Dick Advocaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Op basis van wat gaat PSV kampioen worden dan??
79-80 dacht ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is hem denk ik.
Uit welk jaar is die?
Ik zeg niet dát het gaat gebeuren, maar ze doen er in ieder geval alles aan. Oude succesfiguren terughalen, de beste spelers van de NL competitie opkopen, zwaaien met die cash.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Op basis van wat gaat PSV kampioen worden dan??
Vermeer < Tytonquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zeg niet dát het gaat gebeuren, maar ze doen er in ieder geval alles aan. Oude succesfiguren terughalen, de beste spelers van de NL competitie opkopen, zwaaien met die cash.
Ik sla PSV mét Narsingh qua spelersmateriaal hoger aan dan Ajax.
Vooral de verdediging van Ajax is - na het vertrek van Vertonghen (en mogelijk Anita) - zo lek als een mandje.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vermeer < Tyton
Van Rhijn > Hutchinson
aankoop??? < > Zanka??
Alderweireld > Marcelo
Boilessen ? > Willems
Anita > Bommel
Eriksen > Wijnaldum
Jannssen/ Siem < Strootman
Sulejmani < Narsingh
Sigthorsson > Matavz
Boerrigter ? < Mertens
6 tegen 5..
En Ajax is ook nog een goed ingespeeld team..
We gaan het zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vooral de verdediging van Ajax is - na het vertrek van Vertonghen (en mogelijk Anita) - zo lek als een mandje.
Zolang beide selecties nog niet geheel bekend zijn vind ik het moeilijk om te stellen wie beter is, feit blijft dat beide clubs zoals altijd meedoen om het kampioenschapquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vooral de verdediging van Ajax is - na het vertrek van Vertonghen (en mogelijk Anita) - zo lek als een mandje.
Afgelopen seizoen had PSV veel beter spelersmateriaal. Ajax heeft ongeveer 10 wedstrijden (bijna éénderde) van de competitie gespeeld met 5-6 reserve/jeugdspelers. Die waren allen veel minder dan al die basisspelers die bij PSV zaten en het hele seizoen fit waren. Toch is Ajax ruimschoots kampioen geworden, met een doelsaldo van +57 (tegen +40 voor PSV) en 7 punten meer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zeg niet dát het gaat gebeuren, maar ze doen er in ieder geval alles aan. Oude succesfiguren terughalen, de beste spelers van de NL competitie opkopen, zwaaien met die cash.
Dat deed iedereen vorig jaar ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Boerrigter > Mertensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vermeer < Tyton
Van Rhijn > Hutchinson
aankoop??? < > Zanka??
Alderweireld > Marcelo
Boilessen ? > Willems
Anita > Bommel
Eriksen > Wijnaldum
Sulejmani < Narsingh
Sigthorsson > Matavz
Boerrigter ? < Mertens
6 tegen 5..
Strootmanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vermeer < Tyton
Van Rhijn > Hutchinson
aankoop??? < > Zanka??
Alderweireld > Marcelo
Boilessen ? > Willems
Anita > Bommel
Eriksen > Wijnaldum
Sulejmani < Narsingh
Sigthorsson > Matavz
Boerrigter ? < Mertens
6 tegen 5..
Het klikte bij Ajax toen Frank Anita op de plaats van Theo zette. Hij was het slot op de verdediging en zorgde ervoor dat Vertonghen en Janssen hun ding konden doen. De verdediging was Ajax' sterke punt in de tweede seizoenshelft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen had PSV veel beter spelersmateriaal. Ajax heeft ongeveer 10 wedstrijden (bijna éénderde) van de competitie gespeeld met 5-6 reserve/jeugdspelers. Die waren allen veel minder dan al die basisspelers die bij PSV zaten en het hele seizoen fit waren. Toch is Ajax ruimschoots kampioen geworden, met een doelsaldo van +57 (tegen +40 voor PSV) en 7 punten meer.
Als ik het zo bekijkt is het eigenlijk een wonder dat Ajax kampioen is geworden, zo ongelofelijk veel blessures en in de eerste seizoenshelft hebben we zoveel punten verspeeld dat het nauwelijks meer kon. Ajax is gewoon de beste
We hadden een sterk punt? Ik dacht dat de anderen gewoon meer zwakke punten hadden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het klikte bij Ajax toen Frank Anita op de plaats van Theo zette. Hij was het slot op de verdediging en zorgde ervoor dat Vertonghen en Janssen hun ding konden doen. De verdediging was Ajax' sterke punt in de tweede seizoenshelft.
Als Anita ook vertrekt, vallen er twee dragende defensieve krachten weg. Tel daar de zwakke gezondheid van sommige speler bij op, zoals je hierboven beschrijft, en je houdt over de breedte een significant zwakkere selectie - en vooral defensie- over dan PSV.
En van der Wiel? Dat blijft een vraagteken. In zijn huidige vorm zou hij misschien wel op de bank terecht komen.
?quote:
Die zitten binnen 3 jaar weer in de schulden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
PSV moet en zal inderdaad kampioen worden. Het is té lang geleden. Het gaat interessant worden.
Die zitten nu toch al in de schulden?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die zitten binnen 3 jaar weer in de schulden.
Dat is volgens mij allemaal verdwenen door die gemeente steun.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die zitten nu toch al in de schulden?
Een slechtere defensie dan die van PSV is niet mogelijk. Manolev, Hutchinson, Marcelo, Pieters, Bouma. Fuggedaboutit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het klikte bij Ajax toen Frank Anita op de plaats van Theo zette. Hij was het slot op de verdediging en zorgde ervoor dat Vertonghen en Janssen hun ding konden doen. De verdediging was Ajax' sterke punt in de tweede seizoenshelft.
Als Anita ook vertrekt, vallen er twee dragende defensieve krachten weg. Tel daar de zwakke gezondheid van sommige speler bij op, zoals je hierboven beschrijft, en je houdt over de breedte een significant zwakkere selectie - en vooral defensie- over dan PSV.
En van der Wiel? Dat blijft een vraagteken. In zijn huidige vorm zou hij misschien wel op de bank terecht komen.
Ajax is gewoon goed genoeg om voor de titel te gaan, een beter seizoensstart zou wel prettig zijn dit keer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:57 schreef J2T het volgende:
[..]
Een slechtere defensie dan die van PSV is niet mogelijk. Manolev, Hutchinson, Marcelo, Pieters, Bouma. Fuggedaboutit.
quote:El Hamdaoui in Florence om transfer af te ronden
Mounir El Hamdaoui verblijft op dit moment in Florence om zijn overgang naar Fiorentina af te ronden.
De spits heeft van Ajax toestemming gekregen om naar Italië af te reizen.
Ajax en Fiorentina zijn nagenoeg akkoord over een overgang van de spits die afgelopen seizoen voor Jong Ajax uitkwam.
''Er moet alleen nog een handtekening worden gezet'', vertelde trainer Frank de Boer vorige week al.
Beide clubs treden pas naar buiten op het moment dat de overgang definitief is. El Hamdaoui leek een half jaar geleden ook al op weg naar Fiorentina. De overgang mislukte echter vlak voor het sluiten van de transfermarkt.
van te voren een ploeg afschrijven doe ik echt nooit meerquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:57 schreef J2T het volgende:
[..]
Een slechtere defensie dan die van PSV is niet mogelijk. Manolev, Hutchinson, Marcelo, Pieters, Bouma. Fuggedaboutit.
Toch jammer hoe beide kanten zich hebben opgesteld in de situatiequote:
Ik vindt die lui echt irritant onder elkaar, of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch jammer hoe beide kanten zich hebben opgesteld in de situatie
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vindt die lui echt irritant onder elkaar, of ligt dat aan mij?
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:19 schreef GGMM het volgende:
Zouden we nu Mounir weg is wat verder gaan in ons bod wb Narsingh?
Liever geen spelers met Raiola als makelaar meer inderdaad, dan weet je gewoon dat er problemen gaan komen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:19 schreef GGMM het volgende:
Zouden we nu Mounir weg is wat verder gaan in ons bod wb Narsingh?
Van mij hoeft het niet per se. Als hij niet heel graag wil, dan niet. Sowieso vind ik die zaakwaarnemer van hem een enorme klootzak.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168858quote:Theo Janssen erkent dat hij geen trainingsbeest is. De fitheid van de middenvelder van Ajax komt vaak ter sprake. Janssen vindt zelf dat er soms teveel cijfertjes bij worden gehaald. "In de praktijk blijkt dat ik mezelf moeiteloos anderhalf uur de pleuris kan lopen, daar gaat het toch om? Mensen mogen me om de oren slaan als ik drie keer mijn man laat lopen. Daar is geen sprake van."
"Al die cijfers worden opgeslagen, maar je kunt er niet altijd goede conclusies uit trekken", vertelt Janssen in Voetbal International. De middenvelder sprak met Frank de Boer over de manier waarop hij Ajax op sleeptouw neemt. "Ik ben geen trainingsbeest, dat zal ook nooit echt veranderen. Voor mij draait alles om die negentig minuten. Maar het was goed om het daar eens met de trainer over te hebben."
"Ik heb mijn gedrag sindsdien ook wel aangepast", vindt Janssen. "Ik probeer niet te zeuren tijdens trainingen, ik doe wat ik moet doen, zonder de kantjes ervan af te lopen. We zitten niet allemaal hetzelfde in elkaar en dit is waar ik me het prettigst bij voel. Het ging de trainer er vooral om dat jonge spelers vaak op de ervaren gasten letten."
Zijn nog jeugdspelers met hem als zaakwaarnemer, Sporkslede bijv.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Liever geen spelers met Raiola als makelaar meer inderdaad, dan weet je gewoon dat er problemen gaan komen.
Grote jongen.quote:"Ik probeer niet te zeuren tijdens trainingen..."
-- Theo Janssen
en een linksbackquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef Kremers het volgende:
Uh, je weet dat Narsingh geen verdediger is heNaast hem moet er sowieso nog een centrale verdediger komen.
boilesen raakt bij elk sprintje geblesseerd. was in de jeugd ook iemand van glasquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:08 schreef Catch22- het volgende:
Met boilesen en dijks moet dat wel goedkomen.
als die zich fysiek ontwikkeld en heel blijft mag die van mij 2de linksback zijn achter een aankoopquote:
Die heeft net een stevige operatie achter de rug; het zal nog even duren voordat hij weer helemaal fit is.quote:
Edit: ik dacht dat je van Dijk van Groningen bedoelde.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:13 schreef Catch22- het volgende:
Hij heeft toch al een paar volledige wedstrijden gespeeld?
Boerrigter zijn rug is zo zwak dat ie nog niet kan spelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef wieisboos het volgende:
Opstelling: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Blind, Koppers, De Jong, Anita, Janssen, Özbiliz, Sigthórsson, Fischer
Fischer weer in de basis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |