http://www.google.nl/sear(...)ingh&gs_l=news-cc.12..43j43i400.1331.2386.0.2658.8.1.0.7.0.0.27.27.1.1.0...0.0.LXFMuh2FUuI zoek en je zult vinden. Zoooooooooooooooooooooooooooo veeeeeeeeeeeeeel verhalenquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Allemaal leuk al die verhalen, maar zijn er ook bronnen van?
quote:Vijfde en zesde Eredivisieclub denken aan komst van rechtsbuiten Ajax
Mocht Jody Lukoki buiten de boot vallen bij Ajax, dan hoeft hij niet te vrezen voor een seizoen in de marge. Donderdag bracht Voetbal International naar buiten dat ADO Den Haag het op de rechtsbuiten voorzien heeft en dat was al de vierde club met interesse. Volgens De Telegraaf zijn er echter nog eens twee verenigingen bijgekomen.
De ochtendkrant weet dat vóór ADO al FC Utrecht, RKC Waalwijk en VVV-Venlo belangstelling toonden bij de kampioen. Aan dat rijtje zouden nu ook Heracles Almelo en sc Heerenveen mogen worden toegevoegd. De Heraclieden hebben een serieuze poging gewaagd zich op huurbasis te versterken met Lukoki, wiens contract bij Ajax nog drie jaar doorloopt.
“Ik ben op de hoogte van de concrete interesse van Heracles en het is zeker een interessante optie. Maar Jody wil in principe knokken om structureel bij Ajax 1 te komen”, zegt zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker tegen de ochtendkrant. “Pas als Ajax aangeeft dat het voor Jody beter is te worden verhuurd, treedt plan B in werking.” Dekker sluit daarnaast niet uit dat Lukoki betrokken kan worden in de transfer van Luciano Narsingh naar Ajax, mocht die er nog komen.
quote:'Als Bram naar Ajax gaat, maak ik me daar helemaal geen zorgen over'
Eén van de grote vragen tijdens de transferperiode in de Eredivisie is wie Ajax zal aantrekken als opvolger van Jan Vertonghen. De Belgische mandekker klom de laatste jaren op tot de leider binnen het team en een van de betere spelers in de competitie. Niklas Moisander, Nick Viergever, Douglas, Bram Nuytinck en sinds donderdag ook Barcelona-verdediger Marc Muniesa zijn genoemd als potentiële Ajacieden. Alex Pastoor zegt dat hij er niet vreemd van op zou kijken, wanneer de keus uiteindelijk valt op Nuytinck.
Pastoor werkte vorig seizoen samen met Nuytinck en zag de verdediger groeien. Bang voor de gevolgen van een eventuele verkoop van zijn defensieve pion is de NEC-trainer niet, zegt hij in Voetbal International. “Als Bram naar Ajax gaat maak ik me daar helemaal geen zorgen over. We zijn daarop voorbereid en zo'n transfer zou voor alle partijen goed zijn. Met zeven voor NEC-begrippen goede verdedigers in huis kunnen we een vertrek van Nuytinck opvangen. En het geld dat hij oplevert kan NEC weer investeren.”
Afgelopen zondag gaf Nuytinck zelf nog via de officiële kanalen van NEC aan dat hij niet wist of hij zijn laatste wedstrijd voor de Nijmegenaren reeds had gespeeld. “Ik weet nog niks en kan ook niks zeggen. Ik zit hier heerlijk. Iedereen weet dat ik het naar mijn zin heb bij NEC, dat ik me hier goed voel. We hebben een goed team, met enkele nieuwe jongens erbij. Ik hoef helemaal niet weg. Maar heel veel mensen denken daar volgens mij een beetje anders over. Als er een mooie club zou komen, ga je misschien wel nadenken.”
Dat had Ajax toch ook? Hij kon voor 4 jaar tekenen. Ajax heeft 2 x geboden echter wil Heerenveen bijna het dubbele.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:39 schreef Omega het volgende:
Ajax wil pas met Heerenveen gaan onderhandelen (en dus eventueel ook 4 miljoen bieden) als Narsingh akkoord gaat met contract dat Ajax heeft geboden.
Met een eenjarig contract...quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind 5 miljoen euro niet eens heel veel voor een 21-jarige oranje aanvaller.
1 jaar contract, Ajax is PSV niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind 5 miljoen euro niet eens heel veel voor een 21-jarige oranje aanvaller.
Verdien je bakken met geld en heb je het talent om ver te komen (als je je best doet), ga je zo lopen klooien. Je gelooft het toch niet?quote:Lorenzo Ebecilio is vastberaden om zijn tegenvallende prestaties van afgelopen seizoen goed te maken. De aanvaller kampte met overgewicht en erkent dat trainer Frank de Boer terecht kritisch was. "Hij hamerde er al langer op. De trainer vindt dat je serieus bezig moet zijn. Werken aan je verkeerde been, je voorzet, afwerken. Zo gaat je rendement omhoog en dat is nodig bij mij. Ik deed dat onvoldoende."
Ebecilio weet dat het voorbije seizoen niet geworden is wat hij en anderen ervan verwachtten. De twintigjarige aanvaller werd door zijn omgeving geconfronteerd met de problemen. "Op een gegeven moment word je keihard met je neus op de feiten gedrukt", citeert NUsport. "Op de club zeiden ze: je bent te zwaar. Mijn zaakwaarnemer en mijn ouders hebben gezegd: je bent verkeerd bezig."
Ebecilio is serieuzer gaan trainen en kijkt uit naar komend seizoen. "Aan het eind van vorig seizoen was ik erg boos op mezelf. Ik zei: Lorenzo, hoe heb je het zo kunnen laten versloffen? Ik heb nog een contract voor twee jaar bij Ajax. Komend seizoen moet ik echt vlammen. Anders bestaat de kans dat ik weg moet."
Zie greg.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:39 schreef Catch22- het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168933
[..]
Verdien je bakken met geld en heb je het talent om ver te komen (als je je best doet), ga je zo lopen klooien. Je gelooft het toch niet?
Soms denk ik wel is...hoe komen ze aan die onzin??quote:Ajax zal haast moeten maken met Cristian Sapunaru. De verdediger wordt genoemd als opvolger van Gregory van der Wiel, maar inmiddels heeft Chelsea de Roemeens international op het lijstje gezet als back-up voor Branislav Ivanovic. Ook Senad Lucic van Lazio wordt in verband gebracht met Chelsea: de verdediger annex middenvelder speelde een uitstekend seizoen in Italië.(Daily Mail)
Greg is op gewichtquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie greg.
Ik ga het niet over de overeenkomsten hebben.
Voetballers zijn soms net mensen...quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:39 schreef Catch22- het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168933
[..]
Verdien je bakken met geld en heb je het talent om ver te komen (als je je best doet), ga je zo lopen klooien. Je gelooft het toch niet?
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)nsfer-naar-PSV.dhtmlquote:Op de dag dat Luciano Narsingh op een veldje in Heerenveen de training hervatte, was de aanvaller opnieuw de meest besproken man bij PSV. Want wat gaat het nou worden: PSV of Ajax? 'Narsingh heeft ons gezegd dat hij het liefste naar PSV wil', reageerde technisch manager Marcel Brands, op de avond dat zijn elftal tegen het Duitse Rot-Weiss Oberhausen niet verder kwam dan een schamele 0-0.
Ja, dat zegt Brands, die zou ik nog niet geloven als ie me zou vertellen dat ik in de fik stond en ik had pijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:46 schreef Scarface88 het volgende:
Waar is die Tyron van gisteravond die beweerde dat Narsingh de voorkeur voor Ajax had uitgesproken?
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)nsfer-naar-PSV.dhtml
Ja, en Overmars zei dat er al een akkoord was met Narsingh. Lekker betrouwbaar als Brands het zegtquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:46 schreef Scarface88 het volgende:
Waar is die Tyron van gisteravond die beweerde dat Narsingh de voorkeur voor Ajax had uitgesproken?
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)nsfer-naar-PSV.dhtml
Was net na z'n operatie...quote:
Gaan het allebei niet redden vrees ik.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:08 schreef TheDutchguy het volgende:
Klasse assist van Bonevacia op Lukoki btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |