En dat ruikt ook zo lekkerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kansloze actie was dat. Ik moest mijn broek wassen in nagellakremover
echt of nepquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is dat ik nogal traditioneel ben, anders had ik je nu ten huwelijk gevraagd
Hahahaha die is al bijna weer op! Die draag ik best veelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaa!
In mijn hoofd was ie andersmaar het is deze
Gehad? Waar staat het dat ons gesprek afgerond is?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Ok, de vrouwen hebben het over nagellak gehad. Mogen wij dan nu even over ehm...
Nou, iemand suggesties?
Ook goed. Maar wij mogen dan straks ook helemaal losquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gehad? Waar staat het dat ons gesprek afgerond is?
Ga jij nog naar Barcelona in oktober?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:35 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Hahahaha die is al bijna weer op! Die draag ik best veel
Laten we het over swag hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Ok, de vrouwen hebben het over nagellak gehad. Mogen wij dan nu even over ehm...
Nou, iemand suggesties?
Geef antwoord danquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gehad? Waar staat het dat ons gesprek afgerond is?
Jullie gaan altijd al helemaal losquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook goed. Maar wij mogen dan straks ook helemaal los
quote:
Als ik vrij kan krijgen van mijn werk misschien wel. Wil je mee?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ga jij nog naar Barcelona in oktober?
ahh wat liefquote:
Kokenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga koken, nieuw recept. Nieuwe kansen. De Ozan is gelukkig op 5min afstand
Nou ik ben net ontslagen dus ik moet even kijken hoe of watquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:38 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Als ik vrij kan krijgen van mijn werk misschien wel. Wil je mee?
Whehehe succes!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Wasda? Swarmaboer?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom zou ik dat doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |