vroegâhquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel man. We hebben eens een topic volgegooid in minder dan een half uur.
Doei he ouwe wasbeerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:29 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Ik ga rukken.
Doei skatjes. En Steven.
Graag gedaanquote:
Toen ik er nog wasquote:
Ja das ook zoquote:
vrijdag in ieder gevalquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Woutervrijdag+zaterdag (+zondag) naar Rietmolen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je beticht mij van brandstichting? Ban!
zal eens kijken als ik tijd hebquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag gedaan. Kom je nog eens in het radiotopic
?
[..]
Toen ik er nog was. Ik zie een patroon.
quote:
blijf je nu wel wat langer?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik er nog was. Ik zie een patroon.
mooi werk!quote:
En ook nog eens van een ontzettende huilliequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je beticht mij van brandstichting? Ban!
Permban!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En ook nog eens van een ontzettende huillie
En ook nog eens om een overduidelijk grapjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, het kwam als donderslag bij heldere hemel
Als ik zie dat je hier om het minste of geringste een ban aan je broek hebt, ik weet niet hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
blijf je nu wel wat langer?
[..]
mooi werk!
zaterdag weer m'n held achter de tafels![]()
Proxyquote:
Ikke wel een beetje. En je mooie tekeningen ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
Goed, nu weer lief.
Wie, op David na, heeft mij gemist?
Hoi, ik ben Machiel!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
Goed, nu weer lief.
Wie, op David na, heeft mij gemist?
nog nooit last van gehadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik zie dat je hier om het minste of geringste een ban aan je broek hebt, ik weet niet hoor.
Hoi Machiel! Ik ben Samzz en ik heb een alcoholprobleem.quote:
Jij bent dan ook het braafste jongetje van de klas.quote:
hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent dan ook het braafste jongetje van de klas.
ALLES bannen van 0.0.0.0 tot 254.254.254.254, BAM!quote:
Nou, gewoonquote:
Zo'n kont wil ik ook welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wij gezonde knapen allemaal!
[ afbeelding ]
DDR staat voor Duitse Democratische Republiek, dus het zat wel snor dacht ik. Maar sinds vandaag ben ik erachter dat de titel de lading niet dekt. En dat geldt ook voor opmerkingen in het openbaar richting de VoPo. Als je iets roept wat de lading niet dekt word je opgepakt. Gelukkig heb ik gratie gekregen, maar ik ben nog steeds gedesillusioneerdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ook nog eens om een overduidelijk grapje. Heb je nog wel vertrouwen in het hier geldende rechtssysteem? * Samzz microfoon voorhoudt.
Ja, geen lipjes/tietjes te zienquote:
Van mij welquote:
En je staat nu natuurlijk op de zwarte (of rode) lijst! How does that make you feel? * Samzz microfoon weer voorhoudt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
DDR staat voor Duitse Democratische Republiek, dus het zat wel snor dacht ik. Maar sinds vandaag ben ik erachter dat de titel de lading niet dekt. En dat geldt ook voor opmerkingen in het openbaar richting de VoPo. Als je iets roept wat de lading niet dekt word je opgepakt. Gelukkig heb ik gratie gekregen, maar ik ben nog steeds gedesillusioneerd
ach, over de schreef gaan is een ruim begrip en soms is de grens aardig rekbaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, gewoon. Jij bent niet iemand die snel over de schreef gaat, heb ik het idee. Ik ook niet, trouwens
.
Ah, oké. Google Ads en zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, geen lipjes/tietjes te zien
zaterdag kom ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
blijf je nu wel wat langer?
[..]
mooi werk!
zaterdag weer m'n held achter de tafels![]()
Laten we de Gestapo pakken. Kom bij de ondergrondsequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
DDR staat voor Duitse Democratische Republiek, dus het zat wel snor dacht ik. Maar sinds vandaag ben ik erachter dat de titel de lading niet dekt. En dat geldt ook voor opmerkingen in het openbaar richting de VoPo. Als je iets roept wat de lading niet dekt word je opgepakt. Gelukkig heb ik gratie gekregen, maar ik ben nog steeds gedesillusioneerd
die heb je toch al?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
Krijg nou tieten, ik vind me daar een website met de meest coole labrets! Eindelijk een tof balletje voor m'n tragus, hoop ik
!
Ik heb stiekem altijd met stip in de hitparade willen staan eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je staat nu natuurlijk op de zwarte (of rode) lijst! How does that make you feel? * Samzz microfoon weer voorhoudt.
Bitch whut?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
Krijg nou tieten, ik vind me daar een website met de meest coole labrets! Eindelijk een tof balletje voor m'n tragus, hoop ik
!
+1quote:
Gestapo? Zijn dat lekkere wijven die we kunnen pakken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Laten we de Gestapo pakken. Kom bij de ondergrondse
Niet alleen met alcoholquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Machiel! Ik ben Samzz en ik heb een alcoholprobleem.
Nee, die balletjes kon ik nooit vinden. Geen leuke tenminste, maar nu welquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen heb ik er een labret in zitten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, met jou ookquote:
ik had het niet over die balletjesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die balletjes kon ik nooit vinden. Geen leuke tenminste, maar nu wel.
Iets met piercings denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Herkenbaar.... De wat voor de wat in de wat?!?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Iets met piercings denk ik.
Samzz, vertel daar eens wat meer over.
* 100% Tukker microfoon voorhoudt.
Ja GEile STAphorst POttenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gestapo? Zijn dat lekkere wijven die we kunnen pakken?
Ik heb een paar weken terug een traguspiercing laten zetten en ik wil nu een ander bolletje. Maar niet het saaie dertien in een dozijn bolletje. Nu heb ik een site gevonden waar ze ook figuurtjes verkopen en nu heb ik een hagedisje besteld, en een blaadje met een steentje erin en ik wil er nog meer, maar ik kijk nogquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Iets met piercings denk ik.
Samzz, vertel daar eens wat meer over.
* 100% Tukker microfoon voorhoudt.
er zit een gat in, niet zeurenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben veel rariteiten gewend, maar dat is me te extreem
Heb er wel een bolletje voor. Als je eraan likt ben je ook gelijk weer een poos wakker.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken terug een traguspiercing laten zetten en ik wil nu een ander bolletje. Maar niet het saaie dertien in een dozijn bolletje. Nu heb ik een site gevonden waar ze ook figuurtjes verkopen en nu heb ik een hagedisje besteld, en een blaadje met een steentje erin en ik wil er nog meer, maar ik kijk nog.
Ook nog warmquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als dat het criterium is dan heb ik wel een paar geile uitlaten voor je
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als dat het criterium is dan heb ik wel een paar geile uitlaten voor je
En de tragus is dat 'driehoekje' bij je oor als ik Google mag geloven? Dan is het goed. Ik dacht dat je zo'n ding door je kin ging rossen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken terug een traguspiercing laten zetten en ik wil nu een ander bolletje. Maar niet het saaie dertien in een dozijn bolletje. Nu heb ik een site gevonden waar ze ook figuurtjes verkopen en nu heb ik een hagedisje besteld, en een blaadje met een steentje erin en ik wil er nog meer, maar ik kijk nog.
Dat is het 'driehoekje' bij je oor jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En de tragus is dat 'driehoekje' bij je oor als ik Google mag geloven? Dan is het goed. Ik dacht dat je zo'n ding door je kin ging rossen.
DAT WEET IK TOCH ALLEMAAL NIET MAN!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het 'driehoekje' bij je oor ja. Wat moet ik met een labret labret
?
Als je over de hell en de duivel gaat praten worden ze misschien wel warm van angst.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een uitlaat geeft meer warmte dan een GESTAPO
Rustig maar, ik leer je wat bijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
DAT WEET IK TOCH ALLEMAAL NIET MAN!!!IK BEN NOG VAN DE GENERATIE OORBEL RECHTS IS HOMMO, OORBEL LINKS IS HETTRO.
Ik denk eerder dat jij warm wordt op de brandstapel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je over de hell en de duivel gaat praten worden ze misschien wel warm van angst.
Wat vervelend voor je!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Machiel! Ik ben Samzz en ik heb een alcoholprobleem.
waar ga jij altijd naartoe dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:53 schreef haakon het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je!
Niet naar de AA gaan, dat is voor pussies.
In één gat? Oh, behave!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rustig maar, ik leer je wat bij.
Ik heb nu een hagedisje, een blaadje met een steentje, kersjes en een spinnetje.
Is dat niet meer zo dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
DAT WEET IK TOCH ALLEMAAL NIET MAN!!!IK BEN NOG VAN DE GENERATIE OORBEL RECHTS IS HOMMO, OORBEL LINKS IS HETTRO.
Teun, pas nou op!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij warm wordt op de brandstapel.
Mini dino's!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:53 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb hier 2 baardagamen. das net iets anders dan hagedissen
Klopt. Dat heb ik van jou geleerd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:53 schreef haakon het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je!
Niet naar de AA gaan, dat is voor pussies.
Nee, daar ga ik mee afwisselenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In één gat? Oh, behave!
Twee links, twee rechts?
Alleen als jij naakt toe kijkt schatje.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij warm wordt op de brandstapel.
Zij heeft overal piercings. Geen idee of ze nu hetero, pot of travo isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen idee. Moet je Samzz vragen. Die heeft er meer verstand van dan ik...
Roboquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zij heeft overal piercings. Geen idee of ze nu hetero, pot of travo is
Van achter de TV hèquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Alleen als jij naakt toe kijkt schatje.
Dat is het! Nooit opgevallen, maar je hebt gelijk. Ik vond het zo opvallend dat ze telkens in herhaling vielquote:
Ik heb links en rechtsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zij heeft overal piercings. Geen idee of ze nu hetero, pot of travo is
We hopen het.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb links en rechts! Wat ben ik nu
? Bi?
Links, rechts, boven en onder. Robo volgens Jeffquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
? Bi?
Dat is een natte droom van ons allemaal.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
? Bi?
ORLY?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik een anus piercing ga nemen.
100%Tukker is hubo. Die doet het zelf.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Links, rechts, boven en onder. Robo volgens Jeff
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
100%Tukker is hubo. Die doet het zelf.
Je hoop wordt werkelijkheidquote:
Alsof hij er verstand van heeftquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Links, rechts, boven en onder. Robo volgens Jeff
ORLY?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is een natte droom van ons allemaal.
[..]
[..]
Nice.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoop wordt werkelijkheid. Al val ik niet op vrouwen als in verliefd worden op ze
.
Dan is ze zelf huboquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.
Heb je het wel eens gedaan met een vegetarische hippie?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:08 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij is 1 van mijn garnalen zwanger.
Nee. Jij wel?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.
Heb je het wel eens gedaan met een vegetarische hippie?
Zeker. Staat al maanden vast in de agenda.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, met mij, Kreator en 100% Tukkerquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. Staat al maanden vast in de agenda.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben al oud, Samzz.En Miss Tuk is nog ouder...
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:14 schreef ACT-F het volgende:
Mooi
Ehh? In de koffieshop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I pity youquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben al oud, Samzz.En Miss Tuk is nog ouder...
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, met mij, Kreator en 100% Tukker
[..]
Mooi
CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De peuterspeelzaal.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Oh... oja. Ik ken jou ook van PTA.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zoiets hebben we opgericht ja, en jij was de uitbater. Weet je nog?
Heel goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh... oja. Ik ken jou ook van PTA..
.
Ons geheugen werkt nog goedquote:
Nee, maar jij doelt op het tienjarig bestaan. Had er al een bericht over gehad idd. Of ik een stukje wilde schrijven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:19 schreef ACT-F het volgende:
Heel goed![]()
![]()
Jij was toen mod. 26 juli, weet je nog?
Dat hardrijdersclubje of zo?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zoiets hebben we opgericht ja, en jij was de uitbater. Weet je nog?
Ik ga voor de slak.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:20 schreef Kreator het volgende:
Die 2e garnaal. Die lijkt mij zwanger.
Groetjes,
Krea.
Gelukkig staat er 'My Fishtank'. Dacht zowaar dat je was wezen duiken in de Marianentrog.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:20 schreef Kreator het volgende:
Groetjes,
Krea.
Dat zei ik laatst en toen zei jij neequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:20 schreef Kreator het volgende:
Groetjes,
Krea.
Heb je coke gehad ofzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gelukkig staat er 'My Fishtank'. Dacht zowaar dat je was wezen duiken in de Marianentrog.
Schrijven? Een groots feest op touw zetten zul je bedoelenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar jij doelt op het tienjarig bestaan. Had er al een bericht over gehad idd. Of ik een stukje wilde schrijven..
Dat is nog veel ouder. Houd je wel even rekening met de jongeren hier? Zij moeten ook mee kunnen praten, Samzz is al weg door het fossiele gelulquote:
Mja. Dit ziet er toch anders uit dan anders.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst en toen zei jij nee.
Geloof mij gewoon eens een keerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja. Dit ziet er toch anders uit dan anders.. sowwy dopje.
Dat kan ik met m'n karige salaris niet betalen. Ik moet het doen met goedkope Spaanse huiswijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je coke gehad ofzo.. Ik moest 'iets' bedenken....
Het Grote Chronische Hardrijders Topic (deel 2)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef ACT-F het volgende:
Dat is nog veel ouder. Houd je wel even rekening met de jongeren hier? Zij moeten ook mee kunnen praten, Samzz is al weg door het fossiele gelul
Oude posts van jezelf teruglezen is nooit grappig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het Grote Chronische Hardrijders Topic (deel 2)
Dat waren de tijden. Samen met de Bello 975 over 's lands wegen...
Geniaal hoe die moraalridders toehaptenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het Grote Chronische Hardrijders Topic (deel 2)
Dat waren de tijden. Samen met de Bello 975 over 's lands wegen...
Wie was die bron?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar je hebt dus ook een clitpiercing, vernam ik uit betrouwbare bron?
David.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
Wat een leuke mensen in dit topic.
[..]
Wie was die bron?
Ik ga tv kijken.quote:Op zondag 26 november 2000 15:10 schreef Kreator het volgende:
Hehehehe....
Net alsof ik dus hier elke post uit de history ga lezen om te kijken of m'n topic al geweest of niet....dat werkt dus niet op zo'n mass-forum, tenzij je hier 24/7 zit, en dat ben ik niet van plan...
Mooie tijden waren dat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geniaal hoe die moraalridders toehapten
Welke Davidquote:
Best wel. Maar dat zei je moeder gisteren ook tegen me.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:31 schreef Kreator het volgende:
Achteraf gezien, heb ik gefaald:
[..]
Ik ga tv kijken.
Welke?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat.Heb Bello hier nog steeds liggen ergens in een doos.
De gitarist. Maar dat was maar een flauwe garp.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke David? Ten tijde van m'n ex had ik 'm nog niet
.
...waarom reageer ik op elk topic dat hier naar boven wordt gehaald.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:34 schreef ACT-F het volgende:
Flitspaal Zuiderval Enschede ontploft... :).
Ja, dat dacht ik al. M'n ex heet ook David, vandaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De gitarist. Maar dat was maar een flauwe garp.
Schoremquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:34 schreef ACT-F het volgende:
Flitspaal Zuiderval Enschede ontploft... :).
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:36 schreef Kreator het volgende:
-edit- heb toevallig mijn Stinger laatst weggegooid.
HEILIGSCHENNIS!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
...waarom reageer ik op elk topic dat hier naar boven wordt gehaald..
*weg*
-edit- heb toevallig mijn Stinger laatst weggegooid.
En dat ligt maar te liggen nu?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Iets van 900 gulden destijds volgens mij.
Ja, die niet. Die vertelde me alleen dat je slecht pijpt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. M'n ex heet ook David, vandaar.
Je liegtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, die niet. Die vertelde me alleen dat je slecht pijpt.
Nostalgie hè. En iets van 900 gulden gooi ik niet zo in de ton.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat ligt maar te liggen nu?Misschien ben ik wel geïnteresseerd
Werkt dat nog?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat ligt maar te liggen nu?Misschien ben ik wel geïnteresseerd
Het heeft me een hoop boetes gescheeld. Met het ontwijken van één controle was het al terugverdiend. Maar ik reed dan ook regelmatig 130/140 op de provinciale wegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Die geluidjes. Wat was dat mooi.Op 2 km afstand alvast beginnen met zwaaien naar oom flitsagent.
Toen jij weggingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
Hoe lang is het geleden dat dit topic zo snel ging?
Jij had toen toch ook die 'Denderende Dinsdag' op de A1 Photoshop gemaakt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het heeft me een hoop boetes gescheeld. Met het ontwijken van één controle was het al terugverdiend. Maar ik reed dan ook regelmatig 130/140 op de provinciale weg
dan wil het nog wel een keer uit jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het heeft me een hoop boetes gescheeld. Met het ontwijken van één controle was het al terugverdiend. Maar ik reed dan ook regelmatig 130/140 op de provinciale weg
Nee, dat was Keromane, hij zat ook een tijd op FOK! Toen had ik nog geen Photoshop skillzquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij had toen toch ook die 'Denderende Dinsdag' op de A1 Photoshop gemaakt?
Ik heb hem ook nog ergens.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, dat was Keromane, hij zat ook een tijd op FOK! Toen had ik nog geen Photoshop skillzIk zal dat plaatje eens opzoeken in mijn grote TTC-archief.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog ergens.Hilarisch...
Die zandbank + kinderen op de A1...
Ik ben nu helemaal verzonken in mijn archief. Zie ik mezelf weer terug bijna 10 jaar geleden met mijn TTC t-shirtquote:
Eerder andersomquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja dat snapte ik. Maar das niet vanuit PTA opgericht?
Nee dat was al lang voor PTA.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja dat snapte ik. Maar das niet vanuit PTA opgericht?
Geniale repo jaquote:
Ouwequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Afijn, ik gaat nog even voor de buis liggen.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je ontvangt nu een dm als iemand je quote. Goeie poep!
Ik denk niet dat een buis lekker pijptquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Afijn, ik gaat nog even voor de buis liggen.
Mateloos irritant.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je ontvangt nu een dm als iemand je quote. Goeie poep!
Ja daarom.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh ja sorry. Wist niet dat jij enorm populair was
Had vanmiddag geen tijd en nu zit ik de hele avond op mobiel dus geen last.quote:
dondersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef ACT-F het volgende:
Soms hadden we echt geen leven behalve het TTC-forum!
[ afbeelding ]
Pure nostalgiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
http://web.archive.org/we(...)/www.tuftufclub.com/
die link is hetzelfde als je vorigequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:08 schreef Daywalk3r het volgende:
http://web.archive.org/we(...)/www.tuftufclub.com/
Niiiicee
Nog eventjes en ik ga een klein rondje doen met m'n hondje en dan naar boven.quote:
?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:19 schreef d1ce het volgende:
Iedereen klaar voor Tropical Night zaterdag?
Ik ga iets etenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog eventjes en ik ga een klein rondje doen met m'n hondje en dan naar boven.
Aanstellertquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zie het.
Bedankt.
Dan slaap ik van t weekend wel thuis in Almelo
Saai. Aanrader als Twentenaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zie het.
Bedankt.
Dan slaap ik van t weekend wel thuis in Almelo
ok goede reden welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heb zaterdag en zondag verjaardag van familie![]()
dus ik ben dan wel kapot savonds
Tropische regen, zoals elk jaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:19 schreef d1ce het volgende:
Iedereen klaar voor Tropical Night zaterdag?
Gezellig op met de fam. naar Hengeloquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heb zaterdag en zondag verjaardag van familie![]()
dus ik ben dan wel kapot savonds
Dus je scheert niet meer?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
Openbaring. Het maakt niet uit of je je schaamhaar wel of niet scheert, een vagina is een vagina.
Jawel. Schaamhaar is ranzig. Ik hoorde het net op tv.quote:
Nu snap ik waarom ze seks vroeger vies vonden. Tegenwoordig hoor je dat steeds minder.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Schaamhaar is ranzig. Ik hoorde het net op tv.
Nog wakkerquote:
Maandag en dinsdag ook nogquote:Op woensdag 11 juli 2012 07:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee joh, nog maar 2 na vandaag
Sel![]()
Davidquote:Op woensdag 11 juli 2012 07:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee joh, nog maar 2 na vandaag
Sel![]()
Istrië?quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:59 schreef Impect het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag ook nog![]()
Daarna lekker 10 dagen Kroatië
Ja:) Poreçquote:
Ik was er twee jaar geleden. Nabij Pula (in Stoja). Heb voornamelijk in de zee gedobberd op een luchtbedje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:51 schreef Impect het volgende:
[..]
Ja:) Poreç![]()
Niet eerder geweest, iemand tips voor bezienswaardigheden in de buurt daar?
Draganquote:
Ja we gaan met de auto dus vrij om te gaan en staan waar we willenquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik was er twee jaar geleden. Nabij Pula (in Stoja). Heb voornamelijk in de zee gedobberd op een luchtbedje.Pula is wel een mooie (oude) en redelijk grote stad. Amfitheater en andere Romeinse ruïnes en zo. Is wel het bezoeken waard. Verder af en toe de overige kustplaatsjes bezocht (Rovinj, Medulin, enz). Ook zijn er her en der grote grotten waar je een bezoekje aan kan brengen.
Weet niet of je met de auto gaat? De afstanden in Istrië zijn prima te overzien, dus een tripje naar Rijeka is wellicht ook de moeite waard. Had ik toen helaas geen tijd voor. Die kustweg (de E751) langs de oostkust van Istrië richting Rijeka is schitterend.Heb ik op de terugweg genomen.
No probs.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:08 schreef Impect het volgende:
[..]
Ja we gaan met de auto dus vrij om te gaan en staan waar we willen
Oké, zal eens even een beetje informatie opzoeken over die steden![]()
Thx
Hier regent hetquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dragan
Ik zit alweer in de trein. Van brabant terug naar A'lo. Straks longfoto's maken en naar de longarts. Ik verwacht dat ik weer word opgenomen.
Ah het zonnetje schijntWordt een mens vrolijk van.
Ah oké, dat zouden we op de heenweg nog kunnen doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
No probs.
Deze zijn ook wel de moeite waard: http://nl.wikipedia.org/wiki/Grotten_van_Postojna & http://nl.wikipedia.org/wiki/Meer_van_Bled
(Beide in Slovenië)
Bij de Grotten van Postojna scheur je met een Indiana Jones-achtig treintje door de grotten heen. Ook leuk.
Kim haalt me op van het station en gaat straks mee naar het ziekenhuis. Als ik moet blijven moet zij mn spullen ophalen thuis. Ik heb altijd een tas klaarstaan met pyama en toiletspullen in geval dat..quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier regent het. Moet je dit helemaal alleen doen trouwens?
Oh, gelukkig. En je ouders?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kim haalt me op van het station en gaat straks mee naar het ziekenhuis. Als ik moet blijven moet zij mn spullen ophalen thuis. Ik heb altijd een tas klaarstaan met pyama en toiletspullen in geval dat..
He getver, ik lijk zo wel een oud wijf![]()
Met UFO's erop?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n nieuwe pilletjes werken wel, gister lekker relaxed in slaap gesukkeld
Somsquote:
Even iets rechtzetten, het was een toevallige omstandigheid, jouw pleidooi, en het contact met Opa en mij viel samen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't is dat ik niet kan quoten wat er "achter" is gepost.
Man, fijn dat mensen alleen maar de nadelen zien aan mods
Nou, eindelijk danquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n nieuwe pilletjes werken wel, gister lekker relaxed in slaap gesukkeld
BOH! Heerlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |