vroegâhquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel man. We hebben eens een topic volgegooid in minder dan een half uur.
Doei he ouwe wasbeerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:29 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Ik ga rukken.
Doei skatjes. En Steven.
Graag gedaanquote:
Toen ik er nog wasquote:
Ja das ook zoquote:
vrijdag in ieder gevalquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Woutervrijdag+zaterdag (+zondag) naar Rietmolen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je beticht mij van brandstichting? Ban!
zal eens kijken als ik tijd hebquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag gedaan. Kom je nog eens in het radiotopic
?
[..]
Toen ik er nog was. Ik zie een patroon.
quote:
blijf je nu wel wat langer?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik er nog was. Ik zie een patroon.
mooi werk!quote:
En ook nog eens van een ontzettende huilliequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je beticht mij van brandstichting? Ban!
Permban!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En ook nog eens van een ontzettende huillie
En ook nog eens om een overduidelijk grapjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, het kwam als donderslag bij heldere hemel
Als ik zie dat je hier om het minste of geringste een ban aan je broek hebt, ik weet niet hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
blijf je nu wel wat langer?
[..]
mooi werk!
zaterdag weer m'n held achter de tafels![]()
Proxyquote:
Ikke wel een beetje. En je mooie tekeningen ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
Goed, nu weer lief.
Wie, op David na, heeft mij gemist?
Hoi, ik ben Machiel!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
Goed, nu weer lief.
Wie, op David na, heeft mij gemist?
nog nooit last van gehadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik zie dat je hier om het minste of geringste een ban aan je broek hebt, ik weet niet hoor.
Hoi Machiel! Ik ben Samzz en ik heb een alcoholprobleem.quote:
Jij bent dan ook het braafste jongetje van de klas.quote:
hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent dan ook het braafste jongetje van de klas.
ALLES bannen van 0.0.0.0 tot 254.254.254.254, BAM!quote:
Nou, gewoonquote:
Zo'n kont wil ik ook welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wij gezonde knapen allemaal!
[ afbeelding ]
DDR staat voor Duitse Democratische Republiek, dus het zat wel snor dacht ik. Maar sinds vandaag ben ik erachter dat de titel de lading niet dekt. En dat geldt ook voor opmerkingen in het openbaar richting de VoPo. Als je iets roept wat de lading niet dekt word je opgepakt. Gelukkig heb ik gratie gekregen, maar ik ben nog steeds gedesillusioneerdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ook nog eens om een overduidelijk grapje. Heb je nog wel vertrouwen in het hier geldende rechtssysteem? * Samzz microfoon voorhoudt.
Ja, geen lipjes/tietjes te zienquote:
Van mij welquote:
En je staat nu natuurlijk op de zwarte (of rode) lijst! How does that make you feel? * Samzz microfoon weer voorhoudt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
DDR staat voor Duitse Democratische Republiek, dus het zat wel snor dacht ik. Maar sinds vandaag ben ik erachter dat de titel de lading niet dekt. En dat geldt ook voor opmerkingen in het openbaar richting de VoPo. Als je iets roept wat de lading niet dekt word je opgepakt. Gelukkig heb ik gratie gekregen, maar ik ben nog steeds gedesillusioneerd
ach, over de schreef gaan is een ruim begrip en soms is de grens aardig rekbaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, gewoon. Jij bent niet iemand die snel over de schreef gaat, heb ik het idee. Ik ook niet, trouwens
.
Ah, oké. Google Ads en zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, geen lipjes/tietjes te zien
zaterdag kom ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
blijf je nu wel wat langer?
[..]
mooi werk!
zaterdag weer m'n held achter de tafels![]()
Laten we de Gestapo pakken. Kom bij de ondergrondsequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
DDR staat voor Duitse Democratische Republiek, dus het zat wel snor dacht ik. Maar sinds vandaag ben ik erachter dat de titel de lading niet dekt. En dat geldt ook voor opmerkingen in het openbaar richting de VoPo. Als je iets roept wat de lading niet dekt word je opgepakt. Gelukkig heb ik gratie gekregen, maar ik ben nog steeds gedesillusioneerd
die heb je toch al?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
Krijg nou tieten, ik vind me daar een website met de meest coole labrets! Eindelijk een tof balletje voor m'n tragus, hoop ik
!
Ik heb stiekem altijd met stip in de hitparade willen staan eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je staat nu natuurlijk op de zwarte (of rode) lijst! How does that make you feel? * Samzz microfoon weer voorhoudt.
Bitch whut?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
Krijg nou tieten, ik vind me daar een website met de meest coole labrets! Eindelijk een tof balletje voor m'n tragus, hoop ik
!
+1quote:
Gestapo? Zijn dat lekkere wijven die we kunnen pakken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Laten we de Gestapo pakken. Kom bij de ondergrondse
Niet alleen met alcoholquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Machiel! Ik ben Samzz en ik heb een alcoholprobleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |