Oh da's lekker makkelijk. Jij weet heel goed dat ik geen DM's openbarst maken.quote:
DM mij het maar dan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh da's lekker makkelijk. Jij weet heel goed dat ik geen DM's openbarst maken.
Als je even wacht tot ik thuis ben, dan zal ik dat gaarne voor je doen.quote:
vervelendquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
maar hoe is het nu verder met jou dan Samzz?
Goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
maar hoe is het nu verder met jou dan Samzz?
Nee, ik weet dat David Teun aangegeven heeft bij de admins.quote:
is dat niet de taak van een mod, mensen aangeven (die iets verkeerds doen)?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat David Teun aangegeven heeft bij de admins.
Godsalmachtig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat David Teun aangegeven heeft bij de admins.
Waarom zeg je dan eerst dat je niks gedaan hebtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Godsalmachtig.
Ik zal het nog één keer uitleggen:
Hij post die "doodsverwensingen"
Ik note dat en meld dat omdat-het-hoort
Hij wordt geband
Ik vind dat niet nodig en meld dat
Hij wordt binnen het halve uur unband
Ik hoor 4 uur later nog elke 2 seconden wat voor nazihond ik ben
Dat zeg ik, wáár heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan eerst dat je niks gedaan hebt?
Ik zal in eerste instantie niet noten of melden (alleen als het echt MOET) maar netjes dat je hem dan weer laat unbannen. Top. Regels zijn regels in dat geval.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Godsalmachtig.
Hij wordt geband
Dit is het verhaal zoals het is. Waar ik, en wellicht de meesten over verbolgen zijn is dat dit overduidelijk grappig bedoelde opmerking intern wordt doorgegeven, dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Godsalmachtig.
Hij wordt geband
Dat doe ik omdat het hoort. Dat staat er ook bij. Het is NOOIT mijn bedoeling geweest je te laten bannen, dat weet jij en dat heb ik jou gezegd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit is het verhaal zoals het is. Waar ik, en wellicht de meesten over verbolgen zijn is dat dit overduidelijk grappig bedoelde opmerking intern wordt doorgegeven, dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.
dat zullen wellicht de regels zijn, dat ook de grappig bedoelde dingen die de grens overschrijven, aangegeven dienen te worden...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit is het verhaal zoals het is. Waar ik, en wellicht de meesten over verbolgen zijn is dat dit overduidelijk grappig bedoelde opmerking intern wordt doorgegeven, dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.
Dit dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zullen wellicht de regels zijn, dat ook de grappig bedoelde dingen die de grens overschrijven, aangegeven dienen te worden...
gewoon meer in de vbl-sc posten man, wij waarderen je wel zoals ze hier niet doen, dat is te merken hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doe ik omdat het hoort. Dat staat er ook bij. Het is NOOIT mijn bedoeling geweest je te laten bannen, dat weet jij en dat heb ik jou gezegd.
Ik snap werkelijk niet wat nu nog steeds het fucking probleem is.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kun je mij die regel letterlijk citeren? Want het lijkt me niet de bedoeling dat als er ergens 'dood' staat, dat het ook opgevat moet worden als een doodsverwensing.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat doe ik omdat het hoort. Dat staat er ook bij. Het is NOOIT mijn bedoeling geweest je te laten bannen, dat weet jij en dat heb ik jou gezegd.
Ik snap werkelijk niet wat nu nog steeds het fucking probleem is.
Onzin. Er zijn nauwelijks regels. Men gaat uit van gezond verstand... verschuilen achter regeltjes is dan wel heel slap.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zullen wellicht de regels zijn, dat ook de grappig bedoelde dingen die de grens overschrijven, aangegeven dienen te worden...
Nee, ik zie hetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.
En San, er is volgens mij nergens te vinden dat David zei dat jij niks had gemeld of wat.
Hele tijd zien we je niet en als je dan eens komt (hihiquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon meer in de vbl-sc posten man, wij waarderen je wel zoals ze hier niet doen, dat is te merken hoor
ik waardeer David op heel FOK! wel hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon meer in de vbl-sc posten man, wij waarderen je wel zoals ze hier niet doen, dat is te merken hoor
jij weet precies wat de regels zijn? en dat deze er nauwelijks zijn?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn nauwelijks regels. Men gaat uit van gezond verstand... verschuilen achter regeltjes is dan wel heel slap.
Met olie op t vuur door T en Kreaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hele tijd zien we je niet en als je dan eens komt (hihi) trap je een rel en ga je maar door en door
Ja ik weet dat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik waardeer David op heel FOK! wel hoor
[..]
jij weet precies wat de regels zijn? en dat deze er nauwelijks zijn?
Kun jij even ergens anders spelen?quote:
Omdat het leuk isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hele tijd zien we je niet en als je dan eens komt (hihi) trap je een rel en ga je maar door en door
Nee, openbaar forum dit datquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wij waarderen je wel zoals ze hier niet doen, dat is te merken hoor
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |