Alleen voor mensen met een kruissnelheid > 140 km/u
Hiermee zal ik wel eens willen gummen op de A35:
Mijn tip v/d dag: altijd blijven spiegelen om KLPD'ers voor te zijn!
quote:nah.... het stuur zit aan de verkeerde kant
Op zondag 28 juli 2002 00:31 schreef 100% Tukker het volgende:Hiermee zal ik wel eens willen gummen op de A35:
Maar... geen ervaring met de "mannen in de volvo's"... wel met hard rijden
quote:Altijd leuke om dergelijke mensen even een poepie te laten ruiken...
Op zondag 28 juli 2002 00:34 schreef chown het volgende:
Met een Alfa Romeo 146 1.8 twin-spark op de A8 met 220 door de bocht bij purmerend (zweten) met een Ford Focus bestuurder die dacht dat'ie sneller kon
De A35 > A35/A1 -> A1 bochtencombinatie is ook errug lekker met 170...
quote:En meteen die blokjes onder je gaspedaal weg timmeren...
Op zondag 28 juli 2002 00:36 schreef Kreator het volgende:
DE truc om chronisch hard te rijden is natuurlijk je gaspedaal vastlijmen of een lease-auto krijgen. Die gaan in het algemeen niet zachter dan 150-160.
quote:Jawel hoor
Op zondag 28 juli 2002 00:36 schreef Kreator het volgende:
DE truc om chronisch hard te rijden is natuurlijk je gaspedaal vastlijmen of een lease-auto krijgen. Die gaan in het algemeen niet zachter dan 150-160.
Ik wil 'm namelijk ook kopen, maar ik vind het wel erg duur voor een radardetector. Dus wil ik weten of deze ook echt zoveel beter is als bijv. die halfords dingen.
quote:De VW Golf schijnt ook een magneet in het linkerportier te hebben... vandaar dat je ze altijd op linkerbaan ziet...
Op zondag 28 juli 2002 00:36 schreef Kreator het volgende:
DE truc om chronisch hard te rijden is natuurlijk je gaspedaal vastlijmen of een lease-auto krijgen. Die gaan in het algemeen niet zachter dan 150-160.
quote:Kan je beter voor een Bel 975 gaan... die is half zo duur!
Op zondag 28 juli 2002 00:38 schreef SwissCom het volgende:
Ik wil weten wie de nieuwe STINGER DSI al heeft, en of deze goed bevalt.Ik wil 'm namelijk ook kopen, maar ik vind het wel erg duur voor een radardetector. Dus wil ik weten of deze ook echt zoveel beter is als bijv. die halfords dingen.
quote:Ik dus ook, maar die stinger DSI heeft bijv. wel weer het voordeel van een GPS-unit gekoppeld aan radar scanning. Bovendien is hij 100% onzichtbaar voor een radardetectordetector zoals bijv. de Zwitserse politie gebruikt. Ook slaat hij in het geheugen op waar/wanneer je geflitst bent en de gegevens van die paal (bijv. onjuiste afstelling) waardoor je in je eventuele bezwaarschrift sterker staat.
Op zondag 28 juli 2002 00:39 schreef 100% Tukker het volgende:[..]
Kan je beter voor een Bel 975 gaan... die is half zo duur!
Vrijwel net zo goed als een normalen Stinger... ik betwijfel of die DSI wel zo heel veel beter is...
Nu let ik veel beter op, rij nooit harder dan 170 teller (meer = rijbewijs foetsie) en rijd ik 's avonds en 's nachts als het rustig op de snelweg is nooit "recht" onder die signaleringsborden door, aangezien daar aan de achterkant ook trajectcontroles kunnen zitten. Altijd dus ff 2 banen gebruiken als je er onderdoor rijdt, kweenie of het helpt maartoch
quote:Of je staat bij het stoplicht met je Audi quatro 2.3E Avant 100 (2dehandsje), komt er zo'n puber naast je staan met z'n golfje en te losse voetje op het gaspedaal. Meent die dat ie me ff kan laten zien hoe je snel hij was..
Op zondag 28 juli 2002 00:34 schreef chown het volgende:
Met een Alfa Romeo 146 1.8 twin-spark op de A8 met 220 door de bocht bij purmerend (zweten) met een Ford Focus bestuurder die dacht dat'ie sneller kon
quote:Toevallig zo'n lid van de TDI Tarmac Terrorists?
Op zondag 28 juli 2002 23:00 schreef -CRASH- het volgende:[..]
Of je staat bij het stoplicht met je Audi quatro 2.3E Avant 100 (2dehandsje), komt er zo'n puber naast je staan met z'n golfje en te losse voetje op het gaspedaal. Meent die dat ie me ff kan laten zien hoe je snel hij was..
.. mooi niet dus
Toen de naald richting 200 ging heb ik maar afgehaakt, ze zwaaide nog eens vrolijk, gaf nog wat gas bij en weg was ze
Vorige week meegereden naar het Spettacolo Sportivo Alfa Romeo in Assen, ik moet zeggen dat op zondagochtend vroeg, als het nog schemert, de A-28 een prachtweg is om lekker door te douwen....en met een prachtige 270 graden bocht bij Hoogeveen!
Met een setje AR 145's richting Assen geblazen en ik reed mee in een AR 145 met 185 echte peekaa's aan de wielen, dus tel uit je winst aan de krukas (dat is plus 10% ruim!)....heerlijk om lekker voluit accelererend als een 185pk sterke Madeno 146 2.0 Ti achter je aanjaagt, die bocht door te gaan en door te jagen naar 190km/h in zijn 4, dan 5 in te leggen en de teller richting 220km/h te sturen....en dan het geluid...die AR waarin ik meereed maakt ongeveer even veel lawaai als een Groep A rally wagen....manmanman....
quote:195 met een zwaar verlaagde en aangepaste mini is ook eeeerg hard. Geen vering, geen geluidsdemper, dubbele carborateur, 13" velgjes, quick shift etc etc...
Op zondag 22 september 2002 20:06 schreef amnesiac het volgende:
150 km/u met een peugeot 205 1.4 uit '88 op de snelweg is een hele ervaring moet ik zeggen
quote:
Op zondag 22 september 2002 19:51 schreef Doix het volgende:
Met een setje AR 145's richting Assen geblazen en ik reed mee in een AR 145 met 185 echte peekaa's aan de wielen, dus tel uit je winst aan de krukas (dat is plus 10% ruim!)....heerlijk om lekker voluit accelererend als een 185pk sterke Madeno 146 2.0 Ti achter je aanjaagt, die bocht door te gaan en door te jagen naar 190km/h in zijn 4, dan 5 in te leggen en de teller richting 220km/h te sturen....en dan het geluid...die AR waarin ik meereed maakt ongeveer even veel lawaai als een Groep A rally wagen....manmanman....
hhehe gaan met die banaan met 140km/u +
ik 200 meter later ook, moest de afslag hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |