Ja dat is waarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik ben net ontslagen dus ik moet even kijken hoe of wat![]()
Al wil ik wel graag trouwens
Kan tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kan toch
Nee joh, ik neem alleen flipsels in de zeikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Dit klopt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee joh, ik neem alleen flipsels in de zeik
Maarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee joh, ik neem alleen flipsels in de zeik
quote:
Flipsels weet dat ik het niet meenquote:
Ik maakte een typo, per 1 oktober, boventalligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik maakte een typo, per 1 oktober, boventallig
En je moet ook tot 1 oktober werken? Of ben je eerder vrij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet tot 1 oktober werken ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:45 schreef Larisssa het volgende:
[..]
En je moet ook tot 1 oktober werken? Of ben je eerder vrij?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik maakte een typo, per 1 oktober, boventallig
Je bent er nog blij mee ook? Care to explain?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik denk dat ik die laat uitbetalenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:47 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Pfffff heb je geen vakantiedagen meer dan? of laat je die uitbetalen?
Ik hoop het nooit mee te maken in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die laat uitbetalenals ik nog wat over heb trouwens
Ik zat er nogal vast en dit was net de schop onder mijn kont die ik moest hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je bent er nog blij mee ook? Care to explain?
Mijn Engels is goed, mijn Duits nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:50 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik hoop het nooit mee te maken in ieder geval.
Gelukkig is er geen sprake van in mijn bedrijf. Misschien kan je daar solliciteren? Moet je wel goed engels en duits spreken
En ik wou nog wel echt schoppen en dat mocht nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zat er nogal vast en dit was net de schop onder mijn kont die ik moest hebben![]()
En ik kom er niet slecht mee weg dus ik heb echt niets te klagen.
Weet je al wat je erna gaat doen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zat er nogal vast en dit was net de schop onder mijn kont die ik moest hebben![]()
Hmm nou okquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij wilde aan mijn voeten zitten en dan zou ik jou schoppen, dat was hetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik wou nog wel echt schoppen en dat mocht niet
Ja Frans is ook een optiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn Engels is goed, mijn Duits nietFrans?
Also also also!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn Engels is goed, mijn Duits nietFrans?
Ehmm ben nog aan het uitzoeken wat precies. Maar eh in steekwoorden: creatief-communicatie-trainingen-strategie.quote:
ohjaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij wilde aan mijn voeten zitten en dan zou ik jou schoppen, dat was het
Tja het wordt wel lastig maar ik heb er alle vertrouwen in, vraag het me over 6 maanden nog eensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm nou ok
Hoop wel voor je dat je snel een leuke andere baan kunt vinden
Mij helpen met mijn wiet plantage dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehmm ben nog aan het uitzoeken wat precies. Maar eh in steekwoorden: creatief-communicatie-trainingen-strategie.
Oh leukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehmm ben nog aan het uitzoeken wat precies. Maar eh in steekwoorden: creatief-communicatie-trainingen-strategie.
Jij hebt weer andere kwaliteiten miss superzakelijk-ik-regel-het-welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja Frans is ook een optie![]()
Dat kan ik dan weer niet
Ich nehme alles zurück und behaupte das Gegenteilquote:
quote:
Nee, ik wil geen strafblad vanwege een plantquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mij helpen met mijn wiet plantage dus
Ik neem de schuld wel op mij, kan er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik wil geen strafblad vanwege een plant![]()
Thanksquote:
Ja dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ich nehme alles zurück und behaupte das Gegenteil
Hihiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij hebt weer andere kwaliteiten miss superzakelijk-ik-regel-het-wel
Steven wordt dus gepaktquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem de schuld wel op mij, kan er ook nog wel bij
En sowieso worden alleen sukkels gepakt
Haha ehm daar kom ik niet mee wegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem de schuld wel op mij, kan er ook nog wel bij
En sowieso worden alleen sukkels gepakt
Met drugs nog nooitquote:
Valt best mee, alleen afgelopen jaar was niet denderendquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ehm daar kom ik niet mee weg![]()
En jij bent op de een of andere manier wel iemand met pecht geloof ikDoe het niet
Som eens op wat allemaalquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Valt best mee, alleen afgelopen jaar was niet denderend
Sommige dingen zijn privequote:
Wacht! Jij bent Steven, die van die trolley?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met drugs nog nooit
Alleen met voetbal
oh ohquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Wacht! Jij bent Steven, die van die trolley?
Maar je zou best je eigen handeltje kunnen beginnen (in legale zaken dan hè) volgens mij kun jij dat heel goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Valt best mee, alleen afgelopen jaar was niet denderend
Ik woon in reserveduitsland, wat wil je danquote:
Dan de niet prive dingenquote:
Wahahahahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik woon in reserveduitsland, wat wil je dan
Wel een omgeving met lekkere ijsjes en aardbeienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik woon in reserveduitsland, wat wil je dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |