Johan Derksen eindigde ook hoog, omdat hij de kutscheet weer op de kaart had gezet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef Alcatranz. het volgende:
Gijp is de grootste geilneef geworden? Hebben ze Jakobs nog nooit gezien
Want op zolder leer je het beste wielrennenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:48 schreef KingRoland het volgende:
Kan iemand niet komen met een grote groep Fok!kers? die halen binnen no time plaats nr 1.
Ik kan wel aardig klimmen al zeg ik hetzelfquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:48 schreef KingRoland het volgende:
Kan iemand niet komen met een grote groep Fok!kers? die halen binnen no time plaats nr 1.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Want op zolder leer je het beste wielrennen
Mijn inside info klopte ook:quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze gaan vanavond op een gegeven moment schakelen naar de reclame #insideinfo
waarom hebben mensen (fokkers zelf) altijd het idee dat fokkers het beste in alles zijn?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:48 schreef KingRoland het volgende:
weet niet. geen tijd. dries nuquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom hebben mensen (fokkers zelf) altijd het idee dat fokkers het beste in alles zijn?
Vind ik leukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn inside info klopte ook:
[..]
Wij zijn Ubermenschenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom hebben mensen (fokkers zelf) altijd het idee dat fokkers het beste in alles zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |