ohjaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij wilde aan mijn voeten zitten en dan zou ik jou schoppen, dat was het
Tja het wordt wel lastig maar ik heb er alle vertrouwen in, vraag het me over 6 maanden nog eensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm nou ok
Hoop wel voor je dat je snel een leuke andere baan kunt vinden
Mij helpen met mijn wiet plantage dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehmm ben nog aan het uitzoeken wat precies. Maar eh in steekwoorden: creatief-communicatie-trainingen-strategie.
Oh leukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehmm ben nog aan het uitzoeken wat precies. Maar eh in steekwoorden: creatief-communicatie-trainingen-strategie.
Jij hebt weer andere kwaliteiten miss superzakelijk-ik-regel-het-welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja Frans is ook een optie![]()
Dat kan ik dan weer niet
Ich nehme alles zurück und behaupte das Gegenteilquote:
quote:
Nee, ik wil geen strafblad vanwege een plantquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mij helpen met mijn wiet plantage dus
Ik neem de schuld wel op mij, kan er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik wil geen strafblad vanwege een plant![]()
Thanksquote:
Ja dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ich nehme alles zurück und behaupte das Gegenteil
Hihiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij hebt weer andere kwaliteiten miss superzakelijk-ik-regel-het-wel
Steven wordt dus gepaktquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem de schuld wel op mij, kan er ook nog wel bij
En sowieso worden alleen sukkels gepakt
Haha ehm daar kom ik niet mee wegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik neem de schuld wel op mij, kan er ook nog wel bij
En sowieso worden alleen sukkels gepakt
Met drugs nog nooitquote:
Valt best mee, alleen afgelopen jaar was niet denderendquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ehm daar kom ik niet mee weg![]()
En jij bent op de een of andere manier wel iemand met pecht geloof ikDoe het niet
Som eens op wat allemaalquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Valt best mee, alleen afgelopen jaar was niet denderend
Sommige dingen zijn privequote:
Wacht! Jij bent Steven, die van die trolley?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met drugs nog nooit
Alleen met voetbal
oh ohquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Wacht! Jij bent Steven, die van die trolley?
Maar je zou best je eigen handeltje kunnen beginnen (in legale zaken dan hè) volgens mij kun jij dat heel goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Valt best mee, alleen afgelopen jaar was niet denderend
Ik woon in reserveduitsland, wat wil je danquote:
Dan de niet prive dingenquote:
Wahahahahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik woon in reserveduitsland, wat wil je dan
Wel een omgeving met lekkere ijsjes en aardbeienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik woon in reserveduitsland, wat wil je dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |