Dat kan niet missen al is het gedwongen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dacht ik ook over jou, maar Zweden zal alles veranderen.
Klopt, oude foto.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Cheryl, wat een heks op die oude foto
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Nike weet elke keer maar weer kanker figuurtjes erop te zetten
Bij Yolanthe is het andersom.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is met elke vrouw zo..
Haterz zijn aan het haten
Tenzij je Davy heet. Die jongen heeft zijn computer toch doen ontploffen dus bij zwijgen stemt hij in.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is met elke vrouw zo..
Haterz zijn aan het haten
Wat heeft davy gedaan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij je Davy heet. Die jongen heeft zijn computer toch doen ontploffen dus bij zwijgen stemt hij in.
Ik vind het lelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind je het anders mooi?
Nike GS![]()
Gay Sex ja
Al dat gedoe rondom voetbalschoenen ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit waren de beste of die van Sneijder/Cesc
Wat was de schade?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie ik zou niet gaan fietsen hoor trouwens. Zaterdagnacht weer teringhard op mijn bek gegaan.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie ik zou niet gaan fietsen hoor trouwens. Zaterdagnacht weer teringhard op mijn bek gegaan.
Allereerste was vet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit waren de beste of die van Sneijder/Cesc
Die zijn van Dinho toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Allereerste was vet.
[ afbeelding ]
Knie en ellebogen wat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knie en ellebogen + nieuwe chroom versiering op mijn mobiel
Wel hoor, was nog zo'n filmpje vanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ronaldinho bedoel je?
Ik denk dat deze niet bij hem passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |