duidelijk te zien zijn. Dat eerste stuk is gewoon heerlijk beklemmend!
Ik ook niet. Ik geloof er totaal niet in, maar je weet maar nooit ofzo, denk ik dan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]dat zijn hilarische momenten
Glaasje draaien durf ik niet te doen
Ik ben veel te gevoelig voor enge dingen eigenlijk. Toen ik 8 was ving ik een keer per ongeluk een stukje op van Opsporing Verzocht. Was iemand de bosjes ingetrokken, meer hoorde ik niet. Mijn verder basisschooltijd ben ik kilometers omgelopen op de weg naar school, omdat er een heel pad langs de bosjes liep.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat komt dus door het kijken van horror op jeugdige leeftijd.
Kan me nog wel herinneren dat ik 5 was en mijn moeder the Blob had opgenomen, daar mocht ik dan een paar kleine stukjes van zien. Te tof was dat toen.
Ik heb alleen de eerste en laatste Freddy gezien (tenminste, new Nightmare geloof ik?) en de eerste Halloween. Al die andere slasherfilms niet. Ja, Scream en een deel van I Know What You Did. Maar da's toch anders/quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gezien, ook de Freddy vs Jason film en zulks. De laatste delen zijn wel tamelijk bagger, maar ach, voor de volledigheid.
Die Hellraiserreeks daarentegen, heb ik ook allemaal gezien, maar dat is totaal niet mijn ding. Deel 1 ging nog, maar wat een rare films zijn dat zeg.
Ik vind Opsporing Verzocht nog steeds veel enger dan filmsquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben veel te gevoelig voor enge dingen eigenlijk. Toen ik 8 was ving ik een keer per ongeluk een stukje op van Opsporing Verzocht. Was iemand de bosjes ingetrokken, meer hoorde ik niet. Mijn verder basisschooltijd ben ik kilometers omgelopen op de weg naar school, omdat er een heel pad langs de bosjes liep.
Ik geloof er wel in, ben als de dood dat ik dan ineens contact heb met mijn ouders.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik geloof er totaal niet in, maar je weet maar nooit ofzo, denk ik dan.
Ik vind het leuke aan 1, 2 en 3 kijken dat ze leuk in elkaar haken. Dat deel 2 zich voor en na deel 1 afspeelt en je te weten komt waarom het gebeurt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond PA ook wel engDeel 2 en 3 niet meer. En het eind van deel 1 was ook wel heel jammer.
M'n zus wilde hem alleen overdag kijken, die zat met alle gordijnen open op de bank met een kussen voor het gezicht. M'n moeder begint er niet aan, die is nog Misery en Silence of the Lambs aan het verwerken en m'n vader is nergens van onder de indruk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat je bij deel 3 weer een stukje meer info krijgt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Mijn levensbeschouwing leraar vertelde ooit dat hij het had gedaan met een paar leerlingen (glaasje draaien dus!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:22 schreef Kluts het volgende:
Ik ook niet. Ik geloof er totaal niet in, maar je weet maar nooit ofzo, denk ik dan.
Daar krijg je een brief over? Charmant.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Opsporing Verzocht nog steeds veel enger dan films![]()
Gisteren lag er hier trouwens een brief in de bus: er was weer een meisje aangerand of verkracht in de buurt
Ik liet me een beetje meeslepen toen ik een jaar of 16 was, ermee gestopt, later weer met een andere vriendin gedaan, maar ik vond er geen zak meer aan. behalve de eerste keer, met Halloween. Toen kregen we steeds hele rare antwoorden en beide katten renden ineens hard weg. Toen vond ik het ook wel weer mooi geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vroeger werd je idd nog gewaarschuwd voor kinderlokkers die je lokten met snoep.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben veel te gevoelig voor enge dingen eigenlijk. Toen ik 8 was ving ik een keer per ongeluk een stukje op van Opsporing Verzocht. Was iemand de bosjes ingetrokken, meer hoorde ik niet. Mijn verder basisschooltijd ben ik kilometers omgelopen op de weg naar school, omdat er een heel pad langs de bosjes liep.
