Al die toestellen uitleg gekregen, gingen testen hoeveel ik in het begin aankon etc. Word dan op mijn pasje opgeslagen. Weet niet eens meer hoeveel kg met alles. Maar zo bouw je het langzaam op. Ze zeiden dat ik de eerste 5 weken maar doorheen moet slaan daarna is het gewenning.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef Smoofie het volgende:
Ben benieuwd wat je doet voor krachttraining, welke oefeningen deed je?
5 weken? Na 1 week ben je al gewend. En pasje? Gwn alles onthouden man.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al die toestellen uitleg gekregen, gingen testen hoeveel ik in het begin aankon etc. Word dan op mijn pasje opgeslagen. Weet niet eens meer hoeveel kg met alles. Maar zo bouw je het langzaam op. Ze zeiden dat ik de eerste 5 weken maar doorheen moet slaan daarna is het gewenning.
Gaat allemaal digitaal daar. Doet pasje in het apparaat en je hebt bij elk apparaat een scherm hoe vaak je wat moet doen etc. Je hoeft zelf niet eens je kilo's etc. te doen dat doet de pc. Ik dacht ook WTF!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
5 weken? Na 1 week ben je al gewend. En pasje? Gwn alles onthouden man.
Haha vet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat allemaal digitaal daar. Doet pasje in het apparaat en je hebt bij elk apparaat een scherm hoe vaak je wat moet doen etc. Je hoeft zelf niet eens je kilo's etc. te doen dat doet de pc. Ik dacht ook WTF!
lekker fm spelen toch ouwe reusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Lag dat kloteinternet er weer eens uit
Gewicht moet je wel zelf doen hoor? Het is toch Technogym?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat allemaal digitaal daar. Doet pasje in het apparaat en je hebt bij elk apparaat een scherm hoe vaak je wat moet doen etc. Je hoeft zelf niet eens je kilo's etc. te doen dat doet de pc. Ik dacht ook WTF!
Ja je moet wel de pin er zelf in doen, maar het scherm zegt welk gewicht en hoevaak je het moet doen en geeft aan wanneer je pauze moet nemen. Hartslag van jou etc. kan je daar ook op zien. Zeg maar net als bij CARDIO.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewicht moet je wel zelf doen hoor? Het is toch Technogym?
smoofie gaat toch wegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker man. Maar laat ik maar niet over mijn FM vertellen, anders word smoofie geak
Ja dat weet ik, dat hebben we hier ook, maar alleen een achterlijk iemand of vrouwen doen dat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja je moet wel de pin er zelf in doen, maar het scherm zegt welk gewicht en hoevaak je het moet doen en geeft aan wanneer je pauze moet nemen. Hartslag van jou etc. kan je daar ook op zien. Zeg maar net als bij CARDIO.
Het is verplicht om de eerste 10 weken aan het pasje te houdenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, dat hebben we hier ook, maar alleen een achterlijk iemand of vrouwen doen dat.
Wat een bullshit. Hoe controleren ze dat dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is verplicht om de eerste 10 weken aan het pasje te houden
Je mag ook niet door rood lopen en dat doe je toch ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is verplicht om de eerste 10 weken aan het pasje te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |