SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij werd in 1995 wereldkampioen op een klimparcours in Colombia.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:34 schreef zeebeschuit het volgende:
Heeft die Nelissen eigenlijk ook doping gebruikt tijdens zijn carriere? of is dat niet bekend?![]()
quote:waarom
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
Gijp loopt wel een beetje achter met die grappen over Hoogerland en prikkeldraad.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Rabobank![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
heywoodu
![]()
Die moet, net als Derksen, gewoon geen seconde in dit programma te zien/horen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef Redefine het volgende:
Gijp loopt wel een beetje achter met die grappen over Hoogerland en prikkeldraad.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
GIJPIE
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Je editquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Val doodquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
no offense gijp, maar GTFO. Wielrennen is niet jouw dingOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gijp heeft nog wel die hond die hij met zijn verjaardag kreeg.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Doe eens normaal man. Altijd en overal te lopen zeiken man.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
no offense gijp, maar GTFO. Wielrennen is niet jouw ding![]()
Editgeschiedenis van dit bericht:quote:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 10-07-2012 23:39
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef Lithia het volgende:Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
gemeen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
no offense gijp, maar GTFO. Wielrennen is niet jouw dinggraag op anoniem![]()
ben je serieus of doe je gijp na? Want ik ben serieus. Gijp heeft 0,0 verstand van wielrennen en zit alleen in dit item omdat wilfred er zit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Doe eens normaal man. Altijd en overal te lopen zeiken man.There are only 151 Pokémon.![]()
sorryquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
doodsverwensing mag niet, is banbaar zelfsOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
No offense, maar je bent echt een kutuser.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
no offense gijp, maar GTFO. Wielrennen is niet jouw ding![]()
kan je vinden, maar ik geef mijn meningquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
No offense, maar je bent echt een kutuser.There are only 151 Pokémon.![]()
Inderdaad, je zegt gewoon wat over de plaatselijke linksbuiten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
kan je vinden, maar ik geef mijn mening![]()
Ik ben serieus he, je bent niet snel tevreden he?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ben je serieus of doe je gijp na? Want ik ben serieus. Gijp heeft 0,0 verstand van wielrennen en zit alleen in dit item omdat wilfred er zit.![]()
Ah Madiot weer als voorbeeld nemen. Fdj heeft gelukkig al zoveel gewonnen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Gijppie
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
heywoodu
![]()
Het is te hopen voor die jongen dat ie aangereden wordt.
Flikker toch op man Gijp
Randdebiel
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Gijp Held
Gijpie
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Over 2 jaar zijn ze allemaal overtraind daar inderdaadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:43 schreef Redefine het volgende:
Ah Madiot weer als voorbeeld nemen. Fdj heeft gelukkig al zoveel gewonnen.![]()
Hij heeft drie uur gefietst Gert, dat is niet hetzelfde als trainen! Let op je woorden, hij heeft niet getraind, hij heeft gezegd dat hij drie uur heeft gefietst!"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ahh dit verhaal vertelde Gert van de week als antwoord op wat wielerhumor n is
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Altijd leuk die filmpjesOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Johan Derksen eindigde ook hoog, omdat hij de kutscheet weer op de kaart had gezet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef Alcatranz. het volgende:
Gijp is de grootste geilneef geworden? Hebben ze Jakobs nog nooit gezien![]()
Welke redacteur dacht dat dit fragment in deze context leuk is?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Kan iemand niet komen met een grote groep Fok!kers? die halen binnen no time plaats nr 1.graag op anoniem![]()
Oh nee dit wordt natuurlijk de Dextro blunder van de dag.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Want op zolder leer je het beste wielrennenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:48 schreef KingRoland het volgende:
Kan iemand niet komen met een grote groep Fok!kers? die halen binnen no time plaats nr 1.
Ik kan wel aardig klimmen al zeg ik hetzelfquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:48 schreef KingRoland het volgende:
Kan iemand niet komen met een grote groep Fok!kers? die halen binnen no time plaats nr 1.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Want op zolder leer je het beste wielrennen+1
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Mijn inside info klopte ook:quote:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze gaan vanavond op een gegeven moment schakelen naar de reclame #insideinfo![]()
waarom hebben mensen (fokkers zelf) altijd het idee dat fokkers het beste in alles zijn?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:48 schreef KingRoland het volgende:
Kan iemand niet komen met een grote groep Fok!kers? die halen binnen no time plaats nr 1.There are only 151 Pokémon.![]()
weet niet. geen tijd. dries nuquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom hebben mensen (fokkers zelf) altijd het idee dat fokkers het beste in alles zijn?graag op anoniem![]()
Vind ik leukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn inside info klopte ook:
[..]![]()
Wij zijn Ubermenschenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom hebben mensen (fokkers zelf) altijd het idee dat fokkers het beste in alles zijn?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: