GAS OP DIE LOLLIE EN GAAN GAANquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GAS OP DIE LOLLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 11-07-2012 om 00:51:34Hans Vonk is teruggekeerd bij Heerenveen. Tevens zou het aantrekken van Boy Waterman nu ook van essentieel belang zijn. #AbeLenstra #AJAX reageer retweet
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar is da feestje? Hier is da feestje!
Die is al naar PSV?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:52 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 11-07-2012 om 00:51:34Hans Vonk is teruggekeerd bij Heerenveen. Tevens zou het aantrekken van Boy Waterman nu ook van essentieel belang zijn. #AbeLenstra #AJAX reageer retweet
quote:
Beetje tegenvaller idd. Kunnen we Geo niet opnieuw langer bannen en kijken of het dan mooier is als hij er weer is?quote:
zullen we dat bij jou doen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje tegenvaller idd. Kunnen we Geo niet opnieuw langer bannen en kijken of het dan mooier is als hij er weer is?
Ik denk dat het komt omdat Geo niet zo'n grote persoonlijkheid is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje tegenvaller idd. Kunnen we Geo niet opnieuw langer bannen en kijken of het dan mooier is als hij er weer is?
Strootman bannen. Maar heeft die wel een account?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat Geo niet zo'n grote persoonlijkheid is.
Als we iemand bannen die wel een hele grote persoonlijkheid is zal het feest ongetwijfeld groter zijn.
Hmm... wie kiezen?
Goed zo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:55 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tadadaadaaaaaaaaagoffedomme ik dacht bijna even een sociaal leven te beginnen maar ik ben ontsnapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |