abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114174021
Ik kan me niet herinneren dat er bij mijn peuter ooit naar haar vagina is gekeken...

Mereltje O+ Wat een mooi meiske!

Daan uit logeren O+ Deed ik vroeger ook vaak, mijn broer had een stapelbed!

Pietje kon ook lastig in slaap komen vanavond, ruim anderhalf uur mee bezig geweest. Maar goed, hij slaapt. En bij hem geldt meestal wel dat hij dan 's ochtends ook wat langer doorslaapt (of zet ik hiermee de Fokwet in werking?).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114174260
Beterschap voor Anouk..
Hopelijk een goed nachtje voor jullie! Desnoods allebei een halve nacht op de bank?

Bleie
Chris was ook wel een beetje beledigd dat het ledikant op de babykamer kwam. Hij dacht dat Daan direct bij hem op de kamer kwam. Hij weet nu wel waarom niet ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:00:50 #153
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114176756
Thanks voor de tip Nirak... Wij hebben hier alleen niet zo'n winkel in de buurt ergens, maar ik wacht morgen even af hoor. Misschien valt het wel mee.

Oeh, Bleie, wat zeg je nou??? Pas op met die wet hier he? :D Fijne vakantie alvast! :W

Is meestal niet nodig DF en lief moet morgen weer aan de klus, dus ik neem het voor mijn rekening. Lig alleen wat laat in bed nu, maar dat haal ik ergens wel weer in ofzo... Ooit! Haha!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:25:26 #154
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_114177942
als de lijstjes missende personen een wiki maken en dat bijhouden dan kan dat toch in de op :)?
maar wi je lijstje moet je zelf wat meer moeite doen :P
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_114178297
De username van de mama staat er achter in de wiki dus ctrl+F en zo gevonden.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:47:40 #156
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_114178997
aaah DML ik zag een erkleedpak van de gruffalo vanmiddag moest aan je denken O+ hihi
pi_114179068
Hihi, die lijkt me stiekem best tof voor Puck :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:58:38 #158
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_114179531
zal sales etc in de gaten houden ok :)?
pi_114185681
Geen fokwet! Meneer heeft tot 6.30 geslapen, en toen moesten we toch zo'n beetje opstaan.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 07:27:53 #160
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114185792
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 06:46 schreef Bleie het volgende:
Geen fokwet! Meneer heeft tot 6.30 geslapen, en toen moesten we toch zo'n beetje opstaan.
Jij ff mazzel :P
pi_114186422
Lekker bleie!

En jij Susie?

Hier de jongens anderhalf uur later in bed, en geen minuut later wakker. Alleen entertainden ze elkaar nog even! Kon ik nog tot 7.15 blijven liggen.. Daan ligt alweer, mopperig spul vandaag denk ik :P
pi_114186940
Hier ook wel een fijn nachtje. Kunnen slapen van 22 tot 3.45 en van 4.45 tot 7.30 *O* Voel me weer wat meer uitgerust!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 14 juli 2012 @ 09:55:52 #163
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114187098
Gister om half 9 naar bed en meneer om kwart voor 7 een speen gegeven en daarna om 8 uur maar eens gaan kijken of hij al zin had om op te staan.....

Vind het nu wel zielig dat we hem al die tijd wakker gemaakt hebben voor zijn fles.....
pi_114187517
Ach Kyara, hij is er lekker op gegroeid toch? :Y)
pi_114188886
Ha, mijn eerste post hier! :)

Br.am is nu een week oud en het gaat onwijs goed met hem. Hij slaapt heerlijk, meestal 1 x per nacht wakker en na de voeding gelijk weer in slaap. Rustig en tevreden mannetje O+. En hij poept en plast prima! Waar je al niet trots op kunt zijn :+ vannacht dus alleen eruit van half 4 tot half 5. En hij is weer op geboortegewicht!

Bv alleen nog steeds niet op gang, maar 30 cc per 3 uur, ik wilde het toch maar 3 maanden gaan geven dus denk dat ik ermee ga stoppen. Om de 2 uur aan zo'n kolfapparaat doe ik nu, maar schiet weinig op helaas ;(.

Tis genieten O+.

Nou we hoeven nog niet in de OP hoor, oh wacht, die is weg :+.
pi_114189410
Katy, drinkt B niet live bij je? Een kindje haalt nml meer uit je borst dan een kolfapparaat en een baby aan de borst is dus ook beter voor je productie dan een kolf.. Wie heeft je aan die kolf gezet? Die kan ooit ondersteunen om het op gang te krijgen, maar na een week nog kolven?
In OUD staat trouwens ook een mooi bv topic :) hier: Borstvoeding deel 132
  zaterdag 14 juli 2012 @ 11:57:57 #167
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_114189636
Welkom KatyM!

Ik heb Cristel gisteren voor het eerst een fruithapje (peer) gegeven....En ze vond het smerig!!!! whaha, dat gezicht dat ze erbij trok. Vanmiddag proberen we t weer :Y
pi_114189771
Katy welkom :) je zegt dat hij zo goed groeit en tevreden is maar dat de bv niet op gang komt :? of bedoel je dat je een combinatie van bv en kv geeft?
kolven is idd vrij intensief! drinkt B.ram niet aan de borst?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_114189808
Veel plezier op vakantie Bleie!

Kyara lekker dat Midas zo goed slaapt!!

Wat is het nat buiten zeg! weet nog niet wat we gaan doen vandaag
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:53:03 #170
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114191150
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 09:06 schreef Deepfreeze het volgende:
Lekker bleie!

En jij Susie?

Hier de jongens anderhalf uur later in bed, en geen minuut later wakker. Alleen entertainden ze elkaar nog even! Kon ik nog tot 7.15 blijven liggen.. Daan ligt alweer, mopperig spul vandaag denk ik :P
Ze sliep zo rond 12 uur vannacht (na een pcm, want toch een lichte verhoging), half 3 even wakker en toen tot half 7, dus niet zo heel slecht eigenlijk. Wel werd ze wakker met een dichtgeplakt oog (inmiddels wel weer open, maar nog wat dikkig) en mega verkouden en hoesten dus. Vanmorgen heeft ze nog geslapen van half 9 tot half 11. Zojuist was ze even vertrokken, maar ik zie en hoor haar lekker rommelen in bed, wellicht dat ze zo nog even omvalt. Ze is wel wat zielig hoor, maar ze eet en drinkt verder goed.

SPOILER
Welkom KatyM, met het jongetje met de superleuke naam! *O*
  zaterdag 14 juli 2012 @ 13:10:40 #171
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_114191679
Arme Anoukje... Beterschap :* !

KatyM, gefeliciteerd en welkom hiero!
pi_114192148
ow goss Anoukje met een prut oogje! :* erop!
pi_114192150
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 11:47 schreef Nirak het volgende:
Katy, drinkt B niet live bij je? Een kindje haalt nml meer uit je borst dan een kolfapparaat en een baby aan de borst is dus ook beter voor je productie dan een kolf.. Wie heeft je aan die kolf gezet? Die kan ooit ondersteunen om het op gang te krijgen, maar na een week nog kolven?
In OUD staat trouwens ook een mooi bv topic :) hier: Borstvoeding deel 132
Ik verhuis even naar dat topic! Bedankt :*

Zie daar het verhaal tot nu toe bitterend.. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door KatyM op 14-07-2012 13:35:50 ]
pi_114193579
Katy *O* ech n leuke naam voor jullie mannetje!

* Zoë23 noteert jommetjesnaam op toekomstige-baby-namen-lijst :9

Beterschap voor anouk :( arme meid :*
pi_114193874
Katy doe je een foto spammen? O+
pi_114194053
Bitterend wil nog meer gaan rammelen :9
pi_114194089
:D :D Ik rammel echt zelden! maar bij S van jou en Faye van Marjolijntje O+ O+ O+
pi_114194159
:D het wordt tijd voor nog een spekje bitterend!

SPOILER
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:10:03 #179
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_114209081
Wat is het rustig hier..........

Cristel had het niet naar dr zin vandaag........ Heel veel huilen...Vanmiddag heb ik dr nog ff in bad gedaan. Ik legde dr in bed vanavond....spuugt ze alles onder! 't leek wel een fontijn :{

Oh en ze heeft de rest van het fruithapje op....bijna een heel potje :o
  zondag 15 juli 2012 @ 07:24:57 #180
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114220275
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:25 schreef bitterend het volgende:
ow goss Anoukje met een prut oogje! :* erop!
Kusje heeft overdag geholpen, leek wel weg gisteravond, maar vanmorgen had ze op beide ogen prut.... Slapen ging gisteren ook niet goed, uiteindelijk sliep ze zo rond 10. Even wakker rond 12 en 5, maar toen was het in ene half 7! *O*
En nu is ze boos omdat ze van mij de lades niet open mag maken :P
  zondag 15 juli 2012 @ 09:50:15 #181
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114220982
Wat flauw van je Susie. Hopelijk is zijn de pruoogjes snel weer over.

Hier een baby die niet wil slapen.
pi_114221434
Flauw van je Susie. Voor prutoogjes helpt trouwens ook schoonmaken met gekookte kamillenthee of gekookte zwarte thee (heeft volgens mijn vader die kinderarts is een nogbetere werking). Even laten afkoelen en met een niet pluizend materieel schoonmaken. De- Make up pads bijvoorbeeld.

PE hoop dat Christel zich alweer beter voelt.

Zoe op welke tijdstippen komt S. dan elk uur voor een voeding.

Bitterend wil je zeggen dat je van mijn mini niet ging rammelen of moet je per se een meisje ;)

Ik hoorde vrijdag van de buurvrouw dat het beleid van het cb met betrekking tot fruit gewijzigd is en ze aanraden met 4 maanden te beginnen. Geldt dat ook vooro groente? Dan zouden wij nog maar iets meer dan een maand hebben voordat we mogen beginnen. Wil wel een beetje voorzichtig zijn in verband met eczeem bij manlief. Hoewel eij dan weer geen voedselallergieen in de familie hebben en onze peuter heeft ook nooit ergens op gereageerd.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 15 juli 2012 @ 10:36:27 #183
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114221514
Tinu, bij ons staat het advies om te starten met bijvoeding als het kindje 6 maanden is of er al veel eerder aan toe is (of op advies van een kinderarts). Midas was er met 4 maanden echt nog totaal niet aan toe. Pas toen hij bijna 6 maanden was, begon hij wa interesse te krijgen. Nu gaat het eten ook best wel goed, misschien juist wel omdat we gewacht hebben tot 6 maanden. Ik zou dus niet teveel aanrekken van die 4 maanden hoor.

Is er rond de 6 maanden ook een sprongetje? Meneer is al vanaf half 7 wakker (heeft ook best wel wat ijd in bed doorgebracht maar slapen ho maar......)
pi_114221611
Ja rond 6 maanden was hier een heftige sprong!! niet willen slapen overdag, savonds erg moeilijk in slaap te krijgen, niet in bed kunnen leggen na de borst (wat altijd wel kon en nu weer lukt!)

sterkte!!

Tinu :D ik rammel door S en Faye omdat ze zo op mijn mini lijken! zo klein, donker haartjes, grote oogjes O+ O+

Susie ben je naar de ha geweest hiermee? of heb ik overheen gelezen
  zondag 15 juli 2012 @ 10:44:57 #185
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114221662
oh.... en hoe lang duurde dat bitterend?

Hij is nu wel lief aan het spelen maar bij het minste of geringste is het huilen. Tussen 11 en half 12 maar een flesje en hopen dat hij daarna nog even een ruk kan maken....
pi_114221800
Kyara misschien is het boekje van oei ik groei iets voor jou. Daarin staan alle sprongetjes fases aangegeven, inclusief wat kinderen na die sprong vaak kunnen en op latere leeftijd ook het speelgoed wat ze leuk vinden. Daarom vind ik het een superhandig boekje. Ik kan zo even voor je kijken, er is ook een website van: oeikgroei.nl dacht ik.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 15 juli 2012 @ 10:55:26 #187
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_114221903
quote:
17s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:44 schreef Kyara het volgende:

Hij is nu wel lief aan het spelen maar bij het minste of geringste is het huilen. Tussen 11 en half 12 maar een flesje en hopen dat hij daarna nog even een ruk kan maken....
Hier was het ineens over. Na een week ongeveer. Was geen land mee te bezeilen. Veel afwisseling hielp, in de box, huilen, spelen bij mamma, huilen, op het speelkleed, huilen, zittend spelen, huilen, spelen in de box, huilen, spelen bij mamma, huilen.. U kent het wel ;)

Draagzak hielp hierbij goed. Danne erin en grasmaaien bvb :p veel wandelen..
Trotse mamma :)
  zondag 15 juli 2012 @ 10:58:54 #188
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_114221973
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:51 schreef Tinuviel het volgende:
Kyara misschien is het boekje van oei ik groei iets voor jou. Daarin staan alle sprongetjes fases aangegeven, inclusief wat kinderen na die sprong vaak kunnen en op latere leeftijd ook het speelgoed wat ze leuk vinden. Daarom vind ik het een superhandig boekje. Ik kan zo even voor je kijken, er is ook een website van: oeikgroei.nl dacht ik.
De app is heel handig :Y
Trotse mamma :)
  zondag 15 juli 2012 @ 11:33:07 #189
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_114222717
O leuk, ik ga ff naar die app kijken :). Hier ook een humeurig Sandertje.... Denk zelf dat hij tegen het rollen aan zit.
  zondag 15 juli 2012 @ 12:06:05 #190
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114223417
Flauwe mama die ik ben :P Ze mag ook al niet aan het wijnrek!
En nu ben ik haar aan het pesten, zit op de grond met mijn voet tegen het bewuste laatje en zij wil hem open trekken en zit heel zielig te snikken nu... :D Frustratie alom...

Nee Bitterend, ben niet bij ha geweest, ze werd er zaterdag mee wakker. En vanmorgen dus ook prut bij de ander. Maar nu is het redelijk bij getrokken.
  zondag 15 juli 2012 @ 12:07:00 #191
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114223434
En nu heeft de ringslinger het gedaan... _O- Rammen maar :D
pi_114223658
Susie, wat flauw.. Ze mag ook niets.. Hier ook al zo'n flauwe moeder hoor.. Hier zijn alle kastjes inmiddels voorzien van zo'n kinderslot.. Twas niet meer te houden ;-) we hoeven nu alleen nog maar waakzaam te zijn voor de kachel en het open kastje waar de versterker e.d. In staan.. Is al een hele uitdaging haha..
pi_114224245
Hier mag er ook nog een en ander worden aangepast als de kleine gaat kruipen... Losliggende kabels enzo, nooit aan toegekomen na de verhuizing (3 jaar geleden :@).

Beterschap voor Anouk Susie!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114224425
Poehpoeh haha een paar dagen met de kleine bij opa en oma in Den Haag geweest en juist die dagen zat mevrouwtje middenin haar 12 weken sprong _O-
Ineens weer om de 2 uur willen eten (kleinere beetjes) en uren huilerig/hangerig achter mekaar.
De laatste dag dat we daar waren draaide ze zich ineens om van buikligging naar rug :D en geen toevalstreffer want ze deed het daarna nog 4x *O* *trotssss*
Ook ''praat'' ze veel meer en harder O+

We hadden een kaart gemaakt voor de verjaardag van 1 van haar oma's :+

pi_114224569
wat schattig tassiepassie!

& de app klinkt handig.

tinu
zo rond etenstijd, 6uur, (gister even geteld, rond etenstijd tot het lange slapen heeft ze 5x gedronken, dus dat is wel meer dan om het uur) Ze heeft van 20:30 tot 4uur geslapen en toen weer tot 7 en toen tot 9.
pi_114224727
Hier was ze tijdens haar sprongetje overdag veel wakker,maar 's nachts sliep ze gewoon door.
Het is nog geen echt ritme,daar het per dag nog wel eens verschilt wanneer ze eet haha,maar merendeels zit ze nu op 5 a 6 voedingen en slaapt 's nachts minimaal 8 uur door :Y

Maandag naar cb voor prikjes pff dat wordt weer janken voor mama en stoere meid die na de prikjes gelijk weer stil is (de vorige keer iig wel) :+
  zondag 15 juli 2012 @ 13:08:11 #197
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_114225268
Wat een blijerd Tassiepassie!

* Susie wacht op fotospam van Elise.... :P
pi_114225406
haha ja ze is echt een grote lachebek :D
pi_114228443
quote:
17s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:44 schreef Kyara het volgende:

Het duurde hier rond de 3 weken denk ik...het was gelukkig minder heftig dan de 4 maanden sprong! toen heb ik de ha post gebeld want ze bleef krijsen :'( en borst weigeren...dacht dat ze ergens pijn had! ze hebben niks kunnen vinden toen :@ denk dat ze gewoon niet lekker in haar vel zat *understatement*

Ik denk dat we binnenkort ook een sprong krijgen van 8 maanden..maar goed nu heb ik hier ervaring mee dus schrik ik minder als mijn gezellige kletskous ineens veranderd in een chagrijnige zuurpruim :9
:*
pi_114228508
Lieve foto Tassie :Y

Haha Anouk :D mama is vervelend!!

Vandaag heeft R de kat zijn staart in haar mond gestoken :X die domme beest bleef op zijn rug rollen en knorren terwijl ze aan hem trok }:| heb ik hem weg gehaald want ze zat onder de haren, 2 minuten later issie bij haar terug o|O :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')