New Nightmare is volgens mij die remake van deel 1 toch? Het zijn er iig echt een stuk of 8 ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste en laatste Freddy gezien (tenminste, new Nightmare geloof ik?) en de eerste Halloween. Al die andere slasherfilms niet. Ja, Scream en een deel van I Know What You Did. Maar da's toch anders/
Hellraiser, idd volledige debiel, maar wel zo cool vormgegeven allemaal.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gezien, ook de Freddy vs Jason film en zulks. De laatste delen zijn wel tamelijk bagger, maar ach, voor de volledigheid.
Die Hellraiserreeks daarentegen, heb ik ook allemaal gezien, maar dat is totaal niet mijn ding. Deel 1 ging nog, maar wat een rare films zijn dat zeg.
Ja, maar als ze de weg recht voor het huis ineens openbreken hoor je er niets overquote:
Dat wel idd, maar verder vond ik het gewoon rare films.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hellraiser, idd volledige debiel, maar wel zo cool vormgegeven allemaal.
Ow, nou ja, het was met die Heather en dat enge kind van d'r, ze was actrice en werd weer achterop gezeten door dinges.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vroeger werd je idd nog gewaarschuwd voor kinderlokkers die je lokten met snoep.
Heb wel een tijdje toen in elke vent een potentiële kinderlokker gezien.
[..]
New Nightmare is volgens mij die remake van deel 1 toch? Het zijn er iig echt een stuk of 8 ofzo.
Ik kan me nog wel herinneren dat ik een jaar of 11 was ofzo tijdens dat hele Dutroux-gebeuren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:26 schreef L-E het volgende:
Oh ja, 'kinderlokkers'. Gek dat ik me als kind nooit heb afgevraagd wat die kinderlokkers dan doen met de kinderen die ze lokken. Dat het niet goed was, was iig duidelijk.
Klootzakken. Vorige week gingen ze aan het werk met de stadverwarming, had ik een dag geen warm water. Dat zeggen ze gewoon niet he!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar als ze de weg recht voor het huis ineens openbreken hoor je er niets over
Ik vertrouw witte bestelbusjes nog steeds niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat ik een jaar of 11 was ofzo tijdens dat hele Dutroux-gebeuren.
Dat heeft toen wel indruk gemaakt.
Je hebt gelijk, dat is een nieuwere film.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow, nou ja, het was met die Heather en dat enge kind van d'r, ze was actrice en werd weer achterop gezeten door dinges.
Ja preciesquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen de eerste 2 van gezien, wat nog echt het originele verhaal is van Clive Barker. De rest niet meer, met al die andere hellraiser figuurtjes. En die eerste 2 waren idd behoorlijk raar.quote:Die Hellraiserreeks daarentegen, heb ik ook allemaal gezien, maar dat is totaal niet mijn ding. Deel 1 ging nog, maar wat een rare films zijn dat zeg.
Ik schrik ook nog steeds als m'n vader met de werkauto aan komt zetten ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vertrouw witte bestelbusjes nog steeds niet.
Ik wil nog wel eens een complete box idd, hoewel wij volgens mij thuis ook een aantal van die films hebben geloof ik. Maar gewoon alle delen in 1 box is wel leuk voor de heb.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja preciesAch die box kostte geen drol dus ik dacht: meenemen!
[..]
Daar heb ik alleen de eerste 2 van gezien, wat nog echt het originele verhaal is van Clive Barker. De rest niet meer, met al die andere hellraiser figuurtjes. En die eerste 2 waren idd behoorlijk raar.
Nee New Nightmare is zoveel jaar na deel 1. Dan gaat Freddy de acteurs van deel 1 bespoken, en Wes Craven zelfquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:25 schreef Kluts het volgende:
New Nightmare is volgens mij die remake van deel 1 toch? Het zijn er iig echt een stuk of 8 ofzo.
Telegraaf heeft echt zo ontzettend vaak spel- en tikfouten.quote:
De Spits ook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Telegraaf heeft echt zo ontzettend vaak spel- en tikfouten.
Het ergste is dan nog dat ik aan mezelf begin te twijfelenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Telegraaf heeft echt zo ontzettend vaak spel- en tikfouten.
ijgenleik nog ercher, did sein sjoernaalistenquote:
Niet gezien. Dat nare had ik trouwens wel bij Anti-Christ, kreeg er echt een heel zwaarmoedig en naar gevoel van, heb die film daarom ook uitgezet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Heeft iemand The Divide gezien? Niet echt eng, maar ik vond hem gewoon te naar. Heb hem op een gegeven moment uitgezet, kreeg er buikpijn van
Ken 'm niet. Maar dat had ik met The hills have eyes. Niet heel eng, maar zien hoe iemand levend wordt verbrand en een verkrachtingsscene vol in beeld.. dat hoeft voor mij niet zo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Heeft iemand The Divide gezien? Niet echt eng, maar ik vond hem gewoon te naar. Heb hem op een gegeven moment uitgezet, kreeg er buikpijn van
Ja, zo'n heel gezin wordt bruut afgeslacht. Dat ging me ook even te ver.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ken 'm niet. Maar dat had ik met The hills have eyes. Niet heel eng, maar zien hoe iemand levend wordt verbrand en een verkrachtingsscene vol in beeld.. dat hoeft voor mij niet zo.
Ja, dat is het ergste: zij krijgen hiervoor betaald.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ijgenleik nog ercher, did sein sjoernaalisten.
Oh, dat had ik ook bij I spit on your grave, ook een verkrachtingscene die een kwartier duurde ofzo, dat hoeft van mij echt niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ken 'm niet. Maar dat had ik met The hills have eyes. Niet heel eng, maar zien hoe iemand levend wordt verbrand en een verkrachtingsscene vol in beeld.. dat hoeft voor mij niet zo.
Ik ookquote:
Sja, snap ik, maar dan moet je sowieso geen horror opzetten he?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke zaken mogen van mij buiten beeld gebeuren
Antichrist is idd wel erg zwaarmoedig en naar en bekruipt je. Die is dan ook van Lars von Trier, die normaal al drepressieve films maakt, maar deze OOK nog eens in een depressie maaktequote:Op woensdag 11 juli 2012 10:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet gezien. Dat nare had ik trouwens wel bij Anti-Christ, kreeg er echt een heel zwaarmoedig en naar gevoel van, heb die film daarom ook uitgezet.
Ik durf m dus niet te kijken vanwege die scene.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Over lange verkrachtingsscenes gesproken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pffff. En dan te bedenken dat zij die film samen met haar man bedacht heeft,.
Daar ben ik echt binnen tien minuten bij in slaap gevallenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:40 schreef L-E het volgende:
Mensen die ik ken vonden m maar saai maar A single man is voor mij ook echt een film die onder je huid gaat zitten. Heel beklemmend, daardoor heel mooi.
Je mist er niets aan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik durf m dus niet te kijken vanwege die scene.
Zij is welquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Over lange verkrachtingsscenes gesproken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pffff. En dan te bedenken dat zij die film samen met haar man bedacht heeft,.
Ik vind hem erg goedquote:
Ik vond deel 1 een van de allerslechtste films die ik OOIT gezien heb, dus ik geloof niet dat ik deel 2 ga kijkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond Cabin Fever 2 wel een goede feelgood.
Ja, dat heb ik dus vaker gehoord.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ben ik echt binnen tien minuten bij in slaap gevallen
Gaat ze d'r benen scherenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 een van de allerslechtste films die ik OOIT gezien heb, dus ik geloof niet dat ik deel 2 ga kijkenEn ik heb deel 1 nog wel op DVD
Ik vond hem echt zo extreem flauw.
Was laatst op tv, veel slechter wordt 't niet. (deel 2 dus)quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 een van de allerslechtste films die ik OOIT gezien heb, dus ik geloof niet dat ik deel 2 ga kijkenEn ik heb deel 1 nog wel op DVD
Ik vond hem echt zo extreem flauw.
Zelfde regisseur als Irriversible.quote:
Films kijken op Lowlands... Dit jaar alweer geen Pulp Fiction op een groot buitenschermquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfde regisseur als Irriversible.
Op Lowlands gezien.......... een grote trip
Ik weet nog steeds niet of ik hem nu goed vond of slecht.
Iig wel vervelend, maar net als Antichrist kan vervelend ook goed zijn.
Apart. Dat wel. Alleen echt veeeeeeeeel te lang.
Klopt, doe ik ook zelden. Soms probeer ik het weer eens, of omdat een thriller net wat anders uit valtquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, snap ik, maar dan moet je sowieso geen horror opzetten he?.
Borat op LL was leukquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Films kijken op Lowlands... Dit jaar alweer geen Pulp Fiction op een groot buitenscherm
Ik heb er nog nooit buiten film gekeken, noch in de alpha. Alleen in de echo. Dan zijn films als Machete en zo echt leuk om te kijken. Bij iedere tiet in beeld een "WHOOHOO" en elke ontploffing is juichenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Films kijken op Lowlands... Dit jaar alweer geen Pulp Fiction op een groot buitenscherm
Ik heb dat juist andersom. Nou ja, ligt er ook aan waar je t voor kijkt. Als er ledematen gaan vliegen vind ik t niet meer spannend of eng. Dan vind ik t grappig worden. Dat soort horror kijk ik dan ook voor de heerlijke grappigheidquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:47 schreef Kluts het volgende:
Bij horror wil ik trouwens wel graag close-up in beeld zien hoe ledematen afgehakt worden en zulks, daar kijk ik een horror voor.
Als dat niet in beeld komt, of zoals bij the Ring, zelfs ontweken lijkt te worden, vind ik de film gewoon kut.
Machete was leuk idd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit buiten film gekeken, noch in de alpha. Alleen in de echo. Dan zijn films als Machete en zo echt leuk om te kijken. Bij iedere tiet in beeld een "WHOOHOO" en elke ontploffing is juichenHele andere filmkijk ervaring.
Hehe ja, we zijn ook wel wat verpest hequote:Op woensdag 11 juli 2012 10:47 schreef Kluts het volgende:
Bij horror wil ik trouwens wel graag close-up in beeld zien hoe ledematen afgehakt worden en zulks, daar kijk ik een horror voor.
Als dat niet in beeld komt, of zoals bij the Ring, zelfs ontweken lijkt te worden, vind ik de film gewoon kut.
Ik kijk horror ook het liefst als het zo belachelijk mogelijk is, met creatieve manieren van doodgaan en zulks. Niet omdat ik het eng vind, want ik vind eigenlijk nooit een film eng.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat juist andersom. Nou ja, ligt er ook aan waar je t voor kijkt. Als er ledematen gaan vliegen vind ik t niet meer spannend of eng. Dan vind ik t grappig worden. Dat soort horror kijk ik dan ook voor de heerlijke grappigheid
Films waar dingen niet te zien zijn, of soms, of net niet, die vind ik vaak spannendenr omdat die meer om de sfeer en de opbouw gaan dan om de gore.
Echt he.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe ja, we zijn ook wel wat verpest he
In Eindhoven heb je t ook, bij de Plaza Futura. Maar dat zijn meer filmhuisfilms.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Machete was leuk idd.
In Apeldoorn had je (volgens mij nog steeds) elke zomer openluchtbios in park Berg en Bos.
Heb daar ooit Signs (boutfilm overigens) gezien, was wel leuk op zo'n groot doek een film kijken in het bos.
Ja van die Final Destination of Saw trucjes en zoquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kijk horror ook het liefst als het zo belachelijk mogelijk is, met creatieve manieren van doodgaan en zulks. Niet omdat ik het eng vind, want ik vind eigenlijk nooit een film eng.
300 gezien in de buitenbioscoop, zo gaaf om dat te doen met duizenden mensen. Films in de Alpha vind ik niks, al die palen die er voor staan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit buiten film gekeken, noch in de alpha. Alleen in de echo. Dan zijn films als Machete en zo echt leuk om te kijken. Bij iedere tiet in beeld een "WHOOHOO" en elke ontploffing is juichenHele andere filmkijk ervaring.
Alleen A serbian film ga ik ws niet kijken... Ik denk dat die me nog meer een rotgevoel zou geven dan Martyrsquote:
Op een gegeven moment, deel 4 ofzo, miste ik het verhaal grotendeels omdat ik altijd wegkeek bij de enge stukken. Ze duurden ook gewoon te lang.quote:
Ja, je hebt zo'n horrorfilm van Snoop Dogg (dan weet je het al welquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja van die Final Destination of Saw trucjes en zo
Heb je eigenlijk ooit Human Centipede gezien?
Ik ben heel stiekem ergens eigenlijk wel beschamend nieuwsgierig....
Bij de Ring had ik, juist omdat het telkens niet komt wanneer je het verwacht, dat ik (met een vriend) de spanning voor ons zelf enorm omhoog bracht. Dat was een beetje: nu komt het, oh nee, nu dan!, nee toch niet, ah maar nu wel, weer niet *zucht*, ah, nee, nu komt het niet meer, BAM *hartaanval*quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:47 schreef Kluts het volgende:
Mjah, die is.. ehm.. vreemdquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Final Destination. Die laatste, met de turnscènequote:Op woensdag 11 juli 2012 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een andere van Snoop.... Bones of zo? Op videband nog ergens staan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, je hebt zo'n horrorfilm van Snoop Dogg (dan weet je het al wel) , Hood of Horror geloof ik, is met 3 verschillende verhalen. Daarin gaat een gast dood omdat hij met zijn kop op een fles bier valt, die door zijn schedel heengaat en er dan nog bier uitspuit.
Die vond ik wel creatief gevonden.
Human Centipede niet gezien, en ik heb er hetzelfde gevoel bij als jij, ben best nieuwsgierig.
Ik vond van Saw deel 3 de tofste, daarna was het echt heel bedroevend slecht. Volgens mij hebben wij het laatste deel zelfs uitgezet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op een gegeven moment, deel 4 ofzo, miste ik het verhaal grotendeels omdat ik altijd wegkeek bij de enge stukken. Ze duurden ook gewoon te lang.
Ik vond het enkel interessant om te zien wat voor walgelijks hij nu weer had bedacht, maar ik hoefde de uitvoering niet te zien
Briljant! Je ziet hem aankomen, maar toch is het anders dan verwacht!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Final Destination. Die laatste, met de turnscène![]()
Klopt, maar als je met zo'n grote groep kijkt, en iedereen alle quotes mee kan brullen, wordt het wel weer leuk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die was laatst op tv. vond er weinig aan. Best een trage film.
Ik heb alleen de eerste 2 gezien. Of de derde misschien ook wel nog.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Final Destination. Die laatste, met de turnscène![]()
Die ken ik idd ook wel, iets met dat hij een geest is ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een andere van Snoop.... Bones of zo? Op videband nog ergens staan.
Klutsie... Centipede avond doen? Hahahahaha!
Ikw eet niet. Ik weet ook niet of ik ze leuk ga vinden.
Maar mijn zieke geest is nieuwsgierig.
Vooral dat ze nog even aan twitchen is, en knippert met d´r ogenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Briljant! Je ziet hem aankomen, maar toch is het anders dan verwacht!
Snap je puntquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, maar als je met zo'n grote groep kijkt, en iedereen alle quotes mee kan brullen, wordt het wel weer leuk.
Daarom wil ik graag Pulp Fiction op LL zien op een groot buitenscherm, omdat iedereen alles mee kan quoten
Die films zijn meer komedie dan horror, maar ze hebben wél erg originele manier van doodgaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste 2 gezien. Of de derde misschien ook wel nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |