Ik denk dat het komt omdat Geo niet zo'n grote persoonlijkheid is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje tegenvaller idd. Kunnen we Geo niet opnieuw langer bannen en kijken of het dan mooier is als hij er weer is?
Strootman bannen. Maar heeft die wel een account?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat Geo niet zo'n grote persoonlijkheid is.
Als we iemand bannen die wel een hele grote persoonlijkheid is zal het feest ongetwijfeld groter zijn.
Hmm... wie kiezen?
Goed zo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:55 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tadadaadaaaaaaaaagoffedomme ik dacht bijna even een sociaal leven te beginnen maar ik ben ontsnapt
welcome backquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:55 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tadadaadaaaaaaaaagoffedomme ik dacht bijna even een sociaal leven te beginnen maar ik ben ontsnapt
Wat?quote:
Ah, mooi.quote:
Hey deze zware jonge heeft een moeilijke tijd gehad achter de tralies he.. lang geen tieten gezien.. doe deze geile boy eens een plezierquote:
Dus voetbalaccount hebben die foto gefaked?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:57 schreef Doublepain het volgende:
Is geen brand, loos alarm. Alle toeters en slingrs maar weer opbergen!
zoek een vriendin?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey deze zware jonge heeft een moeilijke tijd gehad achter de tralies he.. lang geen tieten gezien.. doe deze geile boy eens een plezier
ik ben littlerabbit nietquote:
Of een stadion gezocht wat wel in de brand stond en die als Heerenveen verkocht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus voetbalaccount hebben die foto gefaked?
Ja photowinkelquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus voetbalaccount hebben die foto gefaked?
Ik zag je niet, halloquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet gedag tegen je examengenoot zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |