SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ff mazzelquote:Op zaterdag 14 juli 2012 06:46 schreef Bleie het volgende:
Geen fokwet! Meneer heeft tot 6.30 geslapen, en toen moesten we toch zo'n beetje opstaan.
Ze sliep zo rond 12 uur vannacht (na een pcm, want toch een lichte verhoging), half 3 even wakker en toen tot half 7, dus niet zo heel slecht eigenlijk. Wel werd ze wakker met een dichtgeplakt oog (inmiddels wel weer open, maar nog wat dikkig) en mega verkouden en hoesten dus. Vanmorgen heeft ze nog geslapen van half 9 tot half 11. Zojuist was ze even vertrokken, maar ik zie en hoor haar lekker rommelen in bed, wellicht dat ze zo nog even omvalt. Ze is wel wat zielig hoor, maar ze eet en drinkt verder goed.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:06 schreef Deepfreeze het volgende:
Lekker bleie!
En jij Susie?
Hier de jongens anderhalf uur later in bed, en geen minuut later wakker. Alleen entertainden ze elkaar nog even! Kon ik nog tot 7.15 blijven liggen.. Daan ligt alweer, mopperig spul vandaag denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom KatyM, met het jongetje met de superleuke naam!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Ik verhuis even naar dat topic! Bedanktquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:47 schreef Nirak het volgende:
Katy, drinkt B niet live bij je? Een kindje haalt nml meer uit je borst dan een kolfapparaat en een baby aan de borst is dus ook beter voor je productie dan een kolf.. Wie heeft je aan die kolf gezet? Die kan ooit ondersteunen om het op gang te krijgen, maar na een week nog kolven?
In OUD staat trouwens ook een mooi bv topichier: Borstvoeding deel 132
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |