Ah vandaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:57 schreef solo020 het volgende:
[..]
Haha ja klopt. Ben hier nog nieuw, dus dacht straks verkloot ik het gelijk weer.
Er staat wel een iets ruimere compensatieregeling tegenover, maar alsnog durf ik het op de EUR niet aan. Ik heb al wat jaren studievertraging opgelopen door foute keuzes, ik ga geen extra risico lopen dat het na jaar 1 exit kan zijn en er dus nog een jaar wasted is. Ook al ben ik ervan overtuigd dat ik de 60 kan en ga halen, reis ik liever een half uurtje verder naar Leiden (die nog eens beter zou moeten zijn dan de EUR ook).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dat is nogal een eis, 60 punten in je eerste jaar halen.
Ik had er ook maar 50 na m'n eerste jaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dat is nogal een eis, 60 punten in je eerste jaar halen.
Ja, maar zie je ook dat groene dingetje er overheen in MyAT?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
SES = de sectie waar dit allemaal in gepost wordt : "School & Studie" , SES dus.
40 nu, maar daar komt nog wel wat bij. En ik ben natuurlijk deeltijderquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:25 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik had er ook maar 50 na m'n eerste jaar.
overleggen, antwoordmodel vaststellen, nakijken, nog een keer bespreken of er geen vreemde dingen verschenen, cijfers vaststellen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef Tchock het volgende:
Ik wil mijn herkansing terug18 werkdagen na de tentamendatum, wat is dat nou voor onzin
Jij bent toch een rechtenstudent? Waarom sue je ze dan niet? Er zijn gewoon deadlines waar ze zich aan moeten houden! OER enzo!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef Tchock het volgende:
Ik wil mijn herkansing terug18 werkdagen na de tentamendatum, wat is dat nou voor onzin
Wat is dat nou voor onzin. Waarom zou de herkansing zo veel langer duren dan het originele tentamen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
overleggen, antwoordmodel vaststellen, nakijken, nog een keer bespreken of er geen vreemde dingen verschenen, cijfers vaststellen.
Tel daarbij op dat bijna alle docenten parttimers zijn en dan snap ik wel dat het best lang kan duren.
Trouwens contractenrecht bijzonder goed gemaakt als ik het model met mijn antwoorden vergelijk![]()
En handelsrecht een 5, niet slecht, ookal heb ik hem niet gehaald.
orginele tentamens zaten ook dik op de 18 dagen hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin. Waarom zou de herkansing zo veel langer duren dan het originele tentamen?
Is gelul natuurlijk. Maar nogmaals: waarom DOE je niets?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin. Waarom zou de herkansing zo veel langer duren dan het originele tentamen?
Echt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
orginele tentamens zaten ook dik op de 18 dagen hoor
Ik ben rechtenstudent ja. Maar op de faculteit zijn ze met veel meerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is gelul natuurlijk. Maar nogmaals: waarom DOE je niets?
Omdat even je ongenoegen kwijt zijn ook leuk is. Er iets aan doen is iets totaaaaaaal anders. En ook minder belangrijk vaak.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is gelul natuurlijk. Maar nogmaals: waarom DOE je niets?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:47 schreef Tchock het volgende:
Ik ben rechtenstudent ja. Maar op de faculteit zijn ze met veel meer
Ik kreeg gewoon een berichtje dat jij zomaar mijn post gequote hebt .... Weet ik dat ook weerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:47 schreef H-D het volgende:
[..]
Omdat even je ongenoegen kwijt zijn ook leuk is. Er iets aan doen is iets totaaaaaaal anders. En ook minder belangrijk vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |