Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Hoe heet dat liedje van jullie? jalalalalalalalaalalala jalalalalalalalallalalalaal jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaljalalallalala?quote:
Ja, zoiets.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe heet dat liedje van jullie? jalalalalalalalaalalala jalalalalalalalallalalalaal jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaljalalallalala?
Die wij zongen toen we 2-0 voor stonden tegen jullie
doe mij die ramires maar als je je team weer wegdoet hequote:
k nice timing, n et klaar met eten.quote:
Dat liedje wat feyenoord zingt.quote:
http://lmgtfy.com/?q=Dat+(...)aalallalalalalalaalaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat liedje wat feyenoord zingt.
Jaaaaaaaaalalaalalala jalalalalaalaallaal
van zo'n nummer zou ik de naam ook wel willen weten ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat liedje wat feyenoord zingt.
Jaaaaaaaaalalaalalala jalalalalaalaallaal
jij als feyenoord vent moet het kennen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Dat+(...)aalallalalalalalaala
Russian league toernooi normaal is hij 400cquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Rijst, waarom is Diego Tardelli zo pauperduur? Ik bedoel 4k voor een non-shiny? wtf..
Zing het anders even en post het op youtube + geef linkje. Met wat jajlallala snappen we het niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
jij als feyenoord vent moet het kennen.
Als ST? Hij is normaal CF he...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Rijst, waarom is Diego Tardelli zo pauperduur? Ik bedoel 4k voor een non-shiny? wtf..
zo suf.. Je kan Eto'o, Doumbia, Kerzhakov etc. halen, waarom dan Tardelli nemen..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Russian league toernooi normaal is hij 400c
Ja het isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zing het anders even en post het op youtube + geef linkje. Met wat jajlallala snappen we het niet.
Ohja, daar hebben we het al..quote:
Ja met toonhoogtes enzoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja het is
Jahlalalalala en dan is de jah langer
Jaaaaaaaahlalalalalalaala tududuudduuudududduududduuddu jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ja, die ken ik. Geen idee hoe het heet. Ik denk jajalalalalala.quote:
Hoe heet lied?quote:
Er is een IF Velaquote:
Weet niet. Ik ga sowieso nooit naar uitwedstrijden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe heet lied?
en was je erbij? PSV - feyenoord
onderdeel van het legioen en niet de liedjes wetenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Weet niet. Ik ga sowieso nooit naar uitwedstrijden.
Hoezo moet ik de naam van dat liedje wetenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
onderdeel van het legioen en niet de liedjes weten
nou, je zingt het 2wekelijksquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoezo moet ik de naam van dat liedje weten
er staat : Onderdeel van het legioen. Dus verwacht wel dat hij een seizoenkaart heeft. Die heeft vast wel een naam.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:56 schreef Thorb het volgende:
Want hij gaat elke week naar Feyenoord
En alle liedjes hebben een naam en die naam moet je kennen
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
er staat : Onderdeel van het legioen. Dus verwacht wel dat hij een seizoenkaart heeft. Die heeft vast wel een naam.
Geen seisoenkaart, laat maar.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
er staat : Onderdeel van het legioen. Dus verwacht wel dat hij een seizoenkaart heeft. Die heeft vast wel een naam.
Geen seisoenkaart, laat maar.
Dit vond ik dus ook gekquote:
Dat soort dingen mag je ook wel zelf wetenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit vond ik dus ook gek
Bij seizoenkaart komt er bij mij een zo'n rode streep onder te staan. En bij seisoenskaart niet. Maar nu is het weer normaal :S
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit vond ik dus ook gek
Bij seizoenkaart komt er bij mij een zo'n rode streep onder te staan. En bij seisoenskaart niet. Maar nu is het weer normaal :S
Het is allemaal maar een kudgedoe :S :Squote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit vond ik dus ook gek
Hermes House Band.. i will survive?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja het is
Jahlalalalala en dan is de jah langer
Jaaaaaaaahlalalalalalaala tududuudduuudududduududduuddu jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaa
ja, maar ik dacht internet weet het altijd beter.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat soort dingen mag je ook wel zelf weten
Wat een fenomeen he.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
Silvers zijn ook maar raar...
Heb ze nu voor de 5e keer erop gezet (niks verkocht telkens), en nu verkopen ineens een stuk of 6 spelers met winst.
Nee niet echt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |