Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Hoe heet dat liedje van jullie? jalalalalalalalaalalala jalalalalalalalallalalalaal jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaljalalallalala?quote:
Ja, zoiets.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe heet dat liedje van jullie? jalalalalalalalaalalala jalalalalalalalallalalalaal jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaljalalallalala?
Die wij zongen toen we 2-0 voor stonden tegen jullie
doe mij die ramires maar als je je team weer wegdoet hequote:
k nice timing, n et klaar met eten.quote:
Dat liedje wat feyenoord zingt.quote:
http://lmgtfy.com/?q=Dat+(...)aalallalalalalalaalaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat liedje wat feyenoord zingt.
Jaaaaaaaaalalaalalala jalalalalaalaallaal
van zo'n nummer zou ik de naam ook wel willen weten ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat liedje wat feyenoord zingt.
Jaaaaaaaaalalaalalala jalalalalaalaallaal
jij als feyenoord vent moet het kennen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Dat+(...)aalallalalalalalaala
Russian league toernooi normaal is hij 400cquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Rijst, waarom is Diego Tardelli zo pauperduur? Ik bedoel 4k voor een non-shiny? wtf..
Zing het anders even en post het op youtube + geef linkje. Met wat jajlallala snappen we het niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
jij als feyenoord vent moet het kennen.
Als ST? Hij is normaal CF he...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Rijst, waarom is Diego Tardelli zo pauperduur? Ik bedoel 4k voor een non-shiny? wtf..
zo suf.. Je kan Eto'o, Doumbia, Kerzhakov etc. halen, waarom dan Tardelli nemen..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Russian league toernooi normaal is hij 400c
Ja het isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zing het anders even en post het op youtube + geef linkje. Met wat jajlallala snappen we het niet.
Ohja, daar hebben we het al..quote:
Ja met toonhoogtes enzoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja het is
Jahlalalalala en dan is de jah langer
Jaaaaaaaahlalalalalalaala tududuudduuudududduududduuddu jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ja, die ken ik. Geen idee hoe het heet. Ik denk jajalalalalala.quote:
Hoe heet lied?quote:
Er is een IF Velaquote:
Weet niet. Ik ga sowieso nooit naar uitwedstrijden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe heet lied?
en was je erbij? PSV - feyenoord
onderdeel van het legioen en niet de liedjes wetenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Weet niet. Ik ga sowieso nooit naar uitwedstrijden.
Hoezo moet ik de naam van dat liedje wetenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
onderdeel van het legioen en niet de liedjes weten
nou, je zingt het 2wekelijksquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoezo moet ik de naam van dat liedje weten
er staat : Onderdeel van het legioen. Dus verwacht wel dat hij een seizoenkaart heeft. Die heeft vast wel een naam.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:56 schreef Thorb het volgende:
Want hij gaat elke week naar Feyenoord
En alle liedjes hebben een naam en die naam moet je kennen
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
er staat : Onderdeel van het legioen. Dus verwacht wel dat hij een seizoenkaart heeft. Die heeft vast wel een naam.
Geen seisoenkaart, laat maar.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
er staat : Onderdeel van het legioen. Dus verwacht wel dat hij een seizoenkaart heeft. Die heeft vast wel een naam.
Geen seisoenkaart, laat maar.
Dit vond ik dus ook gekquote:
Dat soort dingen mag je ook wel zelf wetenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit vond ik dus ook gek
Bij seizoenkaart komt er bij mij een zo'n rode streep onder te staan. En bij seisoenskaart niet. Maar nu is het weer normaal :S
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit vond ik dus ook gek
Bij seizoenkaart komt er bij mij een zo'n rode streep onder te staan. En bij seisoenskaart niet. Maar nu is het weer normaal :S
Het is allemaal maar een kudgedoe :S :Squote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit vond ik dus ook gek
Hermes House Band.. i will survive?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja het is
Jahlalalalala en dan is de jah langer
Jaaaaaaaahlalalalalalaala tududuudduuudududduududduuddu jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaa
ja, maar ik dacht internet weet het altijd beter.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat soort dingen mag je ook wel zelf weten
Wat een fenomeen he.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
Silvers zijn ook maar raar...
Heb ze nu voor de 5e keer erop gezet (niks verkocht telkens), en nu verkopen ineens een stuk of 6 spelers met winst.
Nee niet echt.quote:
Ja. Blijf dat maar gewoon doen totdat ik zeg dat het niet meer hoeft. Is wel zo duidelijk oke?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Moet ik nog aankaarten dat ik sarcastisch ben nu, of niet?
Doen ze niet hoor.. Kleuters.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:12 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nog 2 contracten te koop voor 3k per stuk, voor de toernooideelname. Geen idee hoe ver het toernooi nu is, maar goed. Iemand heeft de derde gekocht, maar ik heb geen idee wie het was.
Lindgren, Stoereboii en/of roypsv. Koop die laatste twee contracten. Dank je.
Oke.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja. Blijf dat maar gewoon doen totdat ik zeg dat het niet meer hoeft. Is wel zo duidelijk oke?
Ik zit in de finalequote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:12 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nog 2 contracten te koop voor 3k per stuk, voor de toernooideelname. Geen idee hoe ver het toernooi nu is, maar goed. Iemand heeft de derde gekocht, maar ik heb geen idee wie het was.
hoezo krijg ik nu weer een pop-up dat je mij hebt gequote lol. Ja het is hun eigen verantwoordelijkheid. Ik geef er weinig om, want mijn toernooien mislukken toch altijd.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hoezo krijg ik nu weer een pop-up dat je mij hebt gequote lol. Ja het is hun eigen verantwoordelijkheid. Ik geef er weinig om, want mijn toernooien mislukken toch altijd.
[..]
hoezo krijg ik nu weer een pop-up dat je mij hebt gequote lol. Ja het is hun eigen verantwoordelijkheid. Ik geef er weinig om, want mijn toernooien mislukken toch altijd.
[..]
Ik heb gekochtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:12 schreef Fuszy het volgende:
Confirmedtwitter:jdeguz twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 18:22:08I proudly announce my new signing deal for Swansea City, I hope we have a great year! http://t.co/xOxOXvNe #HAPPY reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:26 schreef GuRBuH het volgende:
Confirmedtwitter:jdeguz twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 18:22:08I proudly announce my new signing deal for Swansea City, I hope we have a great year! http://t.co/xOxOXvNe #HAPPY reageer retweet
Stoereboiiquote:
van wie heb je verlorenquote:
Daar heb ik van gewonnenquote:
Raar spell FIFA ik heb van jou gewonnen maar ik betaal niet ALS ik verliesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daar heb ik van gewonnen
Nee gewoon betalen jij.
Ik mag hopen dat je wel gewoon betaald hebt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Raar spell FIFA ik heb van jou gewonnen maar ik betaal niet ALS ik verlies
Inleg van het toernooi was 3k. Die MOET jij dus betalen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja en hoe had je van mij gewonnen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:32 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/125678868
Lekker p4l
Hij heeft nog niet betaald. Net zoals Lindgren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je wel gewoon betaald hebt?
?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:36 schreef Roypsv het volgende:
Hahah kijk ze meteen flamen ik zal steaks betaken boys
Je denkt dat je grappig bent, maar dat is echt niet zo. dus beter ga je hier niet slap lopen lullen om aandacht te krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:36 schreef Roypsv het volgende:
Hahah kijk ze meteen flamen ik zal steaks betaken boys
Sorry hooligan je zit zeker op oustquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je denkt dat je grappig bent, maar dat is echt niet zo. dus beter ga je hier niet slap lopen lullen om aandacht te krijgen.
Bedankt
oost boven ja.quote:
verkapt 'ik heb appleapparatuur' postje.quote:
mager en Verhoeven gaan niet samenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:38 schreef GuRBuH het volgende:
Hahah Wouters vind 2 keepers wat mager en daarom haalt ie Jeroen "Pizza" Verhoeven naar Utrecht
O HEUS?quote:
nah nee. daar is het gewoon hetzeflde als op bijvoorbeeld West.quote:
irritant ventje ben jij zeg.quote:
Niet scoren tegen Jong Willem 2twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 17:58:49Jong #PSV wint met 1-0 van Jong Willem II. #Matavz scoort in 90 minuten weer niet, hij gaat morgen weer meespelen met PSV-1. reageer retweet
Wat is jouw probleemquote:
quote:
Hij heeft in zijn vakantie zijn schema niet gevolgd. Daar moet hij nu voor boeten, het komt helemaal goed als hij gaat trainenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:40 schreef StijnDa het volgende:
Niet scoren tegen Jong Willem 2twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 17:58:49Jong #PSV wint met 1-0 van Jong Willem II. #Matavz scoort in 90 minuten weer niet, hij gaat morgen weer meespelen met PSV-1. reageer retweet
Net zoals het vorig jaar helemaal goed met onze Tim?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij heeft in zijn vakantie zijn schema niet gevolgd. Daar moet hij nu voor boeten, het komt helemaal goed als hij gaat trainen
Simpeleziel er zitten alleen kakkers op ere zuid?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nah nee. daar is het gewoon hetzeflde als op bijvoorbeeld West.
Gelukkig zit ik niet bij de kakkers op Erezuid (wat ik eigenlijk ook niet geloof van jou maar oke)
ook fijn Nederlands.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Net zoals het vorig jaar helemaal goed met onze Tim?
Wat is er mis met kakkers?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Simpeleziel er zitten alleen kakkers op ere zuid?
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Net zoals het vorig jaar helemaal goed met onze Tim?
Ja. Dat budget kan niemand ophoesten die geen kakker zijn. Jij waarschijnlijk dus ook nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Simpeleziel er zitten alleen kakkers op ere zuid?
Ik mag hopen dat je als spits van een 'topper' in de Eredivisie toch wel op 80% kan scoren tegen Jong willem 2 of welk laag niveau het ook was.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij heeft in zijn vakantie zijn schema niet gevolgd. Daar moet hij nu voor boeten, het komt helemaal goed als hij gaat trainen
Was niet sarcastisch.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zeggen dat je sarcastisch bent, want je weet best wat mijn probleem is
Hij is denk ik eerder op 50%quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je als spits van een 'topper' in de Eredivisie toch wel op 80% kan scoren tegen Jong willem 2 of welk laag niveau het ook was.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Was niet sarcastisch.
Wist je trouwens dat jij in de party op Xbox heel dik klinkt? Je heb echt zo een stem van een vieze dikzak die zich al lachend om de DVD's van de Lama's volstampt met allerlei vettige versnaperingen.
No offence, natuurlijk.
Nou nou 800 euro over een heel jaar is wel duur jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja. Dat budget kan niemand ophoesten die geen kakker zijn. Jij waarschijnlijk dus ook niet
Spits bij PSV zijn is gewoon niet zo makkelijk, geen toeval dat Matavz en Berg faalde. Koevermans was de laatste echt goede spitsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Gelukkig hebben we Locadia die op niveau begint te komen.
Om even een seizoenkaart te kopen wel ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Nou nou 800 euro over een heel jaar is wel duur ja
Jawel rond de 600/800 euro. Valt dus wel mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Om even een seizoenkaart te kopen wel ja.
en volgens mij is het geen 800 euro toch?
Hij heeft in de vakantie niks gedaan.quote:
Kezmanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Spits bij PSV zijn is gewoon niet zo makkelijk, geen toeval dat Matavz en Berg faalde. Koevermans was de laatste echt goede spits
Overdrijf niet zo joh.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij heeft in de vakantie niks gedaan.
Kijk naar die keeper van twente, was ook 20 kilo aangekomen
Ik dacht 480 eur.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel rond de 600/800 euro. Valt dus wel mee.
Ik heb het er voor over maar ik snap dat met je krantenwijk 400 euro veel isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel rond de 600/800 euro. Valt dus wel mee.
had je mihaylov (?) gezienquote:
Mag het hopenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:43 schreef marcie216 het volgende:
StijnDa en Kamikazie, schrijf Matavz nou nog niet af. en ga ook zeker niet fluiten als hij een foutje maakt. hij komt er nog wel!
Jij bent echt dom. Ik heb niet eens een baan dus wat zit je te lullen man?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:46 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik heb het er voor over maar ik snap dat met je krantenwijk 400 euro veel is
24 en door mijn opleiding kan ik veel freelancenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik dacht 480 eur.
En dan nog, als een student van 22 kan je daar toch niet zitten, of je moet rijke ouders hebben.
Ja, zegt genoeg over iemands topsportmentaliteit, maar dan nog moet je met 10 kilo'tjes te veel nog wel kunnen scoren tegen dat 2e team van Willem 2.quote:
Rustig, marcie. Rustig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij bent echt dom. Ik heb niet eens een baan dus wat zit je te lullen man?
24, excuses.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:47 schreef Roypsv het volgende:
[..]
24 en door mijn opleiding kan ik veel freelancen
Ronaldo scoorde met iets meer dan 10 kilo'tjes teveel nog wel watquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, zegt genoeg over iemands topsportmentaliteit, maar dan nog moet je met 10 kilo'tjes te veel nog wel kunnen scoren tegen dat 2e team van Willem 2.
Multimedia vormgeverquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
24, excuses.
Welke opleiding doe jij eigenlijk?
Niet als je een spits a la Matavz bent. Hij loert op de kansen en als hij deze dan krijgt zitten ze er 9/10 x in. Maar het werd 1-0 dus zullen wel niet veel kansen zijn geweestquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, zegt genoeg over iemands topsportmentaliteit, maar dan nog moet je met 10 kilo'tjes te veel nog wel kunnen scoren tegen dat 2e team van Willem 2.
Hahah, ja hij probeert me te bashen maar klopt geen zak vanquote:
Matavz is gewoon slecht.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Niet als je een spits a la Matavz bent. Hij loert op de kansen en als hij deze dan krijgt zitten ze er 9/10 x in. Maar het werd 1-0 dus zullen wel niet veel kansen zijn geweest
Wat wil je later dan worden? Gamedesigner?quote:
Sinds hij bij PSV speelt vind ik hem wel slechter ja. Komt misschien ook door gebrekkige aanvoer van de flanken.quote:
Hij is gewoon slecht. Echt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Niet als je een spits a la Matavz bent. Hij loert op de kansen en als hij deze dan krijgt zitten ze er 9/10 x in. Maar het werd 1-0 dus zullen wel niet veel kansen zijn geweest
Nee, ik heb bij de praxis gesolliciteerd, is eigenlijk 16+ maarjaquote:
Multimdia on twerp websites applicaties android ontwikkelen etcquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat wil je later dan worden? Gamedesigner?
En als hij er komend seizoen 25 maakt is het weer een goede spitsquote:
Okequote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Multimdia on twerp websites applicaties android ontwikkelen etc
Je doet VDM na.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En als hij er komend seizoen 25 maakt is het weer een goede spits
als als alsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En als hij er komend seizoen 25 maakt is het weer een goede spits
Nee ik vind hem op dit moment ook nog steeds een goede spits. Dit was meer dat jullie hem dan weer een goede spits gaan vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |