Doeiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang het maar in utrecht is.. ik ben lui en douchen btw.. brb
En dit weet je dus niet meer?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het met jou ook niet over thee of ganzenbord gehad want ik haat thee
Wat?quote:
Dit is ook een goede tip voor mijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:25 schreef Larisssa het volgende:
Miauw
Bij de kruidvat nagellak in de aanbieding! Ook Catrice! 2 Voor 4 euro
Sorry... ik ben nagellak verslaafd
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:25 schreef Larisssa het volgende:
Miauw
Bij de kruidvat nagellak in de aanbieding! Ook Catrice! 2 Voor 4 euro
Sorry... ik ben nagellak verslaafd
We hebben het niet over ganzenbord gehad hequote:
Ik wil catrice heavy metallilacquote:
Neequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben het niet over ganzenbord gehad he
Jij had ooit een keer zo'n blauwgroene, die vond ik mooiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:29 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik wil catrice heavy metallilacDie is zo mooi!
Morgen even halen denk ik. In mijn pauze als ik er tijd voor heb
Ja ik heb nog niet alle kleuren van Catrice, dus er kan nog wel wat bij!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]Oh goeie! Ik moet ook ff nieuwe hebben
![]()
Was jij erbij toen ik dat potje kapot liet vallen en alles tegen mijn broek aan plakte?
Dat is een paars-achtige kleur toch? Geef je gelijk wel, zeker met zo een aanbieding.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:29 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik wil catrice heavy metallilacDie is zo mooi!
Morgen even halen denk ik. In mijn pauze als ik er tijd voor heb
Kansloze actie was dat. Ik moest mijn broek wassen in nagellakremoverquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:30 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja ik heb nog niet alle kleuren van Catrice, dus er kan nog wel wat bij!
Ja dat weet ik nog wel
valsspelerquote:
Ik was mijn eigen online soap aan het schrijven maar mijn mede-soapie (jij dus) had een ander scriptquote:
Bedoel je King of Greens?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij had ooit een keer zo'n blauwgroene, die vond ik mooi
Ja die! Die is zo mooiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is een paars-achtige kleur toch? Geef je gelijk wel, zeker met zo een aanbieding.
Oh dus tussen ons is het allemaal niet echtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was mijn eigen online soap aan het schrijven maar mijn mede-soapie (jij dus) had een ander script
Deze?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Je had een bijpassende tas in ieder geval
Het is dat ik nogal traditioneel ben, anders had ik je nu ten huwelijk gevraagdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh dus tussen ons is het allemaal niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |