abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5173934
Wegens onverwacht succes van deel 1...

Alleen voor mensen met een kruissnelheid > 140 km/u

Hiermee zal ik wel eens willen gummen op de A35:

Mijn tip v/d dag: altijd blijven spiegelen om KLPD'ers voor te zijn!

pi_5173940
Iemand die nog tips heeft of ervaringen uit wil wisselen?
  zondag 28 juli 2002 @ 00:34:58 #3
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5173983
Met een Alfa Romeo 146 1.8 twin-spark op de A8 met 220 door de bocht bij purmerend (zweten ) met een Ford Focus bestuurder die dacht dat'ie sneller kon
Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
  zondag 28 juli 2002 @ 00:35:43 #4
20741 generalist
Watch me do it!
pi_5173996
quote:
Op zondag 28 juli 2002 00:31 schreef 100% Tukker het volgende:Hiermee zal ik wel eens willen gummen op de A35:
nah.... het stuur zit aan de verkeerde kant

Maar... geen ervaring met de "mannen in de volvo's"... wel met hard rijden

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  Official ESF Kreviewer zondag 28 juli 2002 @ 00:36:19 #5
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5174004
DE truc om chronisch hard te rijden is natuurlijk je gaspedaal vastlijmen of een lease-auto krijgen. Die gaan in het algemeen niet zachter dan 150-160.
pi_5174009
quote:
Op zondag 28 juli 2002 00:34 schreef chown het volgende:
Met een Alfa Romeo 146 1.8 twin-spark op de A8 met 220 door de bocht bij purmerend (zweten ) met een Ford Focus bestuurder die dacht dat'ie sneller kon
Altijd leuke om dergelijke mensen even een poepie te laten ruiken...

De A35 > A35/A1 -> A1 bochtencombinatie is ook errug lekker met 170...

pi_5174024
quote:
Op zondag 28 juli 2002 00:36 schreef Kreator het volgende:
DE truc om chronisch hard te rijden is natuurlijk je gaspedaal vastlijmen of een lease-auto krijgen. Die gaan in het algemeen niet zachter dan 150-160.
En meteen die blokjes onder je gaspedaal weg timmeren...
  zondag 28 juli 2002 @ 00:37:55 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5174028
quote:
Op zondag 28 juli 2002 00:36 schreef Kreator het volgende:
DE truc om chronisch hard te rijden is natuurlijk je gaspedaal vastlijmen of een lease-auto krijgen. Die gaan in het algemeen niet zachter dan 150-160.
Jawel hoor
The truth was in here.
pi_5174035
Ik wil weten wie de nieuwe STINGER DSI al heeft, en of deze goed bevalt.

Ik wil 'm namelijk ook kopen, maar ik vind het wel erg duur voor een radardetector. Dus wil ik weten of deze ook echt zoveel beter is als bijv. die halfords dingen.

[b]Aerodynamics ... is for people who can't build engines[/b] [i]Enzo Ferrari[/i]
pi_5174043
* Viperdesign is een chronische hardrijder in opleiding
pi_5174045
quote:
Op zondag 28 juli 2002 00:36 schreef Kreator het volgende:
DE truc om chronisch hard te rijden is natuurlijk je gaspedaal vastlijmen of een lease-auto krijgen. Die gaan in het algemeen niet zachter dan 150-160.
De VW Golf schijnt ook een magneet in het linkerportier te hebben... vandaar dat je ze altijd op linkerbaan ziet...
pi_5174057
quote:
Op zondag 28 juli 2002 00:38 schreef SwissCom het volgende:
Ik wil weten wie de nieuwe STINGER DSI al heeft, en of deze goed bevalt.

Ik wil 'm namelijk ook kopen, maar ik vind het wel erg duur voor een radardetector. Dus wil ik weten of deze ook echt zoveel beter is als bijv. die halfords dingen.


Kan je beter voor een Bel 975 gaan... die is half zo duur! Vrijwel net zo goed als een normalen Stinger... ik betwijfel of die DSI wel zo heel veel beter is...
pi_5174112
quote:
Op zondag 28 juli 2002 00:39 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Kan je beter voor een Bel 975 gaan... die is half zo duur! Vrijwel net zo goed als een normalen Stinger... ik betwijfel of die DSI wel zo heel veel beter is...


Ik dus ook, maar die stinger DSI heeft bijv. wel weer het voordeel van een GPS-unit gekoppeld aan radar scanning. Bovendien is hij 100% onzichtbaar voor een radardetectordetector zoals bijv. de Zwitserse politie gebruikt. Ook slaat hij in het geheugen op waar/wanneer je geflitst bent en de gegevens van die paal (bijv. onjuiste afstelling) waardoor je in je eventuele bezwaarschrift sterker staat.
[b]Aerodynamics ... is for people who can't build engines[/b] [i]Enzo Ferrari[/i]
pi_5178495
Ha, laatst gelachen tijdens een 'wedstrijdje': Ik haal een of andere BMW in en net als ik ernaast zit, geeft 'ie een partij gas! Ik denk: leuk, ik doe mee Tijdje 170-180 gereden en openees trapt die BMW hard op zn rempedaal. Jawel, een flitspaaltje op 50 meter. Ik denk: gewoon doorrijden. Het was zo'n voorkant-flitser en ik zat op mn motor
pi_5181408
Hmja, ik ben 1 keer gepakt met 149 km/h waar je 120 mocht... (teller 160).
Ik had zo'n f*cking k*t apparaat van een Quintezz achter de voorruit hangen, die ging dus pas piepen toen ik al geflitst was.

Nu let ik veel beter op, rij nooit harder dan 170 teller (meer = rijbewijs foetsie) en rijd ik 's avonds en 's nachts als het rustig op de snelweg is nooit "recht" onder die signaleringsborden door, aangezien daar aan de achterkant ook trajectcontroles kunnen zitten. Altijd dus ff 2 banen gebruiken als je er onderdoor rijdt, kweenie of het helpt maartoch

pi_5181938
quote:
Op zondag 28 juli 2002 00:34 schreef chown het volgende:
Met een Alfa Romeo 146 1.8 twin-spark op de A8 met 220 door de bocht bij purmerend (zweten ) met een Ford Focus bestuurder die dacht dat'ie sneller kon
Of je staat bij het stoplicht met je Audi quatro 2.3E Avant 100 (2dehandsje), komt er zo'n puber naast je staan met z'n golfje en te losse voetje op het gaspedaal. Meent die dat ie me ff kan laten zien hoe je snel hij was.. .. mooi niet dus
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_5185947
quote:
Op zondag 28 juli 2002 23:00 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Of je staat bij het stoplicht met je Audi quatro 2.3E Avant 100 (2dehandsje), komt er zo'n puber naast je staan met z'n golfje en te losse voetje op het gaspedaal. Meent die dat ie me ff kan laten zien hoe je snel hij was.. .. mooi niet dus


Toevallig zo'n lid van de TDI Tarmac Terrorists? Die blaas ik er met m'n simpele blokje ook meestal wel uit...
pi_5186732
Met een BMW 5.28i ooit een keer geprobeerd een BMW M5 bij te houden met een veel te mooie vrouw achter het stuur...

Toen de naald richting 200 ging heb ik maar afgehaakt, ze zwaaide nog eens vrolijk, gaf nog wat gas bij en weg was ze

[b] You don't need to, emerge from nothing.... you don't need to tear away... [/b]
pi_5922094
Kicke topic!

Vorige week meegereden naar het Spettacolo Sportivo Alfa Romeo in Assen, ik moet zeggen dat op zondagochtend vroeg, als het nog schemert, de A-28 een prachtweg is om lekker door te douwen....en met een prachtige 270 graden bocht bij Hoogeveen!

Met een setje AR 145's richting Assen geblazen en ik reed mee in een AR 145 met 185 echte peekaa's aan de wielen, dus tel uit je winst aan de krukas (dat is plus 10% ruim!)....heerlijk om lekker voluit accelererend als een 185pk sterke Madeno 146 2.0 Ti achter je aanjaagt, die bocht door te gaan en door te jagen naar 190km/h in zijn 4, dan 5 in te leggen en de teller richting 220km/h te sturen....en dan het geluid...die AR waarin ik meereed maakt ongeveer even veel lawaai als een Groep A rally wagen....manmanman....

  zondag 22 september 2002 @ 20:06:18 #20
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_5922260
150 km/u met een peugeot 205 1.4 uit '88 op de snelweg is een hele ervaring moet ik zeggen
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  Official ESF Kreviewer maandag 23 september 2002 @ 08:40:56 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5928647
quote:
Op zondag 22 september 2002 20:06 schreef amnesiac het volgende:
150 km/u met een peugeot 205 1.4 uit '88 op de snelweg is een hele ervaring moet ik zeggen
195 met een zwaar verlaagde en aangepaste mini is ook eeeerg hard. Geen vering, geen geluidsdemper, dubbele carborateur, 13" velgjes, quick shift etc etc...
  maandag 23 september 2002 @ 08:46:17 #22
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5928680
quote:
Op zondag 22 september 2002 19:51 schreef Doix het volgende:


Met een setje AR 145's richting Assen geblazen en ik reed mee in een AR 145 met 185 echte peekaa's aan de wielen, dus tel uit je winst aan de krukas (dat is plus 10% ruim!)....heerlijk om lekker voluit accelererend als een 185pk sterke Madeno 146 2.0 Ti achter je aanjaagt, die bocht door te gaan en door te jagen naar 190km/h in zijn 4, dan 5 in te leggen en de teller richting 220km/h te sturen....en dan het geluid...die AR waarin ik meereed maakt ongeveer even veel lawaai als een Groep A rally wagen....manmanman....


The truth was in here.
  maandag 23 september 2002 @ 11:02:08 #23
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_5929905
hehehe kom ik aan met mijn clio 1.2 (2000) maar wel uitgerust met stinger ventura en een morpheous geodesy

hhehe gaan met die banaan met 140km/u +

Assumption is the mother of all fuckups. Bezoek ook http://www.flitspaal.nu
pi_5930466
met een Volvo 960 3 liter automaat (stationwagon) met een autoambulance erachter een golf gti eruit trekken tot de 160 toen haakte ie af


ik 200 meter later ook, moest de afslag hebben

pi_5930975
Wat is nou eigenlijk de bedoeling van dit topic Beetje opscheppen?
* K3 doet dan graag mee
123
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')