quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De mannen die vrijgezel zijn hier wel schaars, ja
Schijnbaar jaquote:
En dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als jij dan eens per maand langskomt, op woensdag.
[..]
En als Alfred.
Last van?quote:
Wat? Ben je gedumpt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef benzin het volgende:
Er zijn hier wel veel vrouwen de laatste tijd![]()
Dan kan ik je volgen, net als Fantastic Four (die stopt in oktober!)quote:
Wokkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geef me eens iets wat redelijk makkelijk te maken is dan?
Ohquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kan ik je volgen, net als Fantastic Four (die stopt in oktober!)
Ik haalde je niet zomaar weg hier hoorquote:
preciesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als jij dan eens per maand langskomt, op woensdag.
[..]
En als Alfred.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik haalde je niet zomaar weg hier hoor
hahahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik raakte even in paniek![]()
Had ik de lapo, had ik de lapo
Of moet ik je dan beminnen alsof er geen morgen zou zijn?quote:
Nog toffe schurken verder?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
precies
In deel 2 kun je trouwens door Gotham City rijden. Het spel heeft ook een wat duisterder sfeer dan in deel 1.
Gewoon wachten tot iemand anders de lapo heeftquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik hunt niet eens meer, ik neem Stevens techniek over
Nahquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of moet ik je dan beminnen alsof er geen morgen zou zijn?
[..]
Nog toffe schurken verder?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga ook richting mn bed. Tis wel weer mooi geweest. Iedereen een hele fijne avond nog en eet smakelijk voor iedereen die nog gaat eten.
En dan moet je je bedenken dat ik nu ook nog naar de Arctic Monkeys zit te luisterenquote:
Ja irritant.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot iemand anders de lapo heeft
Dan heb je minstens 5 sec om te kapenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot iemand anders de lapo heeft
Maar ik ben daar heel goed in.quote:
Hoe is de seks?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef benzin het volgende:
[..]
En dan moet je je bedenken dat ik nu ook nog naar de Arctic Monkeys zit te luisterenIk heb een bazenleven
Mardy Bumquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef benzin het volgende:
[..]
En dan moet je je bedenken dat ik nu ook nog naar de Arctic Monkeys zit te luisterenIk heb een bazenleven
Sowieso de zelfde als in deel 1, maar volgens zitten er nu ook een aantal van andere DC-verhalen. behalve Lex Luthor heb ik ze alleen nog niet gezien.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of moet ik je dan beminnen alsof er geen morgen zou zijn?
[..]
Nog toffe schurken verder?
Ja irritant dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan heb je minstens 5 sec om te kapen
Gewoon tt al paar posts voor het einde onder ctrl-c doen en klaar is drommeltjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan heb je minstens 5 sec om te kapen
Ik word al bemindquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ben daar heel goed in.
[..]
Hoe is de seks?
Oeh goed idee wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon tt al paar posts voor het einde onder ctrl-c doen en klaar is drommeltje
Je moet wel als je een kapertje als Ajacied422 in je topic hebtquote:
Lexquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Sowieso de zelfde als in deel 1, maar volgens zitten er nu ook een aantal van andere DC-verhalen. behalve Lex Luthor heb ik ze alleen nog niet gezien.
En?quote:
Deed ik ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon tt al paar posts voor het einde onder ctrl-c doen en klaar is drommeltje
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lexeindbaas dat het is.
[..]
En?
Dansen allemaal:
En wat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lexeindbaas dat het is.
[..]
En?
Dansen allemaal:
Ik zag Martian Manhunter en ik dacht ook Captain Cold. Tof.quote:
Niks.quote:
Captain Cold zit er ook in, alleen moet je die wel downloaden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag Martian Manhunter en ik dacht ook Captain Cold. Tof.
[..]
Niks.
Wrijf het er maar in dat jij wel dagelijks doorgesmeerd wordtquote:
Dagelijks? I wish!! Is ook alweer 2,5 week geledenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat jij wel dagelijks doorgesmeerd wordt
Alweerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dagelijks? I wish!! Is ook alweer 2,5 week geleden
Vind ik altijd van die matige streken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Captain Cold zit er ook in, alleen moet je die wel downloaden.
Ik heb met pijn en moeite zelf een half iets gevondenquote:
Laatste keer dat ik iets daarover zag op tv ging het over mensen die het met realdolls deden.quote:
Das lang hoorquote:
Dat is dan nog versquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik iets daarover zag op tv ging het over mensen die het met realdolls deden.
Heb ik ook een stukje van gezien. Tsja...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik iets daarover zag op tv ging het over mensen die het met realdolls deden.
Die heb ik ook gezienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik wil meerquote:
Er zijn hier anders genoeg mensen die je daarbij willen helpen denk ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flips komt op tv?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien
Vanavond komt de perfecte vagina zag ik
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Er zijn hier anders genoeg mensen die je daarbij willen helpen denk ik
Post regelmatig foto's in USquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet!
Ben je doable?
Nais!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Post regelmatig foto's in USLeuk kapsel heeft ie wel op het moment
Grapje toch. Ik zag dat Steven er niet was dus ....quote:
Ik post sinds vanavond gezellig meequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet!
Ben je doable?
Ieder z'n meug.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik ook een stukje van gezien. Tsja...
Met plastic surgery enzo? Brrr.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien
Vanavond komt de perfecte vagina zag ik
Nee!! Flips als in Flips!!quote:
Nee, als in Flips heeft de perfecte vaginaquote:
Het gaat niet altijd op topsnelheid hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik post sinds vanavond gezellig mee
Als ik het tempo van deze reeks vol kan houden
[..]
Ieder z'n meug.
[..]
Met plastic surgery enzo? Brrr.
Geen idee nogquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik post sinds vanavond gezellig mee
Als ik het tempo van deze reeks vol kan houden
[..]
Ieder z'n meug.
[..]
Met plastic surgery enzo? Brrr.
Dat dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, als in Flips heeft de perfecte vagina
Wel dan?quote:
26 jaar, en m'n beroep mag je radenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd op topsnelheid hoor![]()
Maar welkom. Hoe oud ben je?
Jaajajajajquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grapje toch. Ik zag dat Steven er niet was dus ....
Ik zou bijna zeggen oordeel zelf maar dat klinkt ergens wanhopig.quote:
quote:
Ohquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, als in Flips heeft de perfecte vagina
Jij maakt tuinenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
26 jaar, en m'n beroep mag je raden
Ik heb geen idee hoe het precies zit. Weet ook niet of alle personages in het verhaal zitten. Bij deel 1 zaten Hush en Ra’s Al Ghul niet in het verhaal, maar waren wel als optie om mee te spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind ik altijd van die matige streken.
Waarom kun je niet gewoon in een keer het hele spel kopen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaajajajaj
[..]
Ik zou bijna zeggen oordeel zelf maar dat klinkt ergens wanhopig.![]()
[..]
[..]
Oh
Je weet dat ik van je houquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaajajajaj
[..]
[..]
[..]
Oh
Ik heb vannacht in mijn slaap dateding gewhatsappt he.quote:
Haha hoezo zijn ze beter?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vannacht in mijn slaap dateding gewhatsappt he.
Mijn appskillz zijn beter als ik slaan dan wanneer ik dronken ben
Leesbaar en leukerquote:
Geeft niet, jij mag dat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaajajajaj
[..]
[..]
[..]
Oh
Dat is ook wel weer waar. Lijkt mij ook veel leuker om als schurk of als anti-held te spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het precies zit. Weet ook niet of alle personages in het verhaal zitten. Bij deel 1 zaten Hush en Ra’s Al Ghul niet in het verhaal, maar waren wel als optie om mee te spelen.
Maken niet, onderhouden welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij maakt tuinen![]()
Net als matzoe matzoe
Ik app ook niet meer als ik dronken of slaapdronken ben, de volgende ochtend schaam ik me doodquote:
Dat is ook veel leuker. Het is alleen jammer dat veel games die optie niet hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, jij mag dat.
Ik zal volgende keer wel een kijkje nemen dan.
[..]
Dat is ook wel weer waar. Lijkt mij ook veel leuker om als schurk of als anti-held te spelen.
Ik ga in een flat wonen. Kom je de tuin bij ons ook doen? Dan krijg je van mij uhm... een bakkie koffiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maken niet, onderhouden wel
Vooral bedrijfstuinen en plantsoenen behorende bij flats en appartementen etc.
Ik sliep gewoon!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik app ook niet meer als ik dronken of slaapdronken ben, de volgende ochtend schaam ik me dood
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sliep gewoon!!
Ik droomde dus over wilde seks. Ik dacht dat ik droomde over dateding appen. Vanochtend stuurde hij een lief appje terug en toen pas ontdekte ik dat ik dat appen niet had gedroomd maar dat dat echt was!!
Ik kan niet eens appen, heb dezequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik app ook niet meer als ik dronken of slaapdronken ben, de volgende ochtend schaam ik me dood
Waar ga je wonen dan? Is je koffie lekker?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga in een flat wonen. Kom je de tuin bij ons ook doen? Dan krijg je van mij uhm... een bakkie koffie
Smsen kan ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kan niet eens appen, heb deze:
[ afbeelding ]
[..]
Waar ga je wonen dan? Is je koffie lekker?
Gorinchem en jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kan niet eens appen, heb deze:
[ afbeelding ]
[..]
Waar ga je wonen dan? Is je koffie lekker?
Ja lach maarquote:
Ja ik had hem in mijn slaap dus een behoorlijk compliment gestuurd. Een seksueel complimentquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou hij stuurde een lief berichtje terug, dat is goed
Hahaha oh?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik had hem in mijn slaap dus een behoorlijk compliment gestuurd. Een seksueel compliment
Het was wel waarheid hoor, daar niet vanquote:
Wat was het dannnn?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik had hem in mijn slaap dus een behoorlijk compliment gestuurd. Een seksueel compliment
Gelukkig maarquote:
Oh dat valt mee qua afstand.quote:
Wie weet wat je hem nog meer stuurt als je een natte droom hebtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was wel waarheid hoor, daar niet van![]()
Maar ik moest vanochtend echt 3x kijken toen hij appte, zo van wtf heb ik DAT gestuurd oh shit!
Ja uhm nou uhm nee dat ga ik niet vertellenquote:
Hehehe jammerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja uhm nou uhm nee dat ga ik niet vertellen
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Oh dat valt mee qua afstand.
[..]
Wie weet wat je hem nog meer stuurt als je een natte droom hebt
Ik wis ze gewoon maar snel de volgende ochtendquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
En ik weet dat want ik lees apps meestal wel terug!!
Lieg nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wis ze gewoon maar snel de volgende ochtend
Delft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
En ik weet dat want ik lees apps meestal wel terug!!
Ja, maar van jou waren ze ook niet te lezenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen zin, dan heeft die ander ze allang gehad/gelezen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je zei laatst tegen mij dat je gesprekken tussen ons aan het terug lezen wasquote:
Autocorrect weet dan magisch wél wat je bedoeltquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:01 schreef DeHovenier het volgende:
Ja, maar van jou waren ze ook niet te lezen
Ja maar dan ben ik het weer vergetenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen zin, dan heeft die ander ze allang gehad/gelezen.
Dat is toch niet heel dichtbijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Delft.
[..]
Ja, maar van jou waren ze ook niet te lezen
En dat ik ze daarna had gewist en sindsdien wis ik alles. Dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je zei laatst tegen mij dat je gesprekken tussen ons aan het terug lezen was
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dat ik ze daarna had gewist en sindsdien wis ik alles. Dus.
quote:
De vreetzak is een beetje ziek. Maar hij red het wel, sterk beestquote:
gende:[/b]quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:40 schreef Unfckingtitled het vol[quote]
[b]Op dinsdag 10 juli 2012 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuhh
Ik vind 'm zo tofquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
De vreetzak is een beetje ziek. Maar hij red het wel, sterk beest
NEe maar dan hoefde ik niks te typenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |