Ah vandaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:57 schreef solo020 het volgende:
[..]
Haha ja klopt. Ben hier nog nieuw, dus dacht straks verkloot ik het gelijk weer.
Er staat wel een iets ruimere compensatieregeling tegenover, maar alsnog durf ik het op de EUR niet aan. Ik heb al wat jaren studievertraging opgelopen door foute keuzes, ik ga geen extra risico lopen dat het na jaar 1 exit kan zijn en er dus nog een jaar wasted is. Ook al ben ik ervan overtuigd dat ik de 60 kan en ga halen, reis ik liever een half uurtje verder naar Leiden (die nog eens beter zou moeten zijn dan de EUR ook).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dat is nogal een eis, 60 punten in je eerste jaar halen.
Ik had er ook maar 50 na m'n eerste jaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dat is nogal een eis, 60 punten in je eerste jaar halen.
Ja, maar zie je ook dat groene dingetje er overheen in MyAT?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
SES = de sectie waar dit allemaal in gepost wordt : "School & Studie" , SES dus.
40 nu, maar daar komt nog wel wat bij. En ik ben natuurlijk deeltijderquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:25 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik had er ook maar 50 na m'n eerste jaar.
overleggen, antwoordmodel vaststellen, nakijken, nog een keer bespreken of er geen vreemde dingen verschenen, cijfers vaststellen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef Tchock het volgende:
Ik wil mijn herkansing terug18 werkdagen na de tentamendatum, wat is dat nou voor onzin
Jij bent toch een rechtenstudent? Waarom sue je ze dan niet? Er zijn gewoon deadlines waar ze zich aan moeten houden! OER enzo!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef Tchock het volgende:
Ik wil mijn herkansing terug18 werkdagen na de tentamendatum, wat is dat nou voor onzin
Wat is dat nou voor onzin. Waarom zou de herkansing zo veel langer duren dan het originele tentamen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
overleggen, antwoordmodel vaststellen, nakijken, nog een keer bespreken of er geen vreemde dingen verschenen, cijfers vaststellen.
Tel daarbij op dat bijna alle docenten parttimers zijn en dan snap ik wel dat het best lang kan duren.
Trouwens contractenrecht bijzonder goed gemaakt als ik het model met mijn antwoorden vergelijk![]()
En handelsrecht een 5, niet slecht, ookal heb ik hem niet gehaald.
orginele tentamens zaten ook dik op de 18 dagen hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin. Waarom zou de herkansing zo veel langer duren dan het originele tentamen?
Is gelul natuurlijk. Maar nogmaals: waarom DOE je niets?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin. Waarom zou de herkansing zo veel langer duren dan het originele tentamen?
Echt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
orginele tentamens zaten ook dik op de 18 dagen hoor
Ik ben rechtenstudent ja. Maar op de faculteit zijn ze met veel meerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is gelul natuurlijk. Maar nogmaals: waarom DOE je niets?
Omdat even je ongenoegen kwijt zijn ook leuk is. Er iets aan doen is iets totaaaaaaal anders. En ook minder belangrijk vaak.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is gelul natuurlijk. Maar nogmaals: waarom DOE je niets?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:47 schreef Tchock het volgende:
Ik ben rechtenstudent ja. Maar op de faculteit zijn ze met veel meer
Ik kreeg gewoon een berichtje dat jij zomaar mijn post gequote hebt .... Weet ik dat ook weerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:47 schreef H-D het volgende:
[..]
Omdat even je ongenoegen kwijt zijn ook leuk is. Er iets aan doen is iets totaaaaaaal anders. En ook minder belangrijk vaak.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Krijg ik weer een Quote Alert uit een ander topic! Moet ik daar als een gek gaan checken wie het in zijn of haar hoofd haalt om mij gewoon te quoten!!![]()
Je kunt het uitzettenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Krijg ik weer een Quote Alert uit een ander topic! Moet ik daar als een gek gaan checken wie het in zijn of haar hoofd haalt om mij gewoon te quoten!!![]()
Wil ik natuurlijk niet, kan ik geen zelfmedelijden meer hebben met muzellufquote:
Jaja FOK! moderniseert ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon een berichtje dat jij zomaar mijn post gequote hebt .... Weet ik dat ook weer.
Maar serieously, het irriteert mij altijd buitengewoon als docenten overal schijt aan hebben. En meestal durft geen enkele student er iets aan te doen of van te zeggen...
Dat ben ik wel met je eens, maar er is heel weinig wat je als eenling kunt doen. Zeker tegenover een rechtenfaculteit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon een berichtje dat jij zomaar mijn post gequote hebt .... Weet ik dat ook weer.
Maar serieously, het irriteert mij altijd buitengewoon als docenten overal schijt aan hebben. En meestal durft geen enkele student er iets aan te doen of van te zeggen...
Ga gewoon zuipen. je ging er vanuit dat het toch niks werd met contractenrechtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar er is heel weinig wat je als eenling kunt doen. Zeker tegenover een rechtenfaculteit.
Dat weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:38 schreef Yreal het volgende:
Ondernemingsrecht van 15-6 gaat trouwens morgen pas over de 18 dagen grens heen als ik goed tel. Dus contractenrecht heeft nog 5 werkdagen
Sorry, ik kom net terug van vakantiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je hebt het wel heel veel over zuipen, he?
Het is ook een studententopic hč?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je hebt het wel heel veel over zuipen, he?
Je kan het ook doen en tegelijkertijd hier erover praten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die praten niet over zuipen, die DOEN het
Gewoon zeggen dat je het niet wist dan kom je er altijd mee wegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:55 schreef Yreal het volgende:
Jongen, op de canarisch eilanden had je honing rum. Ik heb mijn hele koffer volgestopt met flessen van dat spul (Als de doaune meeleest, dit is niet waar) Gruwelijk lekker spul
Koffer pakken en door niks aan te geven naar buiten lopen. Trekken ze echt serieus wel eens koffers open?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je het niet wist dan kom je er altijd mee weg
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Koffer pakken en door niks aan te geven naar buiten lopen. Trekken ze echt serieus wel eens koffers open?
Dat lijkt me niet zo moeilijk. Omdat in port veel minder alcohol zit misschien?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Yreal het volgende:
kansloos gedoe zeg![]()
De grenzen ook. 600 sigaretten![]()
of
1 liter sterke drank of
2 liter mousserende wijn of
2 liter likeurwijn zoals sherry of port of
Waarom wel 2 liter port maar geen 2 liter rum
Wat nou als ik een fles rum van 35cl tegenover 2 literflessen port zet? Maaruh, waarom hebben we dit gezeik uberhaupt. Wat is er gebeurd met vrij verkeer van goederen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo moeilijk. Omdat in port veel minder alcohol zit misschien?
Ron Y Mielquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:55 schreef Yreal het volgende:
Jongen, op de canarisch eilanden had je honing rum. Ik heb mijn hele koffer volgestopt met flessen van dat spul (Als de doaune meeleest, dit is niet waar) Gruwelijk lekker spul
jaaaaa ron mielquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ron Y MielDaar wordt je zalig lam van. Ik begon na jaren spontaan weer vloeiend Frans te spreken na twee flessen.
Gewoon verwijzen naar art. 26 van het Werkingsverdrag juncto art. 6 richtlijn 2004/38.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:55 schreef Yreal het volgende:
Vind het jammer dat tax-free shops tellen als buiten EU als ze na de doaune zitten trouwens. Maarja, had alles al op het eiland gekocht inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gewoon verwijzen naar art. 26 van het Werkingsverdrag juncto art. 6 richtlijn 2004/38.![]()
Wil het gezicht van zo een douane medewerker wel zien op het moment dat je die wet optrommelt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gewoon verwijzen naar art. 26 van het Werkingsverdrag juncto art. 6 richtlijn 2004/38.![]()
Nou ben ik een stereotype blanke burgerlullenzoontjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wil het gezicht van zo een douane medewerker wel zien op het moment dat je die wet optrommelt.
Volgens mij hebben ze een beleid dat ze je eruit pikken als je kop ze niet aanstaat.
Helemaal niet. En ik heb je gezienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou ben ik een stereotype blanke burgerlullenzoontje
Ik weet niet of je rookt of niet maar met dat soort vakanties is het best voordelig om de maximale 2 sloffen te kopen, en wanneer je niet rookt voor profit hier te slijtenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou ben ik een stereotype blanke burgerlullenzoontje
Hoe verkoop je sigarettenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik weet niet of je rookt of niet maar met dat soort vakanties is het best voordelig om de maximale 2 sloffen te kopen, en wanneer je niet rookt voor profit hier te slijten
Het lijkt mij toch wel dat vrijwel iedereen iemand in zijn omgeving heeft die rookt en ze bereid is over te kopen?quote:
getuigt niet van veel commercieel talent andersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch wel dat vrijwel iedereen iemand in zijn omgeving heeft die rookt en ze bereid is over te kopen?
Wel flauw dat meenemen voor andere verboden is. Maar goed ik ben dan wel weer zo'n goede vriend die gewoon even smst of iemand nog peuken wil en dat ze dan bedrag x over moeten maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
getuigt niet van veel commercieel talent anders
quote:2 Meneer de Leeuw en mevrouw de Beer
Een hele oude grap, maar zeker één die nog steeds terugkomt op kantoor. Een terugbelnotitie van meneer de Leeuw, waarbij je het nummer geeft van de dierentuin in de buurt. Dierentuinen zijn inmiddels bekend met deze grap, maar nieuwe collega's trappen er nog steeds in. Bij deze ben je gewaarschuwd.
Harmonisatiewet arrest. Formele wet mag niet getoetst worden aan beginselen. Was bijna exact dezelfde casus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik snap werkelijk niet hoe de rechter niet heeft kunnen oordelen dat de rechtszekerheid in het geding is.
Misschien komt het doordat er daarvoor geen verdragsbepalingen zijn. Maar met een beetje creatief lezen kom je er wel. Ik denk eerder dat de rechter het niet aandurfde.
Aan verdragsbepalingen mag wel getoetst worden, daarom vind ik het ook vreemd dat die bepalingen er niet zijn op het gebied van rechtszekerheid. Dat wordt hier toch overduidelijk geschonden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Harmonisatiewet arrest. Formele wet mag niet getoetst worden aan beginselen. Was bijna exact dezelfde casus.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Gelukkig wel Formeel Strafrecht gehaald met een 8.2.
Maar je zegt het zelf al, die bepaling is er niet, dus kan je ook niet toetsen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Aan verdragsbepalingen mag wel getoetst worden, daarom vind ik het ook vreemd dat die bepalingen er niet zijn op het gebied van rechtszekerheid. Dat wordt hier toch overduidelijk geschonden.
Ach, dan maar 3000 schuld, ook niet het einde van de wereld, wel zonde van het geld.
Gelukkig wel Formeel Strafrecht gehaald met een 8.2.
In principe zijn we dus overgeleverd aan de nukken van het kabinet en de Staten Generaal. Rechtszekerheid is niet meer dan een eventuele luxe die ze zichzelf willen opleggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar je zegt het zelf al, die bepaling is er niet, dus kan je ook niet toetsen.
stiekem heb ik goede hoop dat hij sneuvelt met het nieuwe kabinet, al dan niet in combinatie met de stufiquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
In principe zijn we dus overgeleverd aan de nukken van het kabinet en de Staten Generaal. Rechtszekerheid is niet meer dan een eventuele luxe die ze zichzelf willen opleggen.
Jammer.
En dan alleen volgend jaar die boete? Lekker voor die mensen die toevallig net dat jaar aan de voorwaarden voldoen, dan moet in ieder geval alles terugbetaald worden anders krijg je denk ik een hoop gezeikquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
stiekem heb ik goede hoop dat hij sneuvelt met het nieuwe kabinet, al dan niet in combinatie met de stufi
ach, beter 1 jaar dan definitief..quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:28 schreef Giku het volgende:
[..]
En dan alleen volgend jaar die boete? Lekker voor die mensen die toevallig net dat jaar aan de voorwaarden voldoen, dan moet in ieder geval alles terugbetaald worden anders krijg je denk ik een hoop gezeik
Was ze beetje knap?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wie was de FOK!ster die vanmiddag in het studeon in Nijmegen zat, als je binnenkomt rechts in de hoek?
Niet heel goed gezien, want liep achterlangs (daarop zag ik FOK!) richting de rota zalen zeg maar, als je weet hoe dat gebouw in elkaar zit. In ieder geval niet dik of zoquote:
In ieder geval niet dikquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Niet heel goed gezien, want liep achterlangs (daarop zag ik FOK!) richting de rota zalen zeg maar, als je weet hoe dat gebouw in elkaar zat. In ieder geval niet dik of zo
Ja, dat valt dan in ieder geval weer meequote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
In ieder geval niet dik[ afbeelding ]
Dat is al heel watquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
In ieder geval niet dik[ afbeelding ]
Als je daarmee 2 bachelors doet wel jaquote:Op zondag 15 juli 2012 17:46 schreef Speedy_T het volgende:
Stel dat je ervoor kiest om naast rechtsgeleerdheid ook alle fiscale bachelorvakken te halen, moet je dan ook 2 bachelorscripties schrijven?
Fokking studieadviseurs die al weken aangeven dat ze de hele zomer vol zitten
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:46 schreef Speedy_T het volgende:
Stel dat je ervoor kiest om naast rechtsgeleerdheid ook alle fiscale bachelorvakken te halen, moet je dan ook 2 bachelorscripties schrijven?
Fokking studieadviseurs die al weken aangeven dat ze de hele zomer vol zitten
Is toch hetzelfde vak? Bovendien mag volgens mij je bacheloressay alle rechtsgebieden beslaan..quote:Op zondag 15 juli 2012 19:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Als je daarmee 2 bachelors doet wel ja
in het nieuwe vak lijkt het mij mogelijk. Als jij een fiscaalrechterlijk essay schrijft, voldoet dat aan de eisen van rechtsgeleerdheid.quote:Studenten Rechtsgeleerdheid en Notarieel recht kunnen een keuze maken uit alle aangeboden rechtsgebieden. Studenten Fiscaal recht dienen het bacheloressay te schrijven over een fiscaalrechtelijk onderwerp.
Alleen mag je niet 1 scriptie 2 keer gebruiken -> fraude/plagiaat (als je dat op deze manier bedoelt)quote:Op zondag 15 juli 2012 23:02 schreef Yreal het volgende:
http://studiegids.uva.nl/web/uva/sgs/nl/c/14237.html
[..]
in het nieuwe vak lijkt het mij mogelijk. Als jij een fiscaalrechterlijk essay schrijft, voldoet dat aan de eisen van rechtsgeleerdheid.
Vrijstelling vragen bij de andere nadat je het vaak bij fiscaal hebt gehaald?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Alleen mag je niet 1 scriptie 2 keer gebruiken -> fraude/plagiaat (als je dat op deze manier bedoelt)
Is altijd te proberen, maar komt op hetzelfde neer natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vrijstelling vragen bij de andere nadat je het vaak bij fiscaal hebt gehaald?
Dat vraagt dan om een DDOS aanval!quote:Op maandag 16 juli 2012 09:39 schreef Yreal het volgende:
Herkansing van 21-6 is nu nog steeds niet bekenden dat is dan binnen de termijn van 18 werkdagen
een 7quote:Op maandag 16 juli 2012 18:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat vraagt dan om een DDOS aanval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |