Die heb ik gezien dus dat geloof ik welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:05 schreef Smoofie het volgende:
Uft heeft haar tieten hier ook niet gepost heh?
Nee man, allemaal onder de stoelen van de bus en doen alsof we er niet zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Geo leest mee jongens, allemaal even zwaaien.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die heb ik gezien dus dat geloof ik wel
en als de nacht voorbij is, komen we allemaal weer terugquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee man, allemaal onder de stoelen van de bus en doen alsof we er niet zijn.
Je weet helemaal niets over de nacht, want dan slaap jij netjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en als de nacht voorbij is, komen we allemaal weer terug
Echt missen kon ik ze niet als ik op nog geen 10cm van je af staquote:
Ik hou het meestal tot 1 uur volquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je weet helemaal niets over de nacht, want dan slaap jij netjes.
quote:Gemeenteraad oppert voor verkoop grond 'de Herdgang'. Op dit moment de minst vruchtbare grond van Nederland aldus PSV #Narsingh #koopclub
Je hebt nog wel dichter bij me gestaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt missen kon ik ze niet als ik op nog geen 10cm van je af sta
Heb zelfs een soort van naast je gelegenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je hebt nog wel dichter bij me gestaan
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb zelfs een soort van naast je gelegen
Ik vraag me serieus af waar je 's nachts over droomt... Volgens mij post jij in je dromen gewoon door.quote:
Hmm je 'komt' eerst 20x in Uft haar fotobook en vervolgens breekt onze Celine Dion lover zijn nagel...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef Tjacka het volgende:
Godsamme, zo'n nagel breken doet nog best zeer.
Viel die niet per ongeluk vooruit? Ik doe dat wel als ik dronken ben.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik droom zelden. Vroeger heb ik vaak nachtmerries gehad over de Plaaggeestquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af waar je 's nachts over droomt... Volgens mij post jij in je dromen gewoon door.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef Tjacka het volgende:
Godsamme, zo'n nagel breken doet nog best zeer.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb zelfs een soort van naast je gelegen
Waarom verklap je ditquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Viel die niet per ongeluk vooruit? Ik doe dat wel als ik dronken ben.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm je 'komt' eerst 20x in Uft haar fotobook en vervolgens breekt onze Celine Dion lover zijn nagel...
Okee. Nu ga ik het zeggen:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Okee. Nu ga ik het zeggen:
Vertel meer! Doe het alsjeblieft nu!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Viel die niet per ongeluk vooruit? Ik doe dat wel als ik dronken ben.
quote:
Karma.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm je 'komt' eerst 20x in Uft haar fotobook en vervolgens breekt onze Celine Dion lover zijn nagel...
Godsammequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moet jij ook doen. Is goed voor je postcounts!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je dit maakt mij gelijk een stuk vrolijker.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moet jij ook doen. Is goed voor je postcounts!
Ze blijft op een man lijkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dank je dit maakt mij gelijk een stuk vrolijker.
![]()
Dacht ik ook over jou, maar Zweden zal alles veranderenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit als ik niet beter wist dacht ik ook dat je homosensueel was.
Je bedoelt homosensitief?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit als ik niet beter wist dacht ik ook dat je homosensueel was.
Cheryl, wat een heks op die oude fotoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Stem van Celine Dion en looks van Cheryl Tweedy.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |